Prachtigquote:
Ik krijg om de een of andere reden heel veel zin om te reizen van dit soort foto's. Ga deze zomer eens een grote en lange fietstocht ondernemenquote:
Ha ja dat heb ik ook idd.quote:Op zondag 8 mei 2022 06:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg om de een of andere reden heel veel zin om te reizen van dit soort foto's. Ga deze zomer eens een grote en lange fietstocht ondernemen
Nee niet perse hahaquote:Op zondag 8 mei 2022 06:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha ja dat heb ik ook idd.
Heb je al een bestemming in gedachten?
Heeft ook z’n charme. Geen plannen, gewoon gaan en dan zien wat morgen brengt.quote:Op zondag 8 mei 2022 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee niet perse haha
Gewoon rondrijden, ik denk dat ik nog door coach tot de wereldbeker in Luzern, mijn fiets meeneem en dan hetzij rondje Slowakije of rchting Spanje afreis. Zo ruim is het ideeIk zie wel waar ik uitkom
Mooi man gewoon gaan en zien waar je uitkomtquote:Op zondag 8 mei 2022 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee niet perse haha
Gewoon rondrijden, ik denk dat ik nog door coach tot de wereldbeker in Luzern, mijn fiets meeneem en dan hetzij rondje Slowakije of rchting Spanje afreis. Zo ruim is het ideeIk zie wel waar ik uitkom
quote:Op zondag 8 mei 2022 07:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft ook z’n charme. Geen plannen, gewoon gaan en dan zien wat morgen brengt.
quote:
Morge kerel.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen uit het Jeroen Bosch ziekenhuis.
Tong.
Goedemorgen.Hoe gaat het?quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Heej!quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Goedemorgen. Hoe gaat het?quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Oh lig je nu weer in Den Bosch? Hoelang moet je nog in het ziekenhuis blijven?quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Welkom terugquote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Morgenquote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
quote:
Dank jullie wel!quote:
Nee dat is waar, dank je wel!quote:Op zondag 8 mei 2022 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HeftigVeel sterkte nog gewenst met al dat alles, is niet niks!
Goedemorgen! Hoe is het nu? Sterkte!quote:Op zondag 8 mei 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
Tong.
Goedemorgen!quote:
Heeft ie ook weer een speeltjequote:Op zondag 8 mei 2022 10:06 schreef maily het volgende:
Olivier verkoopt zijn kartonnen Lambo aan Robert Doornbos
![]()
Nice!quote:Op zondag 8 mei 2022 10:06 schreef maily het volgende:
Olivier verkoopt zijn kartonnen Lambo aan Robert Doornbos
![]()
MrsL.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nice!
Ook heel knap als je zoiets kan bouwen van karton
Dat het je mag smakenquote:Op zondag 8 mei 2022 09:56 schreef Sunsy het volgende:
Goedemorgen!Hier net braaf gewacht op mijn moederdag ontbijt. Haha ben ik zo niet goed in, verplicht blijven liggen.
Delen met maily .quote:
Heb ik de laatste roddel gemist?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |