Nog een goede tip...quote:Op maandag 16 mei 2022 14:11 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
goeie tip, thanks
ik was trouwens contant geld vergeten, onderweg staan veel kraampjes met mensen die eten/drinken verkopen maar daar kun je niet pinnen is mij verteld.
Ja, vind ik wel. Het niet hoeven mee te sjouwen van eten en (veel) drinken is best prettig. En leven op water gaat best, maar ik merk wel dat ik tijdens de 4daagse toch ook behoefte heb aan frisdrank (suiker). En iets lekkers te eten is ook erg fijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:34 schreef Bzzzzp het volgende:
Handig! Ga ik ook maar doen! En cash op zak is idd ook geen slecht plan voor koffie voor de start.
Een kennis van mij is lid van de wandelbond en die neemt iets af waar hij iedere dag een warme hap krijgt, ehbo en massage als je dat wil, is dit te vergelijken (qua eten) met dat van de wandelbond?quote:Op maandag 16 mei 2022 14:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Nog een goede tip...
Bij die tentjes betaal je 2 euro voor een beker koffie. Er zijn ook organisaties waar je dat in 1x in kunt kopen. Ik betaal 42 euro (40 km) voor 3 (4 op vrijdag) verzorgingsposten per dag. Daar krijg ik eten (incl. soep, gehaktballen en nog veel meer) en drinken (koffie, thee, melk, frisdrank, AA-drink, enz.) voor, er staan banken waarop je rustig uit kunt rusten. Ik weet niet of ik hier "reclame" mag maken, maar meer info vind je hier. En er zijn vast wel meer organisaties die dit soort dingen verzorgen.
Ja, wandelbond is maar 1 rustpost. En de laatste keren waren die meestal redelijk aan het eind van de route. Alle leden van de wandelbond mogen daar overigens naar binnen, en ook als je dat pakket niet neemt, kun je er altijd wel een appeltje en wat reclame-voedsel scoren.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:22 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Een kennis van mij is lid van de wandelbond en die neemt iets af waar hij iedere dag een warme hap krijgt, ehbo en massage als je dat wil, is dit te vergelijken (qua eten) met dat van de wandelbond?
Ik had dit al geregeld voordat ik van die wandelbond optie gehoord had. Ik heb het idee dat er wat verschil in zit qua eten ten opzicht van de wandelbond waar de RET meer punten heeft om te stoppen en dus dat je meerdere keren kan bijtanken maar een iets ongezonder/sneller (fastfood krijg ik een beetje het idee, waar ik zelf geen moeite mee heb overigens) pakket krijgt, terwijl de wandelbond maar 1 stop heeft die wat luxer lijkt qua eten, gezonder en extra faciliteiten aan bied.
Wij hebben ons aangemeld! Inmiddels ook de 4daagsecamping geboekt. Ik voel me echt zo’n blij ei maar kan niet wachten! Komende week een wandel vakantie in de bergen 😍quote:Op maandag 16 mei 2022 14:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Nog een goede tip...
Bij die tentjes betaal je 2 euro voor een beker koffie. Er zijn ook organisaties waar je dat in 1x in kunt kopen. Ik betaal 42 euro (40 km) voor 3 (4 op vrijdag) verzorgingsposten per dag. Daar krijg ik eten (incl. soep, gehaktballen en nog veel meer) en drinken (koffie, thee, melk, frisdrank, AA-drink, enz.) voor, er staan banken waarop je rustig uit kunt rusten. Ik weet niet of ik hier "reclame" mag maken, maar meer info vind je hier. En er zijn vast wel meer organisaties die dit soort dingen verzorgen.
Het is mijn 3e keer dit jaar. Maar ook ik kan niet wachten..quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:00 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Wij hebben ons aangemeld! Inmiddels ook de 4daagsecamping geboekt. Ik voel me echt zo’n blij ei maar kan niet wachten! Komende week een wandel vakantie in de bergen 😍
Ik heb bij de trainingen een rugzak met daarin een waterzak van een liter mee en wat dropjes voor de suiker. Afhankelijk van het weer nog een (heatgear) shirt. Bij 20km+ stop ik 1 keer om optioneel wat te eten, maar in ieder geval de waterzak bij te vullen. Bij 30km+ is dat 2 keer. En bij de 40km+ is dat 3 of zelfs 4 keer.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:22 schreef Dries4Ever het volgende:
Wat zit er allemaal in jullie rugzakje als je aan de wandel gaat en is dit anders tijdens een training dan tijdens de vierdaagse?
In mijn rugzak zit nu: Hoedje, poncho, reserve veter, extra paar sokken, zakje wandelwol, vaseline, tekentang, blarenpleisters, vochtige doekjes, zonnebrand, powerbank met oplaadkabel. (allemaal waar mogelijk kleine verpakkingen)
Verder nu: 2x waterfles van 500ml, een paar snoepjes (mentos, fuitella en bifiworstjes), boterhammen.
Ik plan mijn tochten zo dat ik langs een supermarkt kom om daar wat in te slaan wat ik op dat moment nodig heb, voor mijn water bel ik soms aan bij een huis of koop een extra flesje.
Ah, ik heb verkeerd gekeken, totaal die dag 5200 calorieën verbrand, 3740 tijdens de activiteit (ik ben vrij lang en weeg 100kg)quote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Weet je zeker dat de verbruikte calorieën kloppen? Ik heb mijn wandelingen terug gekeken en verbruik bij 40 km (in 7.45 uur) zo’n 2200 calorieën, dat is minder dan de helft. Nu ben ik vrouw en klein dus dat telt mee maar mijn vriend verbruikte 2900 calorieën. (Actieve calorieën, gemeten met applewatch)
Goed bezig!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ah, ik heb verkeerd gekeken, totaal die dag 5200 calorieën verbrand, 3740 tijdens de activiteit (ik ben vrij lang en weeg 100kg)
Morgen voor het eerst de 50km
Ik ben benieuwd
Succes!!! Je hebt in ieder geval mooi weer!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ah, ik heb verkeerd gekeken, totaal die dag 5200 calorieën verbrand, 3740 tijdens de activiteit (ik ben vrij lang en weeg 100kg)
Ik ben benieuwd
Hoe ging het?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Goed, echt een prima tocht gehad, alleen kwam ik een afsluiting tegen waardoor ik een lus niet kon maken en op 49km uit kwam, toen ben ik maar 500 meter op en neer gaan lopen, dat was wel zwaar emotioneel gezienquote:
Mooie tijd! Goed bezig. Je ligt zo mooi op schema, denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Goed, echt een prima tocht gehad, alleen kwam ik een afsluiting tegen waardoor ik een lus niet kon maken en op 49km uit kwam, toen ben ik maar 500 meter op en neer gaan lopen, dat was wel zwaar emotioneel gezien
Uiteindelijk 10 uur 20 minuten over gedaan, ben tevreden met het resultaat.
Nu even een weekje rust daarna 50km en 40km achter elkaar volgens mijn schema
Succesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:49 schreef qltel het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik ook wel aardig op schema lig. Zeker omdat ik geen schema heb. Maandag wil ik maar eens 35+ gaan proberen.
😃 goed gedaan!quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Goed, echt een prima tocht gehad, alleen kwam ik een afsluiting tegen waardoor ik een lus niet kon maken en op 49km uit kwam, toen ben ik maar 500 meter op en neer gaan lopen, dat was wel zwaar emotioneel gezien
Uiteindelijk 10 uur 20 minuten over gedaan, ben tevreden met het resultaat.
Nu even een weekje rust daarna 50km en 40km achter elkaar volgens mijn schema
Leuk dat je het vraagt 👍
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |