Lekker of juist niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:34 schreef engine het volgende:
Inmiddels wel mijn mening over het dropstokje beetje bijgesteld
Oh waterijsje eet ik ook het liefstquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met warm weer vind ik waterijsjes heel lekker. Vooral perenijsjes en bosvruchtenijsjesEn Liuk vind ik ook lekker
De ijsjes zijn lekker. Het dropstaafje vond ik de eerste keer echt niks maar het gaat wel. Alleen dat drop moet een beetje ontdooien voordat het eetbaar is.quote:
Ja mee eens. Ik had het ook eens gekocht, omdat ik hier ergens enthousiaste verhalen had gelezen. Maar voor mij hoeft het ook niet. Net zoiets als die kauwgombol die je als beloning onderin zo'n plastic hoorntje had vroeger (of bestaat dat nog?). Als kind vond ik dat trouwens wel leuk dus ik kan me voorstellen dat kinderen zo'n dropstokje ook wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
De ijsjes zijn lekker. Het dropstaafje vond ik de eerste keer echt niks maar het gaat wel. Alleen dat drop moet een beetje ontdooien voordat het eetbaar is.
Van mij hadden ze er gewoon een stokje in mogen steken.
Terugkerend item in mijn vriezer ookquote:
Goedemorgen!quote:
Oeh perenijsjes!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Met warm weer vind ik waterijsjes heel lekker. Vooral perenijsjes en bosvruchtenijsjesEn Liuk vind ik ook lekker
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar, wie van jullie herkent zich hierin. En niet alleen met sporten
[ afbeelding ]
Ja die drop kan echt heel hard blijven, ik zit vaak ook zo dat ding tussen mijn kiezen te wrikken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
De ijsjes zijn lekker. Het dropstaafje vond ik de eerste keer echt niks maar het gaat wel. Alleen dat drop moet een beetje ontdooien voordat het eetbaar is.
Van mij hadden ze er gewoon een stokje in mogen steken.
Die zijn ook lekker. Haal ze hier vaak. Mijn jongste is echt gek op ijsjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh waterijsje eet ik ook het liefst
Maar ook schepijs
Heb nu watermeloen ijsjes van de lidl in huis
Smaken net zo als die dure variantquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:07 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker. Haal ze hier vaak. Mijn jongste is echt gek op ijsjes.
Ja echt wel. Lekker fris.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smaken net zo als die dure variant
De meeste kinderen wel
En bedanktquote:It's nice but use soft tone cuz sound is so rubbish
niet luisteren dan maar..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:11 schreef Domnivoor het volgende:
Een nieuwe reactie op een Youtube-video van mij:
[..]
En bedankt
was je daarover gevallen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Pizzabaguette op.
Dagbesteding is nog steeds heel tof.
[ afbeelding ]
Pothole. Knie is gelukkig beter.
Heb het gelezen, klinkt idd niet best.. wat een gedoe ook steedsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
tong80 in GC / Beterschap en sterkte Tong80
(nieuwe post van Tong, geen goede)
Helaas wel. hopen dat t niet nog eens gebeurd die ellendequote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
Er geen nog redelijk wat mensen 'onnodig' sterven door de gevolgen van corona.
Of lichaamsdelen verliezen waarbij dat eigenlijk niet nodig was geweest.
Mjah, ik vrees nog wel voor het najaar eigenlijk ..........quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helaas wel. hopen dat t niet nog eens gebeurd die ellende
Hebben we wel nodig, is al weer kurk droog de grond..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:34 schreef Chanel5 het volgende:
Een bui niet te filmen maar lekker voor de natuur.
Mwa je weet het niet..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ik vrees nog wel voor het najaar eigenlijk ..........
Hij is nu wel geholpen ...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
Dat klinkt wat raarquote:
Nou ja ik heb niks met die gast, maar ik gun hem wel het beste.quote:
Ik ook hoor .. Ken hem wat beter denk ik ... Maar ik was zeker bezorgd om hem na die 1e aanval.. En dan hoop je dat ie zo snel mogelijk geholpen wordt en liever niet op deze manier natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik heb niks met die gast, maar ik gun hem wel het beste.
Helemaal eens, het is wel een naar verhaal en ik hop ook het beste voor hemquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook hoor .. Ken hem wat beter denk ik ... Maar ik was zeker bezorgd om hem na die 1e aanval.. En dan hoop je dat ie zo snel mogelijk geholpen wordt en liever niet op deze manier natuurlijk
Dat wil ik ook hier nu evenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:34 schreef Chanel5 het volgende:
Een bui niet te filmen maar lekker voor de natuur.
Jeetje zeg, schrik ervan. Mijn open hart operatie is over 3 dagen een jaar geleden. Heeft echt wel een impact gehad op mijn leven. Hopen dat tong snel hersteld.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie ook wat donkers aankomen, hopen dan maarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Leek net bijna te gaan regenen... maar dat is al weer over
Rot om te lezen dat het hem zo tegenzitquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog steeds een lekker zonnetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie ook wat donkers aankomen, hopen dan maar
Mazzelaarsquote:
Das ook nog recent.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:22 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Jeetje zeg, schrik ervan. Mijn open hart operatie is over 3 dagen een jaar geleden. Heeft echt wel een impact gehad op mijn leven. Hopen dat tong snel hersteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |