Vandaag inhouden zodat hij de rest van de giro goed kan blijven samenwerken?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zijn de cooperation-orders voor Arensman?
Gisteren ook al coöperatiief op de vermogensmeter naar boven gereden?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vandaag inhouden zodat hij de rest van de giro goed kan blijven samenwerken?
Die wielen zien eruit als de wielen die ze 'geleend' hadden voor de Tour tijdrit. Benieuwd met wat voor spullen hij verder aan de start verschijnt vandaag.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
https://www.instagram.com/p/CdP8yiEoPed/
Gaaf fietsje van Mat.
Er valt niets te kiezen vandaag, er wordt hem een roze snelpak aangemeten door de organisatie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:03 schreef Jason22 het volgende:
Ik hoop dat Mathieu voor de witte broek kiest vandaag.
Zodat hij goed te herkennen is vanuit de lucht?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:03 schreef Jason22 het volgende:
Ik hoop dat Mathieu voor de witte broek kiest vandaag.
Uiteraard, hij mag niet boven het team gaan staan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gisteren ook al coöperatiief op de vermogensmeter naar boven gereden?
Dit blijft natuurlijk belachelijk, maar ja. Ook de wielersport heeft nog stappen te zetten, zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:05 schreef Faraday01 het volgende:
Er valt niets te kiezen vandaag, er wordt hem een roze snelpak aangemeten door de organisatie.
Tenzij Jan Tratnik geen last van de val heeft en de Bahrain-brommer aanzet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:24 schreef Beregd het volgende:
Er is maar één zekerheid vandaag en dat is dat HARM in de hot seat zal belanden
Wat ik me altijd afvraag. Hoe werkt dat bij zulke teams? Hoeveel frames, groepsets, wielen gaan er doorheen tijdens een grote ronde (of uberhaupt eendagskoers/seizoen)? Hebben ze elke dag een nieuwe fiets? Wordt de ketting elke dag vervangen? Rijden ze een hele grote ronde op hetzelfde? Ik heb niet echt kennissen in het wereldje dus kan ze het niet vragenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:42 schreef Faraday01 het volgende:
Wel interessant dat Alpecin het dus weer bij Shimano voor elkaar heeft gekregen om met wielen van een andere leverancier te mogen rijden. Zal trouwens niet voor het hele team zijn aangezien die hier verder niets te winnen hebben en het een wielset is die ¤ 4.000 kost.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie o wie gaat er wisselen in de hoop een mutantentijd neer te zetten voor die paar schamele bergpuntjes?
Ze staan wel praktisch stil voor die klim begint door die bocht, maar het is amper 300m echt goed steil. Daar win je dus niks qua gewichtsvoordeel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie o wie gaat er wisselen in de hoop een mutantentijd neer te zetten voor die paar schamele bergpuntjes?
Maar je stuurt een stuk gemakkelijker op een reguliere fiets en het is vrij technisch.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ze staan wel praktisch stil voor die klim begint door die bocht, maar het is amper 300m echt goed steil. Daar win je dus niks qua gewichtsvoordeel.
Ohja klopt, er zitten inderdaad ook nog een paar haarspeldbochten in. Daar is een normale fiets wel een stuk fijner.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar je stuurt een stuk gemakkelijker op een reguliere fiets en het is vrij technisch.
Hiroki Nishimura vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:11 schreef DeeBee het volgende:
Apart dat dit niet gewoon de proloog was.
Als iemand die bergpunten wil, dan gewoon maar de hele rit op een wegfiets? Buiten tijd gereden worden lijkt mij sterk.
Gezien bochtige karakter van parcours ben je op aardig wat stukken beter uit op je wegfiets lijkt me. Buiten tijd komen zou ik een prestatie vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:11 schreef DeeBee het volgende:
Apart dat dit niet gewoon de proloog was.
Als iemand die bergpunten wil, dan gewoon maar de hele rit op een wegfiets? Buiten tijd gereden worden lijkt mij sterk.
Ik zie het al, de ritzege is al binnen voor Vd Poelquote:
Volgens de mol zijn het wijde wegen en dus ook wijde bochtenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezien bochtige karakter van parcours ben je op aardig wat stukken beter uit op je wegfiets lijkt me. Buiten tijd komen zou ik een prestatie vinden.
Dumoulin wisselde zelfs niet op San Luca en La Planche des Belles Filles.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:20 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin wisselde in Bergen zelfs niet en toen was het haarspeldbocht na haarspeldbocht
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij gaat aandringen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier, wat verwacht jij van Bini vandaag? Kan hij in de buurt blijven?
Zou een mooie stunt zijn als hij dan ook eraan kan blijven hangen op de Etna
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij gaat aandringen.
Maar dan kun je toch beter wat minder diep gaan en je richten op de daadwerkelijke winstkansen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]![]()
Lijkt me dat hij dit toch ook wel aan moet kunnen voor een top 15?
Na vandaag is er morgen een halve rustdag en daarna een echte rustdag. Die 12 minuten moeten vandaag dan toch kunnen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch beter wat minder diep gaan en je richten op de daadwerkelijke winstkansen?
Tegenwind is het magische woord op de Etnaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:37 schreef DeeBee het volgende:
Ik dacht ook al aan Bini op de Etna, al overschatten we z'n klimcapaciteiten dan iets?
Dat lijkt mij toch veel te zwaar voor hem, hij is meer een type puncher.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:37 schreef DeeBee het volgende:
Ik dacht ook al aan Bini op de Etna, al overschatten we z'n klimcapaciteiten dan iets?
Nou..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:24 schreef Beregd het volgende:
Er is maar één zekerheid vandaag en dat is dat HARM in de hot seat zal belanden
Of dit was gewoon fake nieuwsquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Tratnik blijkbaar niet zo veel last van z'n pols dan. Of Harm is gewoon baggerslecht
Tratnik is zelfs langzamer, Tissot levert zoals altijd tijdens grote rondes weer niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Tratnik blijkbaar niet zo veel last van z'n pols dan. Of Harm is gewoon baggerslecht
Dit moet je even uitleggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Dowsett mag al voor de tweede keer Marco Mathisiaans plaatsnemen op de achterbank, weerzinwekkend.
Belg. Krijg je dat.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:24 schreef The_Undertone het volgende:
Wat is Jeroen een proleet, Banksy niet kennen
De leegte van die levens schokt me.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen kent Banksy niet, dit kan niet.
Nee, maar is die man bekender dan Banksy?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij kent Jan Hoet waarschijnlijk niet.
In belgie welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, maar is die man bekender dan Banksy?
Moet jij weten.quote:
Laten we nu inderdaad vooral niet doen alsof Banksy kennen een bewijs is van culturele bagage of de evenknie van een diploma Kunstgeschiedenis.quote:
Absoluut!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je hiervan een quotum halen per maand ofzo?
Zonde, dan had je ze beter gewoon aan mij kunnen gevenquote:
Ik geloof gewoon niet dat Dumoulin t gaat doen. Gaat tussen Almeida en Foss imo vandaagquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, dan had je ze beter gewoon aan mij kunnen geven
Yepquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:37 schreef Slobeend het volgende:
Zijn Demarrekie en Lawson G Kreddok op respectievelijk 5 en 17 honderdsten van Dowsett geeindigd?
Er zit wel minimaal één echte U-bocht in. Brändle was daar in beeld.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Emden zei dat het een stuk minder technisch is dan de Garibaldi doet vermoeden en ik ben voorlopig geneigd hem gelijk te geven. Van echte haarspeldbochten is nergens echt sprake.
Morgado gaat echt gigantisch veel argwaan oproepen met zijn Portugese gebaartjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:45 schreef Columbiafan het volgende:
Vredeskoers is trouwens ook terug op de livestream, voor de liefhebbers.
Jos en begrijpelijk Engels is geen goede combinatie?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:48 schreef TLC het volgende:
Jos van Emden over dit parcour :
'it's all written over Mathieu van der Poel'
Niet iedereen die niet gevaccineerd is is per definitie een wappiequote:
Die kan enkel nog naar de uitgang, is een parodie geworden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Thomas heeft tegenwoordig 2 grote rondes nodig om op gang te komen
Iemand, Sinkeldam in deze, die wegloopt met Tjerrie en zijn complotten welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet iedereen die niet gevaccineerd is is per definitie een wappie
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:03 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Iemand, Sinkeldam in deze, die wegloopt met Tjerrie en zijn complotten wel
Ik wist het.quote:
Jammer dat ik hem lastminute heb gewisseldquote:
Nou, het komt wel dichtbij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet iedereen die niet gevaccineerd is is per definitie een wappie
Voor jou een moorkopquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Van een moorkop heb ik eerlijk gezegd ook nooit gehoord.
Karsten is bij deze per direct gecanceldquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Moorkop, mag dat nog wel!
Oh, ik loop twee minuten achter op de stream zie ik
Het is weer zo'n dag.quote:
Het is of dat of 100e plekquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:12 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
5e tussentijd, dat is toch niet zo'n succes.
Nouja die wordt hier max 11e ofzo.quote:
Die zal ook wel voor de bergprijs gaan lijkt me.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:13 schreef EinarBoe het volgende:
Zardini op een gewone fiets is na 6km al ingehaald door Erik Vetter.
Nee ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:14 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja OK, maar hij haalt de top-15 niet (hoop ik)
Treurige poging in dat geval want hij verliest zelfs 12 seconde op Affini op dat klimmetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die zal ook wel voor de bergprijs gaan lijkt me.
Alle klimmers moeten dan ook nog komen, want die staan dankzij de klim van gisteren hoger in het klassement.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik naar de tussenstand nu zo kijk is het wel echt gewoon een parcours voor de echte tijdrijders.
Jeetje, jij kijkt niet op de PLEEJUR?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:17 schreef wimderon het volgende:
FIVE TIMES THE WORLD CHAMPION
Ondertussen is O'Sullivan al zeven keer wereldkampioen.
De klimmers zitten niet bij eerste 120 manquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik naar de tussenstand nu zo kijk is het wel echt gewoon een parcours voor de echte tijdrijders.
Nouja, dat kunnen we pas over een uur zeggen denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom zou ik met 12 seconden vertraging kijken?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, jij kijkt niet op de PLEEJUR?
Geen reclame genotquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom zou ik met 12 seconden vertraging kijken?
Androni staat met 5 man bij de achterste 11 in het deze tijdrit momenteel. De hele ploeg fietst misschien achteruit?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Weten we al waarom Tesfazion zo ver zat gisteren @:rellende_rotscholier
Misschien kunnen ze er gewoon niet zoveel van. Wat dacht jij dan, dacht jij dat ze pech hadden?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Androni staat met 5 man bij de achterste 11 in het deze tijdrit momenteel. De hele ploeg fietst misschien achteruit?
Het is Tesfatsion. Maar eigenlijk moet je Eritreeërs bij hun eerste naam noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Weten we al waarom Tesfazion zo ver zat gisteren @:rellende_rotscholier
In de openingstijdrit van de Tirreno eindigden ze met alle 7 renners buiten de top 150 (op 167 deelnemers). Dat zegt genoeg.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Androni staat met 5 man bij de achterste 11 in het deze tijdrit momenteel. De hele ploeg fietst misschien achteruit?
Op dat gebied kan Matje nog veel leren van Van Aert. Die heeft daar totaal geen moeite mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thieu die niet kan positioneren, dat blijft ook een leuke rubriek he
Op de wonderbolide van CCC, toen hij op zoek moest naar een nieuwe ploeg. Daar kwam hij zelfs onder de vleugels van Peter Schep niet meer in de buurt.quote:
@dronequote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar is hij zelf nog niet helemaal over uit.
[ afbeelding ]
Ondanks de mindere klim is dit toch een prima tijdrit van Lenny?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:39 schreef Pistolero het volgende:
Lenny die tijd verliest op Affini op het klimmetje, tuurlijk.
Zeker, maar kijkende naar zijn klimcapaciteiten is dat nou niet iets wat je direct verwacht.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ondanks de mindere klim is dit toch een prima tijdrit van Lenny?
Met prima ben je nog vrij voorzichtig denk ik. Hele goede tijdritquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ondanks de mindere klim is dit toch een prima tijdrit van Lenny?
Putin?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks gaan ze me nog vertellen dat ze niet weten wie de leider van Hongarije is.
Hopelijk gaat die zo snel mogelijk weg bij DSMquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Iwan Arensman moet bijna. Ik verschuif op mijn bank.
Arensman is echt de meest kleurloze en nikszeggende renner aller tijden. Het perfecte slachtoffer voor de sekte van Iwan.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die zo snel mogelijk weg bij DSM
Saai figuur inderdaad, en juist daarom moet ie daar zo snel mogelijk wegquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arensman is echt de meest kleurloze en nikszeggende renner aller tijden. Het perfecte slachtoffer voor de sekte van Iwan.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
biecos aai want to kiep my hehr @:wimderon
Lekker accentje.
Die kan zomaar hard rijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:56 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb enige interesse in de tijd van Ludvigsson zo meteen
In zijn fietskledingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Menchov zapte vroeger blijkbaar langs alle kanalen
Goed voor je clenbuterol-gehaltequote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
At altijd biefstuk in de Tour, elke dag.
Nog altijd.quote:
Die zapte toch naar een ander soort tv zenders dan Menchov denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De verhalen van Thomas Dekker over de hotelkamers zijn toch beter.
Hij fietse de dag erna meteen beterquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef Mani89 het volgende:
"Even naar huis gegaan", is Karsten zo naief?
Jij suggereert dat hij naar ome Eufemiano ging?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef Mani89 het volgende:
"Even naar huis gegaan", is Karsten zo naief?
Ja, maar aangezien Karsten daar zelf ook zat heb ik het idee dat hij zich van de domme houdt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij suggereert dat hij naar ome Eufemiano ging?
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ludvigsson lijkt volgens de ticker niet bijzonder rap te gaan.
Ik heb het idee dat jij hem bij een bepaald spelletje niet hebt opgesteld!quote:
Nee, maar in dat spelletje heb ik Kemna er ook op het laatst uitgeflikkerd haha.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij hem bij een bepaald spelletje niet hebt opgesteld!
Ach.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar in dat spelletje heb ik Kemna er ook op het laatst uitgeflikkerd haha.
Dit vind ik jammer.quote:
Maar wel al tegen een achterstand aangelopen omwille van het plan, terwijl er bijna een week tussen Etna en Blockhaus zit en Romain B. zelden ongeschonden door de strijd komt.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgie zit toch achter de knoppen?
En nog eens miljoenen voor psychiaters om hem uit het juk van Iwan te halenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Jumbo gaat met miljoenen smijten voor deze jongen.
Iwan zou een verbod moeten krijgen om zijn vak uit te oefenen. Waardeloze man.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nog eens miljoenen voor psychiaters om hem uit het juk van Iwan te halen
Hallo, Stijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:23 schreef Devolder het volgende:
[..]
Iwan zou een verbod moeten krijgen om zijn vak uit te oefenen. Waardeloze man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |