Heb je weer van alles lopen bestellen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet volgende week weer Biljetjes met Bles
ik ben erger gewend, dus doe je best maarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik dat eens over jouw oren zeggen
mijne omvat wel wat ander soort dingenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet echt linkMaar heb het er hier vaak genoeg over gehad. Klein tasje waar alles in zit om een onverwachte nacht in een hotel keurig te kunnen overleven.
nee maar eentje eigenlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je weer van alles lopen bestellen?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijne omvat wel wat ander soort dingenzal wel ff foto posten als ik de laatste toeters en bellen in huis heb
hmmm "andere soort dingetjes" he?quote:
ja doe, wie weetleer ik er nog wat vanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijne omvat wel wat ander soort dingenzal wel ff foto posten als ik de laatste toeters en bellen in huis heb
quote:
"Hey little girl, is your daddy home?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tikje #metoo dit liedje![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hey little girl, is your daddy home?
Did he go away and leave you all alone? Mhmm
I got a bad desire"
Van dit soort teksten zouden alle lelijke beschadigde verzuurde vrouwen van nu gloeiende lava gaan spuwen.
Het zijn geen vrije tijden meer nee, heb je Strange New Worlds al gezien trouwens?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Veel te broeierig voor dit neo-Victoriaanse tijdsgewricht.
Nee, Netflix?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het zijn geen vrije tijden meer nee, heb je Strange New Worlds al gezien trouwens?
Die Anson Mount redt met zijn uitstraling even de gehele franchise, die spat gewoon van het scherm, aanrader
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee de opvolger van Netflix, Paramount Plus.
Netflix heeft de beste tijd wel gehad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee de opvolger van Netflix, Paramount Plus.
Ja dat is wel duidelijk, nog even wat draadjes afronden en dan is het wel gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix heeft de beste tijd wel gehad.
Klopt wat een bagger staat erop.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netflix heeft de beste tijd wel gehad.
Het is gedaan preciesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is wel duidelijk, nog even wat draadjes afronden en dan is het wel gedaan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hey little girl, is your daddy home?
Did he go away and leave you all alone? Mhmm
I got a bad desire"
Van dit soort teksten zouden alle lelijke beschadigde verzuurde vrouwen van nu gloeiende lava gaan spuwen.
Harige armen heb jequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:01 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Klein filmpje van het ratje waar ik nog geen foto van heb.
https://imgur.com/gallery/SPuRTu4
"Tis goed mej oe"quote:
Ons moedahrrr zeet nog... doet da nou niequote:
Misschien zijn er veel mensen met zo'n broodsnijmachine thuis?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bij de bakker vragen ze altijd of ik een heel brood gesneden wil hebben.
Zijn er ook mensen die dit zelf doen ?![]()
Geeft dit macht om je eigen brood te snijden ("IK BEPAAL ZELF DE DIKTE WEL VAN MIJN BROOD")
Hoe doen die mensen dat netjes? Ja, met een mes.. maar dan zal je wel een scherp mes moeten hebben.
#levensvragenovergesnedenbrood.
De prijs van het brood zal ook incl. het gebruik zijn van de broodsnijmachine van de bakker.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn er veel mensen met zo'n broodsnijmachine thuis?
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De prijs van het brood zal ook incl. het gebruik zijn van de broodsnijmachine van de bakker.
Dus als je het zelf wil doen, snijd je jezelf in de vingers.
Gewoon een broodmes, als in een soort zaag. Ik doe het niet overigens.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Geeft dit macht om je eigen brood te snijden ("IK BEPAAL ZELF DE DIKTE WEL VAN MIJN BROOD")
Hoe doen die mensen dat netjes? Ja, met een mes.. maar dan zal je wel een scherp mes moeten hebben.
Mja, ik ben gewoon ook 'bang' dat ik zo'n perfect broodje verprutsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een broodmes, als in een soort zaag. Ik doe het niet overigens.
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn natuurlijk ook heel veel mensen die hun eigen brood bakken. En snijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik ben gewoon ook 'bang' dat ik zo'n perfect broodje verpruts
Je overschat mij nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?
Hm ja, dat is wel zo..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook heel veel mensen die hun eigen brood bakken. En snijden.
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent toch wel competent genoeg om een broodmes te hanteren?
En mensen die zoete wijn drinken moeten geīnstitutionaliseerd wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.
Of met avocado-verwondingenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou zo'n vers stokbrood, vlijmscherp broodmes, flesje zoete wijn hihihi achter de kiezen, de EHP zit ramvol met wiewelende vrouwen op een zaterdagavond.
Mee eens maar vrouwen houden nu eenmaal van zoete alcoholdrankjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En mensen die zoete wijn drinken moeten geīnstitutionaliseerd worden
Passoa Jusquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens maar vrouwen houden nu eenmaal van zoete alcoholdrankjes.
Dan willen ze die pit eruit halen met een mes, maar ja .. glibberige handjes hequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja die staat met stip op plekje een, hoe dan?
Zoete alcoholdrankjes is niks mis mee. Love myself a cosmo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje debiel als je met een mes en natte handen gaat staan jongleren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan willen ze die pit eruit halen met een mes, maar ja .. glibberige handjes he
Maar ik houd niet van (zoete witte) wijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ladies and Gentleman, we have found one.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje debiel als je met een mes en natte handen gaat staan jongleren.
quote:
Zoete wijn, om te koken, niet om te drinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoete alcoholdrankjes is niks mis mee. Love myself a cosmo.![]()
Maar zoete wijn![]()
![]()
Eerste keer dat ik een rosébiertje dronk dacht ik dat ik een toeval kreeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rode wijn en bier inderdaad. En dan vooral niet de zoete 'vrouwenbiertjes'.
De eeuw van de wansmaak.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lees hier op een menukaart: pizza met ribeye..
Uh wat?
quote:
Desperadosquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rode wijn en bier inderdaad. En dan vooral niet de zoete 'vrouwenbiertjes'.
Ik ga het niet bestellenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal eerder slachtafval zijn maar goed![]()
"Nu 4 pizza's ribeye voor maar 9,95"
Goedkope pizza’s welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal eerder slachtafval zijn maar goed![]()
"Nu 4 pizza's ribeye voor maar 9,95"
Ik heb wel eens een pizza cheeseburger op, weet zeker dat me dat 3 jaar van mijn leven heeft gekost, dat leek wel een soort gele warme cholesteroldrab.quote:
Kreeg je een pistool tegen je hoofd aangedrukt?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een pizza cheeseburger op
Had die besteld een keer met overwerken, foutjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kreeg je een pistool tegen je hoofd aangedrukt?
Doe weg, ik ga kotsen hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, alles sneuheid op YouTube weer gevonden...incl. bijpassend muziekje![]()
Speciaal voor US.
Met of zonder rietje?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had die besteld een keer met overwerken, foutje![]()
Wel langzaam opgedronken die drab want ik had honger
Je mist een mooi muzikaal kunstwerk....quote:
Smaken verschillen.quote:
Ja niks aan, net zoals een radler.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een rosébiertje dronk dacht ik dat ik een toeval kreeg.
Gofferquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mist een mooi muzikaal kunstwerk....
Greatest Synthesizerhits hits hits...quote:
Staat op repeat hier nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Greatest Synthesizerhits hits hits...
Samequote:
Dat was allemaal nagespeeld toch?quote:
De 10 uur versie is tof.quote:
Muizentrapjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn nieuwe outfit?
Oude collectie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn nieuwe outfit?
goed broodmes kan je prima mee snijden..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Linkshandig?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:51 schreef mschol het volgende:
[..]
goed broodmes kan je prima mee snijden..
ik kan er om de een of andere reden nooit recht mee naar beneden snijdenen scherp is dat mes wel, dat is geen probleem
mooi beestjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:01 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal Klein filmpje van het ratje waar ik nog geen foto van heb.
https://imgur.com/gallery/SPuRTu4
ik heb er even naar toe moeten werken ja:Pquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij gaan nu eindelijk op dezelfde tijd slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |