Iets anders dan ik dacht heb ik ondertussen gezien.quote:
Komt denk ik omdat ze niet meer mogen sjoemelenquote:
mogelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat ze niet meer mogen sjoemelen
Belle.quote:
Belle Perez.quote:
Nee helaas nog niet. Ben 3 weken geleden nog opnieuw gecatheteriseerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook nog recent.
Gaat het nu wel goed met je?
Ow balen zeg,quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:16 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet. Ben 3 weken geleden nog opnieuw gecatheteriseerd.
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow balen zeg,
hopelijk is het dan nu wel genoeg
Heftig.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:16 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet. Ben 3 weken geleden nog opnieuw gecatheteriseerd.
Ja dat is het zeker. En toen ik vorig jaar dus in het ziekenhuis lag, was mijn moeder net 2 weken ervoor overleden door haar hart.quote:
Wat een bizarre samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker. En toen ik vorig jaar dus in het ziekenhuis lag, was mijn moeder net 2 weken ervoor overleden door haar hart.
Klopt, is echt een zware tijd geweest. Maar gelukkig met de juiste mensen om me heen, me er doorheen geworsteld. Al heb ik het er zo nu en dan nog wel moeilijk mee hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat een bizarre samenloop van omstandigheden.
Sterkte gewenst.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Klopt, is echt een zware tijd geweest. Maar gelukkig met de juiste mensen om me heen, me er doorheen geworsteld. Al heb ik het er zo nu en dan nog wel moeilijk mee hoor.
Dat kan ik me voorstellen. Veel sterkte.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:47 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Klopt, is echt een zware tijd geweest. Maar gelukkig met de juiste mensen om me heen, me er doorheen geworsteld. Al heb ik het er zo nu en dan nog wel moeilijk mee hoor.
Brakerquote:
Heftigquote:Op zondag 8 mei 2022 00:21 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker. En toen ik vorig jaar dus in het ziekenhuis lag, was mijn moeder net 2 weken ervoor overleden door haar hart.
Klopt, maar er waren hier ongelezen berichtenquote:
biwquote:Op zondag 8 mei 2022 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren hier ongelezen berichten
erg wisselend afgelopen week, zaterdag overdag was ubertof, helaas vanavond weer afgesloten in mineur hier thuis.quote:
Fok kan soms een fijne uitlaatklep zijn. Balen dat een toffe dag in mineur is afgesloten. Hopelijk morgen wel weer een fijne dag.quote:Op zondag 8 mei 2022 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg wisselend afgelopen week, zaterdag overdag was ubertof, helaas vanavond weer afgesloten in mineur hier thuis.
Mara gelukkig is er Fok om het nog af te sluiten
Thanks, komt helemaal goedquote:Op zondag 8 mei 2022 01:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fok kan soms een fijne uitlaatklep zijn. Balen dat een toffe dag in mineur is afgesloten. Hopelijk morgen wel weer een fijne dag.
Prachtigquote:
Ik krijg om de een of andere reden heel veel zin om te reizen van dit soort foto's. Ga deze zomer eens een grote en lange fietstocht ondernemenquote:
Ha ja dat heb ik ook idd.quote:Op zondag 8 mei 2022 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg om de een of andere reden heel veel zin om te reizen van dit soort foto's. Ga deze zomer eens een grote en lange fietstocht ondernemen
Nee niet perse hahaquote:Op zondag 8 mei 2022 06:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha ja dat heb ik ook idd.
Heb je al een bestemming in gedachten?
Heeft ook z’n charme. Geen plannen, gewoon gaan en dan zien wat morgen brengt.quote:Op zondag 8 mei 2022 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee niet perse haha
Gewoon rondrijden, ik denk dat ik nog door coach tot de wereldbeker in Luzern, mijn fiets meeneem en dan hetzij rondje Slowakije of rchting Spanje afreis. Zo ruim is het ideeIk zie wel waar ik uitkom
Mooi man gewoon gaan en zien waar je uitkomtquote:Op zondag 8 mei 2022 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee niet perse haha
Gewoon rondrijden, ik denk dat ik nog door coach tot de wereldbeker in Luzern, mijn fiets meeneem en dan hetzij rondje Slowakije of rchting Spanje afreis. Zo ruim is het ideeIk zie wel waar ik uitkom
quote:Op zondag 8 mei 2022 07:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft ook z’n charme. Geen plannen, gewoon gaan en dan zien wat morgen brengt.
quote:
Morge kerel.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen uit het Jeroen Bosch ziekenhuis.
Tong.
Goedemorgen.Hoe gaat het?quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Heej!quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Goedemorgen. Hoe gaat het?quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Oh lig je nu weer in Den Bosch? Hoelang moet je nog in het ziekenhuis blijven?quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Welkom terugquote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |