SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Greys op 08-05-2022 09:05:07 ]
Trauma'squote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ah, heerlijk genieten van cringe interviewtjes, slecht Engels, bepaalde fashion keuzes, en presentatoren die proberen het tijdsschema aan te houden wat nooit lukt. Heerlijke tv, h.
Kijkers van vorig jaar weten waar dikgedrukte op slaat.![]()
Op de stream van ESCUnited werd verteld dat het weer turquoise wordt omdat MoroccanOil dit jaar ook de sponsor isquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:58 schreef Meridiaan het volgende:
Was het vorig jaar niet ook turquoise?
Ik was in de veronderstelling dat het elk jaar een andere kleur was, maar niet dus
Ah duidelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:02 schreef Nashipeer het volgende:
[..]
Op de stream van ESCUnited werd verteld dat het weer turquoise wordt omdat MoroccanOil dit jaar ook de sponsor is
Dit wordt weer ouderwets genieten h.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Trauma's
Maar dit ga ik natuurlijk niet missen.
Terechte verbazing jaquote:
Daar heb ik hoge verwachtingen van, qua outfit dus zou ik een gemis vinden.quote:
Dat hoort een beetje bij de opening, hadden wij zelfs met Koos.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:02 schreef Cyan9 het volgende:
De presentatoren irriteren me nu al intens, dit is dus nu al een goede show.
He was very good eh?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij de opening, hadden wij zelfs met Koos.
"YES EHHH GOOD LUCK HE!"quote:Op zondag 8 mei 2022 16:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij de opening, hadden wij zelfs met Koos.
Vind Koos een sympathieke vent , maar dit was cringquote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 16:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind Koos een sympathieke vent , maar dit was cringe x 1000
het schijnt dat die zanger met Chanel heeft gezoend volgens mij had hij het daar overquote:Op zondag 8 mei 2022 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zie 4 chagrijnige dansers, en presentator heeft het over hoe leuk ze het allemaal hebben.
Die gunde je echt wel een leuke rol op het ESF inderdaad, maar die rol hadden ze hem niet moeten gevenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind Koos een sympathieke vent , maar dit was cringe x 1000
Jeremie?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:05 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
het schijnt dat die zanger met Chanel heeft gezoend volgens mij had hij het daar over
Ja, weet niet meer waar ik het heb gelezen maar er was een livestream waar hij het zelf zei oidquote:
Zou wel leuk zijn weer een ESF flingetjequote:Op zondag 8 mei 2022 16:06 schreef Amarinthe het volgende:
[..]
Ja, weet niet meer waar ik het heb gelezen maar er was een livestream waar hij het zelf zei oid
Meende het wel ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:08 schreef Momo het volgende:
Kapjes op voor de zekerheid, wanneer moeten de meiden weer testen, elke 3 dagen toch?
Hun tweede repetitie was volgens mij 3 dagen geleden nu, incubatietijd is ook ongeveer 3 dagenquote:
Ik vind het stijlvol.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:11 schreef Momo het volgende:
Weer heeft Vladana zich ingehouden met de outfit
quote:Op zondag 8 mei 2022 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit te wachten op dat er zo'n vlaggetje van zo'n stokje waait
Dit kon ik me niet meer herinneren johquote:
Waarschijnlijk in een blikje.quote:
Ook best wel stijlvolquote:
Oh ik juist nietquote:Op zondag 8 mei 2022 16:17 schreef Nexum het volgende:
Vind het altijd zo heerlijk als de artiesten lak hebben aan Engels
klopt.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:19 schreef koffieleuk het volgende:
Outfit van S10 voor vandaag zou toch ook door Viktor & Rolf worden gedaan?
En weer een jurk dacht ik?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:19 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2022 16:19 schreef koffieleuk het volgende:
Ja echt h!quote:Op zondag 8 mei 2022 16:26 schreef Greys het volgende:
Lekker poseren zonder schaamte, heerlijk die Brooke. Ik vind dat leuk en knap.
Ach je staat maar 1 keer op het esf toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:26 schreef Greys het volgende:
quote:
Ja zij is echt leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:26 schreef Greys het volgende:
Ik zat alweer van 'oh godquote:Op zondag 8 mei 2022 16:29 schreef Cyan9 het volgende:
Even wegkijken @:Guanabana, hij heeft z'n ritalin niet geslikt.
Volgens mij staat ACHILLE bij RTVSLOquote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef Prego het volgende:
En toch zwijmel ik wanneer ik Stefan’s ogen zie
Heb je alle liedjes van dit jaar eigenlijk al gehoord? Of een bepaalde helft waar je NFs van hebt gezien en zo?quote:
Ja, heel benieuwd.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben benieuwd of cringy presentator ook Nederlands gaat proberen.
Stroopwafel!quote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
NF's ongeveer tot ergens in februari gevolgd, maar kreeg het daarna heel druk met andere dingen. Van de week pas alles gehoordquote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heb je alle liedjes van dit jaar eigenlijk al gehoord? Of een bepaalde helft waar je NFs van hebt gezien en zo?
Ja ik wil dat ook wel horenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:33 schreef Cyan9 het volgende:
Terwijl hij daar beneden jeuk heeftquote:Op zondag 8 mei 2022 16:36 schreef koffieleuk het volgende:
Achille Lauro bij Boulevard, toch even kijken vanavond.
Ik vind het lied niet veel en zo maar haar hele persoonlijkheid en alles er omheen zorgt er toch voor dat ik haar in de finale wil zien heel graag. Beter krijgt de een greenroom segment, kan alleen maar leuk wordenquote:
Begrijp ikquote:Op zondag 8 mei 2022 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NF's ongeveer tot ergens in februari gevolgd, maar kreeg het daarna heel druk met andere dingen. Van de week pas alles gehoord![]()
Maar het is wat anders dan andere jaren, want veel nummers die ik maar 1x gehoord heb zeggen me alsnog niksMede daarom ook niet zoveel zin in hoofden gehad
Cringy interviewersquote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zijn hier nog rare absurditeiten langsgekomen die ik gemist heb?
Ja wel stom inderdaad, haast zo'n waardeoordeelquote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ze zeggen ook echt de hele tijd dat ze "just once" hebben gewonnen, kan toch niet.
Ja heeft ergens ook wel watquote:Op zondag 8 mei 2022 16:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Begrijp ikJe kijkt voor de helft gewoon een keer zoals de normale Nederlander ook zou kijken. Gewoon op dinsdag en donderdag alles voor de eerste keer cht horen.
Daar ging ik al van uit, ik doelde meer op onverwachte absurditeiten.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 16:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja heeft ergens ook wel wat![]()
Ik had @:grazz nog teleurgesteld door alles sowieso wel 1x te luisteren
Haha jaquote:Op zondag 8 mei 2022 16:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gelukkig zeggen ze geen "h" na elke zin, Koos
Ja ik durfde het bijna niet toe te gevenquote:
Ik wacht nog steeds op een delegatie die de boel gaat trollen en op zo'n vraag gewoon "nee" antwoord ofzoquote:
Ik heb het gemanifesteerd in het voorspel-topicquote:
Dat gok ik wel, no way dat ze Spanje daar zetten.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb het gemanifesteerd in het voorspel-topic
Ben wel bang dat als ze eerste helft loten dat ze dan de finale gaan openen
Ja, daar lopen ze veel mee rond. Weet niet precies waarom, maar ze willen daar iets over uitdragen. Het is volgens mij niet zo dat n van de 3 zussen trans is.quote:
Oeh lijkt me prachtig met hun stemmen inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 16:45 schreef koffieleuk het volgende:
Voor wie het heeft gemist: gisteren speelden ze een hele mooie cover van Lean On Me
Scherp! Heel nice.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:47 schreef grazz het volgende:
Die ene heeft een Thelma (scooby doo) outfit aan
Zo ga ik me nog afvragen hoeveel anti woke types er vrijwillig naar een stream van de Eurovision opening ceremony zullen kijken.quote:
Nah, iedereen weet dat dit een politieke poppenkast isquote:
Staat vrijwel iedereen goedquote:Op zondag 8 mei 2022 16:52 schreef Cyan9 het volgende:
Stemmig zwart is wel een terugkerend thema so far.
Dacht even dat ie het alleen over z'n schouders hadquote:
Prima jas voor als je netjes gekleed moet maar eigenlijk liever een poncho draagt.quote:
Dit is het uiteinde van de loper, nog een duo hosts daarquote:
Het houdt niet opquote:
Na het eind van dit interview zit je op de helftquote:
Precies na elkaar ook echt die tweequote:Op zondag 8 mei 2022 17:05 schreef Greys het volgende:
HAHAHAHA SHUT DOWN I.M.
Want ik mot effe m'n voorganger outshinen qua zang.
Je wordt op je wenken bediendquote:
Monika kreeg ook meerdere grote smakkers en had moeite om hem duidelijk te maken dat ze daar niet op zat te wachtenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat met die Oekraeners toen was ook zo vreselijk ongemakkelijk
Sowieso niet erg handig met corona nog steeds een ding, en niet iedereen vindt het sowieso prettigquote:Op zondag 8 mei 2022 17:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Monika kreeg ook meerdere grote smakkers en had moeite om hem duidelijk te maken dat ze daar niet op zat te wachten
quote:
Jinx de boel nou niet, straks krijgen we nog een spermatozodenshow er achteraanquote:Op zondag 8 mei 2022 17:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik trek zo'n tijdschema niet, want ze lopen nu alweer 7 minuten achter.
n Bulgarije!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef Momo het volgende:
Dat stukje met stop die I.M. song zal vast wel zo op twitter verschijnen
quote:
quote:
Ik bedoelde de video maar ok alsnogquote:Op zondag 8 mei 2022 17:10 schreef Momo het volgende:
Dat stukje met stop die I.M. song zal vast wel zo op twitter verschijnen
Sheldon lijkt mij gewoon een aardige jongen, maar dat nummer zo over de top dramatischquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef koffieleuk het volgende:
Beetje onhandig geformuleerd, maar ik kan Sheldon een stuk beter hebben dan Michael
Hoe lang nog voor S10?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Greys het volgende:
Aan de lucht te zien gaat Stien straks verzuipen.
Nederlanders kunnen over het algemeen goed zwemmenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Greys het volgende:
Als het zo flink gaat regenen komt deze gast niet meer vooruit als die cape zich vol water zuigt.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Greys het volgende:
Ja, de Israel Pre-Party mevrouw was echt naar daarover. Die vroeg hem recht op de man af "You are wearing a mask all the time, are you ugly?". Letterlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef LoveProfuzion het volgende:
Jeetje wat openhartig. Ik draag een masker omdat ik mn eigen gezicht nooit leuk vond. Aah
Past wel bij Nederlandquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Greys het volgende:
Een van de weinige nummers die ik niet kan afluisteren. Zet het iedere keer weer af.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Sheldon lijkt mij gewoon een aardige jongen, maar dat nummer zo over de top dramatisch
Die van Oekrane met dat gezichtsmasker?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef LoveProfuzion het volgende:
Jeetje wat openhartig. Ik draag een masker omdat ik mn eigen gezicht nooit leuk vond. Aah
Australische jongen.quote:
Serieus?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, de Israel Pre-Party mevrouw was echt naar daarover. Die vroeg hem recht op de man af "You are wearing a mask all the time, are you ugly?". Letterlijk.
Praat ook alsof ze net een stroke heeft gehad.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Blauwe presentatrice wiebelt en kijkt paniekerig alsof ze heel nodig naar de wc moet.
Die denkt aan een regenbui die zo losbarst denk ikquote:Op zondag 8 mei 2022 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Blauwe presentatrice wiebelt en kijkt paniekerig alsof ze heel nodig naar de wc moet.
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 17:16 schreef Rebel- het volgende:
Is dit de lokatie?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palace_of_Venaria
Echt mooi uitgekozen hiervoorquote:Op zondag 8 mei 2022 17:16 schreef Rebel- het volgende:
Is dit de lokatie?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Palace_of_Venaria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |