quote:
Ja zij is echt leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:26 schreef Greys het volgende:
Lekker poseren zonder schaamte, heerlijk die Brooke. Ik vind dat leuk en knap.
Ik zat alweer van 'oh godquote:Op zondag 8 mei 2022 16:29 schreef Cyan9 het volgende:
Even wegkijken @:Guanabana, hij heeft z'n ritalin niet geslikt.
Volgens mij staat ACHILLE bij RTVSLOquote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef Prego het volgende:
En toch zwijmel ik wanneer ik Stefan’s ogen zie
Heb je alle liedjes van dit jaar eigenlijk al gehoord? Of een bepaalde helft waar je NFs van hebt gezien en zo?quote:
Ja, heel benieuwd.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben benieuwd of cringy presentator ook Nederlands gaat proberen.
Stroopwafel!quote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
NF's ongeveer tot ergens in februari gevolgd, maar kreeg het daarna heel druk met andere dingen. Van de week pas alles gehoordquote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je alle liedjes van dit jaar eigenlijk al gehoord? Of een bepaalde helft waar je NFs van hebt gezien en zo?
Ja ik wil dat ook wel horenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
Terwijl hij daar beneden jeuk heeftquote:Op zondag 8 mei 2022 16:36 schreef koffieleuk het volgende:
Achille Lauro bij Boulevard, toch even kijken vanavond.
Ik vind het lied niet veel en zo maar haar hele persoonlijkheid en alles er omheen zorgt er toch voor dat ik haar in de finale wil zien heel graag. Beter krijgt de een greenroom segment, kan alleen maar leuk wordenquote:
Begrijp ikquote:Op zondag 8 mei 2022 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NF's ongeveer tot ergens in februari gevolgd, maar kreeg het daarna heel druk met andere dingen. Van de week pas alles gehoord![]()
Maar het is wat anders dan andere jaren, want veel nummers die ik maar 1x gehoord heb zeggen me alsnog niksMede daarom ook niet zoveel zin in hoofden gehad
Cringy interviewersquote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zijn hier nog rare absurditeiten langsgekomen die ik gemist heb?
Ja wel stom inderdaad, haast zo'n waardeoordeelquote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ze zeggen ook echt de hele tijd dat ze "just once" hebben gewonnen, kan toch niet.
Ja heeft ergens ook wel watquote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Begrijp ikJe kijkt voor de helft gewoon een keer zoals de normale Nederlander ook zou kijken. Gewoon op dinsdag en donderdag alles voor de eerste keer écht horen.
Daar ging ik al van uit, ik doelde meer op onverwachte absurditeiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |