abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2022 @ 23:36:34 #1
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204650781
Tappa 2: Boedapest - Boedapest (ITT), 9,2 km

Nou nou nou nou nou, wát een uitslag. Mijn twee favoriete renners op 1 en 2, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. En dan ook nog eens Bilbao op drie, nee, deze uitslag gaat waarschijnlijk niet snel overtroffen worden. Lachen om renners die vallen is not dun en gaan we niet doen, maar laten we zeggen dat het wel hielp om de uitslag nog net wat perfecter te maken. Al had ik liever Biniam zien winnen, toch wel. Was ontzettend historisch geweest, en een stevige middelvinger richting Hongarije. Maar alsnog, tweede worden tijdens je allereerste rit in een grote ronde, absoluut fenomeen. Meteen de bevestiging, van een hype is uiteraard geen sprake. De echte fans weten wel beter. Goed, matige rit verder, ik kon niet kijken en ik geloof niet dat ik ook maar iets heb gemist. Het terugkijken van de laatste vijf kilometer volstond. Al hadden we het met de laatste twee ook wel gered. Lawrence Naesen, who gives a fuck. Lenny Kämna, dat leek er al meer op. Maar goed, allemaal onbelangrijk, het was vooral belangrijk om de positionering van Mathieu en Bini te volgen. Ze zaten een paar keer heel goed, dan weer heel slecht en dan weer goed. Na een tijdje zakten ze allebei weer wat weg, waarbij Bini eerst in het wiel zat van Mathieu, maar even later kreeg Mathieu het voor elkaar om de rollen om te draaien. Ergens wel eervol natuurlijk, dat Van der Poel voor het wiel van Biniam koos. Bini was zo hoffelijk om Mathieu dan ook maar netjes naar voren te brengen. Hij trok ook de sprint aan, waarschijnlijk net iets te vroeg. Al had Van der Poel waarschijnlijk sowieso wel gewonnen, gewoon de sterkste. Het moest wel van heel ver komen, wat vooral veel zegt over Bini. Fenomenen onder elkaar, een goddelijke aankomst. Ewan moest dan weer dusdanig diep gaan dat hij waarschijnlijk sterretjes zag en daardoor het wiel van Biniam toucheerde. Weer een chute voor hem tijdens de eerste sprint in een grote ronde, gelukkig voor hem ditmaal zonder grote gevolgen lijkt het. Helaas net geen Bini in het roze, we lopen een groot stukje historie mis, maar wat niet is kan nog komen. Mathieu in het roze is ook niet verkeerd, dan hoeven we in ieder geval voorlopig niet meer naar dat olijfgroene hansopje te staren. Moet hij wel even een goede tijdrit afwerken, maar dat lijkt me tot de mogelijkheden te behoren. Hoe het ook zal verlopen, de finishfoto van Mathieu, Bini, Pello op de achtergrond en Ewan op de grond komt hier aan de muur te hangen. Een historisch moment, dat ik niet eens live heb gezien. Altijd tegen mij, zelfs als het niet tegen mij is. De boys samen op de foto, de een in het wit en de ander in het roze, was ook schitterend. Meer van dat, gaarne.

Voorbeschouwen gaan we niet doen, zelfs niet als het maar een korte tijdrit is. Zoals u op de kaart kunt zien is het een vrij technische tijdrit, in die negen kilometer komen de renners tal van bochten tegen. Koren op de molen van Van der Poel, me dunkt. Veel goede tijdrijders doen er verder niet mee, dus dat roze zou wel een behouden kunnen worden. De bonificaties helpen, zonder meer. Klimmetje aan het eind, steil stukje aan het begin en dan een vals platte uitloper richting de finish.

Vlak voor de klim begint een scherpe bocht naar rechts, waardoor de renners met een relatief lage snelheid aan het steile stuk van de klim gaan beginnen. Na het steile stuk volgt er een korte passage over Hongaarse kasseien, waarna er nog een stukje over asfalt gefietst mag worden. Vals plat omhoog, paar brede haarspeldbochten erbij en dan een finish over beter liggende stenen. Sick.

Wil je de starttijden zien, kijk dan vooral hier:
https://www.tissottiming.com/2022/gir/nl-nl/default/Stage/2/home

Obligate top vijf:
1. Van der Poel. Pakt vijf seconden per bocht en sprint dat heuveltje omhoog, niets meer aan doen.
2. Dumoulin. Als enige tijdrijder van enig formaat aan de start is hij het aan zijn stand verplicht om hier minstens tweede te worden, ofschoon hij ongetwijfeld liever een wat langere tijdrit had gezien. Maarja, zo'n tijdritje in Israël ging hem ook niet slecht af.
3. Almeida. Standaard in de Giro, ondertussen.
4. Bilbao. Arme Landa. Met wat mazzel kan Bilbao overigens ook prima voor roze gaan, die bonificaties van de eerste rit kunnen hem helpen. Hoewel zijn laatste goede tijdrit alweer even geleden is, maar dat maakt niet uit. Verleden behaald in het verleden zeggen niets bij Bahrein, Pello gaat uithalen.
5. Sobrero. Of Affini. De Italiaan omdat het moet.

[ Bericht 61% gewijzigd door Slobeend op 07-05-2022 11:27:01 ]
  vrijdag 6 mei 2022 @ 23:42:49 #2
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_204650830
Nooit geweten dat Boedapest ook in Italië ligt.
pindazakje
  vrijdag 6 mei 2022 @ 23:44:50 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204650853
ze hebben dezelfde kleuren in hun vlag
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 01:32:21 #4
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_204651500
Tappa 2: Boedapest - Boedapest (ITT), 9,2 km

Nou nou nou nou nou, wát een uitslag. Mijn twee favoriete renners op 1 en 2, dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. En dan ook nog eens Bilbao op drie, nee, deze uitslag gaat waarschijnlijk niet snel overtroffen worden. Lachen om renners die vallen is not dun en gaan we niet doen, maar laten we zeggen dat het wel hielp om de uitslag nog net wat perfecter te maken. Al had ik liever Biniam zien winnen, toch wel. Was ontzettend historisch geweest, en een stevige middelvinger richting Hongarije. Maar alsnog, tweede worden tijdens je allereerste rit in een grote ronde, absoluut fenomeen. Meteen de bevestiging, van een hype is uiteraard geen sprake. De echte fans weten wel beter. Goed, matige rit verder, ik kon niet kijken en ik geloof niet dat ik ook maar iets heb gemist. Het terugkijken van de laatste vijf kilometer volstond. Al hadden we het met de laatste twee ook wel gered. Lawrence Naesen, who gives a fuck. Lenny Kämna, dat leek er al meer op. Maar goed, allemaal onbelangrijk, het was vooral belangrijk om de positionering van Mathieu en Bini te volgen. Ze zaten een paar keer heel goed, dan weer heel slecht en dan weer goed. Na een tijdje zakten ze allebei weer wat weg, waarbij Bini eerst in het wiel zat van Mathieu, maar even later kreeg Mathieu het voor elkaar om de rollen om te draaien. Ergens wel eervol natuurlijk, dat Van der Poel voor het wiel van Biniam koos. Bini was zo hoffelijk om Mathieu dan ook maar netjes naar voren te brengen. Hij trok ook de sprint aan, waarschijnlijk net iets te vroeg. Al had Van der Poel waarschijnlijk sowieso wel gewonnen, gewoon de sterkste. Het moest wel van heel ver komen, wat vooral veel zegt over Bini. Fenomenen onder elkaar, een goddelijke aankomst. Ewan moest dan weer dusdanig diep gaan dat hij waarschijnlijk sterretjes zag en daardoor het wiel van Biniam toucheerde. Weer een chute voor hem tijdens de eerste sprint in een grote ronde, gelukkig voor hem ditmaal zonder grote gevolgen lijkt het. Helaas net geen Bini in het roze, we lopen een groot stukje historie mis, maar wat niet is kan nog komen. Mathieu in het roze is ook niet verkeerd, dan hoeven we in ieder geval voorlopig niet meer naar dat olijfgroene hansopje te staren. Moet hij wel even een goede tijdrit afwerken, maar dat lijkt me tot de mogelijkheden te behoren. Hoe het ook zal verlopen, de finishfoto van Mathieu, Bini, Pello op de achtergrond en Ewan op de grond komt hier aan de muur te hangen. Een historisch moment, dat ik niet eens live heb gezien. Altijd tegen mij, zelfs als het niet tegen mij is. De boys samen op de foto, de een in het wit en de ander in het roze, was ook schitterend. Meer van dat, gaarne.

Voorbeschouwen gaan we niet doen, zelfs niet als het maar een korte tijdrit is. Zoals u op de kaart kunt zien is het een vrij technische tijdrit, in die negen kilometer komen de renners tal van bochten tegen. Koren op de molen van Van der Poel, me dunkt. Veel goede tijdrijders doen er verder niet mee, dus dat roze zou wel een behouden kunnen worden. De bonificaties helpen, zonder meer. Klimmetje aan het eind, steil stukje aan het begin en dan een vals platte uitloper richting de finish.

Vlak voor de klim begint een scherpe bocht naar rechts, waardoor de renners met een relatief lage snelheid aan het steile stuk van de klim gaan beginnen. Na het steile stuk volgt er een korte passage over Hongaarse kasseien, waarna er nog een stukje over asfalt gefietst mag worden. Vals plat omhoog, paar brede haarspeldbochten erbij en dan een finish over beter liggende stenen. Sick.

Wil je de starttijden zien, kijk dan vooral hier:
https://www.tissottiming.com/2022/gir/nl-nl/default/Stage/2/home

Obligate top vijf:
1. Van der Poel. Pakt vijf seconden per bocht en sprint dat heuveltje omhoog, niets meer aan doen.
2. Dumoulin. Als enige tijdrijder van enig formaat aan de start is hij het aan zijn stand verplicht om hier minstens tweede te worden, ofschoon hij ongetwijfeld liever een wat langere tijdrit had gezien. Maarja, zo'n tijdritje in Israël ging hem ook niet slecht af.
3. Almeida. Standaard in de Giro, ondertussen.
4. Bilbao. Arme Landa. Met wat mazzel kan Bilbao overigens ook prima voor roze gaan, die bonificaties van de eerste rit kunnen hem helpen. Hoewel zijn laatste goede tijdrit alweer even geleden is, maar dat maakt niet uit. Verleden behaald in het verleden zeggen niets bij Bahrein, Pello gaat uithalen.
5. Sobrero. Of Affini. De Italiaan omdat het moet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 07-05-2022 01:55:19 ]
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 01:34:16 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_204651505
Zo de andere 20 etappes weggewerkt ... ^O^

Op roze behoud van Matje.. lukt hem wel denk ik zo
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:23:31 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204652444
Wat zijn de cooperation-orders voor Arensman? ;(
  zaterdag 7 mei 2022 @ 09:32:06 #7
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_204652536
Hoe zou het met Tratnik zijn pols zijn?
pi_204652720
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zijn de cooperation-orders voor Arensman? ;(
Vandaag inhouden zodat hij de rest van de giro goed kan blijven samenwerken?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_204652767
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_204652793
Ik hoop dat Mathieu voor de witte broek kiest vandaag. :)
leven zoals het leven is
pi_204652802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 09:52 schreef Felagund het volgende:

[..]
Vandaag inhouden zodat hij de rest van de giro goed kan blijven samenwerken?
Gisteren ook al coöperatiief op de vermogensmeter naar boven gereden?
pi_204652814
quote:
Die wielen zien eruit als de wielen die ze 'geleend' hadden voor de Tour tijdrit. Benieuwd met wat voor spullen hij verder aan de start verschijnt vandaag.
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:03 schreef Jason22 het volgende:
Er valt niets te kiezen vandaag, er wordt hem een roze snelpak aangemeten door de organisatie.
pi_204652829
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:03 schreef Jason22 het volgende:
Zodat hij goed te herkennen is vanuit de lucht?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_204652945
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:04 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Gisteren ook al coöperatiief op de vermogensmeter naar boven gereden?
Uiteraard, hij mag niet boven het team gaan staan.
Album top 100 2024
pi_204653134
Wel interessant dat Alpecin het dus weer bij Shimano voor elkaar heeft gekregen om met wielen van een andere leverancier te mogen rijden. Zal trouwens niet voor het hele team zijn aangezien die hier verder niets te winnen hebben en het een wielset is die ¤ 4.000 kost.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 11:10:14 #16
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204653436
Na 3 jaar iemand anders die een Giro tijdrit wint dan Ganna
  zaterdag 7 mei 2022 @ 11:16:36 #17
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204653516
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 mei 2022 @ 11:18:51 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204653539
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:05 schreef Faraday01 het volgende:
Er valt niets te kiezen vandaag, er wordt hem een roze snelpak aangemeten door de organisatie.
Dit blijft natuurlijk belachelijk, maar ja. Ook de wielersport heeft nog stappen te zetten, zullen we maar zeggen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 7 mei 2022 @ 11:23:05 #19
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204653565
Wie o wie gaat er wisselen in de hoop een mutantentijd neer te zetten voor die paar schamele bergpuntjes?
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 11:24:20 #20
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_204653582
Er is maar één zekerheid vandaag en dat is dat HARM in de hot seat zal belanden
pi_204653589
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:24 schreef Beregd het volgende:
Tenzij Jan Tratnik geen last van de val heeft en de Bahrain-brommer aanzet.
pi_204653646
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 10:42 schreef Faraday01 het volgende:
Wel interessant dat Alpecin het dus weer bij Shimano voor elkaar heeft gekregen om met wielen van een andere leverancier te mogen rijden. Zal trouwens niet voor het hele team zijn aangezien die hier verder niets te winnen hebben en het een wielset is die ¤ 4.000 kost.
Wat ik me altijd afvraag. Hoe werkt dat bij zulke teams? Hoeveel frames, groepsets, wielen gaan er doorheen tijdens een grote ronde (of uberhaupt eendagskoers/seizoen)? Hebben ze elke dag een nieuwe fiets? Wordt de ketting elke dag vervangen? Rijden ze een hele grote ronde op hetzelfde? Ik heb niet echt kennissen in het wereldje dus kan ze het niet vragen :P

Kan me ook voorstellen dat een Jumbo of UAE iets meer gesponsord krijgt dan bijvoorbeeld een Bingoal of Sport Vlaanderen
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 11:35:04 #23
pi_204653702
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie o wie gaat er wisselen in de hoop een mutantentijd neer te zetten voor die paar schamele bergpuntjes?
twitter

Tamaree?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 11:39:06 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_204653746
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze staan wel praktisch stil voor die klim begint door die bocht, maar het is amper 300m echt goed steil. Daar win je dus niks qua gewichtsvoordeel.
pi_204653771
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:39 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ze staan wel praktisch stil voor die klim begint door die bocht, maar het is amper 300m echt goed steil. Daar win je dus niks qua gewichtsvoordeel.
Maar je stuurt een stuk gemakkelijker op een reguliere fiets en het is vrij technisch.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 11:44:13 #26
68638 Zwansen
pi_204653796
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Maar je stuurt een stuk gemakkelijker op een reguliere fiets en het is vrij technisch.
Ohja klopt, er zitten inderdaad ook nog een paar haarspeldbochten in. Daar is een normale fiets wel een stuk fijner.
pi_204654069
Apart dat dit niet gewoon de proloog was.

Als iemand die bergpunten wil, dan gewoon maar de hele rit op een wegfiets? Buiten tijd gereden worden lijkt mij sterk.
Jack does it in real time...
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 12:12:09 #28
pi_204654076
twitter
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 12:13:38 #29
pi_204654100
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:11 schreef DeeBee het volgende:

Als iemand die bergpunten wil, dan gewoon maar de hele rit op een wegfiets? Buiten tijd gereden worden lijkt mij sterk.
Hiroki Nishimura vindt dit geen leuke opmerking.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:15:57 #30
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204654123
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:11 schreef DeeBee het volgende:

Gezien bochtige karakter van parcours ben je op aardig wat stukken beter uit op je wegfiets lijkt me. Buiten tijd komen zou ik een prestatie vinden.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:18:37 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_204654151
quote:
Ik zie het al, de ritzege is al binnen voor Vd Poel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_204654162
Dumoulin wisselde in Bergen zelfs niet en toen was het haarspeldbocht na haarspeldbocht :o
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:29:00 #33
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_204654233
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Gezien bochtige karakter van parcours ben je op aardig wat stukken beter uit op je wegfiets lijkt me. Buiten tijd komen zou ik een prestatie vinden.
Volgens de mol zijn het wijde wegen en dus ook wijde bochten
pi_204654271
Dumoulin gaat winnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:37:32 #35
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204654289
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 12:20 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin wisselde in Bergen zelfs niet en toen was het haarspeldbocht na haarspeldbocht :o
Dumoulin wisselde zelfs niet op San Luca en La Planche des Belles Filles.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:39:32 #36
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_204654302
Hij zou toch een soepele wisselaar moeten zijn

Nieuw fietsje pakken en gaan
  zaterdag 7 mei 2022 @ 12:57:34 #37
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_204654460
twitter
Kijk eens wie wel een witte broek aanheeft
pi_204654621
Matje zelf voor ritwinst vandaag!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:19:38 #39
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204654676
twitter

Wanneer vrienden gaan zoeken naar een oude foto :D
pi_204654708
@Rellende_Rotscholier, wat verwacht jij van Bini vandaag? Kan hij in de buurt blijven?

Zou een mooie stunt zijn als hij dan ook eraan kan blijven hangen op de Etna :9
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 13:28:10 #41
pi_204654744
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
@:Rellende_Rotscholier, wat verwacht jij van Bini vandaag? Kan hij in de buurt blijven?

Zou een mooie stunt zijn als hij dan ook eraan kan blijven hangen op de Etna :9
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij gaat aandringen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:32:06 #42
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_204654775
Een Afrikaan in de roze trui in het altijd racistische Hongarije zou wel mooi zijn
pi_204654776
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij gaat aandringen.
:{

Lijkt me dat hij dit toch ook wel aan moet kunnen voor een top 15?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 13:33:35 #44
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204654783
Zou niet iedereen die gister goed was op de klim, goed moeten zijn in de TT? Een maximale inspanning van nog geen 10 minuten, dat was het gister ook.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 mei 2022 @ 13:36:05 #45
284411 crew  heywoodu
pi_204654802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:32 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
:{

Lijkt me dat hij dit toch ook wel aan moet kunnen voor een top 15?
Maar dan kun je toch beter wat minder diep gaan en je richten op de daadwerkelijke winstkansen? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_204654815
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dan kun je toch beter wat minder diep gaan en je richten op de daadwerkelijke winstkansen? :P
Na vandaag is er morgen een halve rustdag en daarna een echte rustdag. Die 12 minuten moeten vandaag dan toch kunnen?
pi_204654818
Ik dacht ook al aan Bini op de Etna, al overschatten we z'n klimcapaciteiten dan iets?
pi_204654832
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:37 schreef DeeBee het volgende:
Ik dacht ook al aan Bini op de Etna, al overschatten we z'n klimcapaciteiten dan iets?
Tegenwind is het magische woord op de Etna
pi_204654887
Ghirmay op de Etna ja? Dat lijkt me toch niet..
pi_204654902
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 13:37 schreef DeeBee het volgende:
Dat lijkt mij toch veel te zwaar voor hem, hij is meer een type puncher.
Album top 100 2024
pi_204654938
Ok, dan hopen we op een orkaan tegen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:01:17 #52
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204655015
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 14:05:24 #53
pi_204655043
Bini kon ooit goed klimmen, maar daar ligt de focus natuurlijk al een tijd niet meer op. Punchen en sprinten, en dat op bijzonder hoog niveau. Die gaat het uiteraard niet eens proberen op de Etna en als hij het wel zou proberen zou het niet lukken.
pi_204655077
Tratnik heeft Harrem al ingehaald :')
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:11:26 #55
436595 Sked
Zonnestraal
pi_204655085
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 11:24 schreef Beregd het volgende:
Nou..
pi_204655086
Of Tissot heeft weer kuren :') :')
pi_204655088
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:10 schreef wimderon het volgende:
Tratnik heeft Harrem al ingehaald :')
Tratnik blijkbaar niet zo veel last van z'n pols dan. Of Harm is gewoon baggerslecht
pi_204655093
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:11 schreef The_Undertone het volgende:

[..]
Tratnik blijkbaar niet zo veel last van z'n pols dan. Of Harm is gewoon baggerslecht
Of dit was gewoon fake nieuws :')
pi_204655099
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:11 schreef The_Undertone het volgende:

[..]
Tratnik is zelfs langzamer, Tissot levert zoals altijd tijdens grote rondes weer niet.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:13:40 #60
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655101
Boer Harm zal zijn transponder wel zijn vergeten

Altijd tegen Lotto-Soudal
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:14:00 #61
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655102
Dowsett dik eronder
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:16:05 #62
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655114
Dowsett mag al voor de tweede keer Marco Mathisiaans plaatsnemen op de achterbank, weerzinwekkend.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 14:17:53 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204655120
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Dowsett mag al voor de tweede keer Marco Mathisiaans plaatsnemen op de achterbank, weerzinwekkend.
Dit moet je even uitleggen.
pi_204655134
'Een tijdrit Karsten, duidelijk in twee delen'. Daar werd een open deur ingetrapt met een knal die door de geluidsmuur ging.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:19:22 #65
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655135
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:17 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Dit moet je even uitleggen.
pi_204655157
Beetje tegenvallende regie, waarom werd bijvoorbeeld de finish van De Marchi niet in beeld gebracht?
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 14:21:51 #67
pi_204655159
Dit is peak Barnabas.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 14:24:46 #68
pi_204655185
Jeroen kent Banksy niet, dit kan niet.
pi_204655186
Wat is Jeroen een proleet, Banksy niet kennen :')
pi_204655195
Karsten en babbelBelg lullen er weer lekker op los
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:26:39 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655200
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:24 schreef The_Undertone het volgende:
Wat is Jeroen een proleet, Banksy niet kennen :')
Belg. Krijg je dat.
pi_204655202
twitter
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 14:27:00 #73
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204655204
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen kent Banksy niet, dit kan niet.
De leegte van die levens schokt me.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204655205
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Belg. Krijg je dat.
Jij kent Jan Hoet waarschijnlijk niet.
pi_204655208
Hoe groot is de marge qua tijd?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:27:43 #76
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655209
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Jij kent Jan Hoet waarschijnlijk niet.
Nee, maar is die man bekender dan Banksy?
pi_204655212
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nee, maar is die man bekender dan Banksy?
In belgie wel
pi_204655213
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:27 schreef Idisrom het volgende:
Hoe groot is de marge qua tijd?
25 procent lijkt me
pi_204655215
Dat Rapinoe-mevrouwtje is ook een beetje in zichzelf gaan geloven he
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:28:59 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655218
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:28 schreef Columbiafan het volgende:

[..]
25 procent lijkt me
30% volgens velofacts.

3m30s ongeveer. Behoorlijk ruim.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:29:16 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204655220
Banksy is een overgewaardeerde act.
pi_204655223
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:29 schreef maxi-mus het volgende:
Bansky is een overgewaardeerde act.
Hans Kraaij jr ook
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:29:50 #83
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655224
SWEEP voor Israel!!
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:30:02 #84
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204655226
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:29 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Hans Kraaij jr ook
Hans is bij de KKD op vrijdagavond ongeëvenaard. Daar buiten ja, niet.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 14:30:03 #85
pi_204655227
quote:
Moet jij weten.
pi_204655228
1,2 en 3
pi_204655230
quote:
Laten we nu inderdaad vooral niet doen alsof Banksy kennen een bewijs is van culturele bagage of de evenknie van een diploma Kunstgeschiedenis.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:31:10 #88
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655232
Jeetje Lazkano
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:31:17 #89
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204655234
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Moet jij weten.
Moet je hiervan een quotum halen per maand ofzo?
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 14:31:34 #90
pi_204655238
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Moet je hiervan een quotum halen per maand ofzo?
Absoluut!
pi_204655239
Craddock voor de hot seat?
pi_204655241
zojuist 20 ekkies ingezet op foss
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 14:32:04 #93
pi_204655243
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
zojuist 20 ekkies ingezet op foss
Zonde, dan had je ze beter gewoon aan mij kunnen geven
pi_204655248
André Oier Lazkano derde bij eerste tussenpunt
pi_204655253
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Zonde, dan had je ze beter gewoon aan mij kunnen geven
Ik geloof gewoon niet dat Dumoulin t gaat doen. Gaat tussen Almeida en Foss imo vandaag
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 14:33:17 #96
pi_204655257
Wel verdomme.
pi_204655265
Erg vervelend dat Dowsett met die hulp van de moto hier nog steeds op 1 staat.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 14:34:42 #98
pi_204655269
Boer Harm klinkt als PatLef.
pi_204655274
Eenkhoorn is voor de punten gegaan? Op 56 seconden bij het tussenpunt en aan de streep op 37.
pi_204655275
Wazeggie?
Moeten zij weten
pi_204655285
Praat eens onverstaanbaar

Ja ho maar
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 14:37:46 #102
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204655295
Zijn Demarrekie en Lawson G Kreddok op respectievelijk 5 en 17 honderdsten van Dowsett geeindigd?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:38:20 #103
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655298
Van Emden zei dat het een stuk minder technisch is dan de Garibaldi doet vermoeden en ik ben voorlopig geneigd hem gelijk te geven. Van echte haarspeldbochten is nergens echt sprake.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:38:30 #104
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655300
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:37 schreef Slobeend het volgende:
Zijn Demarrekie en Lawson G Kreddok op respectievelijk 5 en 17 honderdsten van Dowsett geeindigd?
Yep
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:40:00 #105
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_204655307
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Van Emden zei dat het een stuk minder technisch is dan de Garibaldi doet vermoeden en ik ben voorlopig geneigd hem gelijk te geven. Van echte haarspeldbochten is nergens echt sprake.
Er zit wel minimaal één echte U-bocht in. Brändle was daar in beeld.
pi_204655310
Leuke jongen die Fetter.
pi_204655325
Als De Gendt ambities heeft kan Lotto gebruik maken van Moniquet die net voor hem is gestart.
pi_204655347
Vredeskoers is trouwens ook terug op de livestream, voor de liefhebbers.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:45:42 #109
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655350
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:45 schreef Columbiafan het volgende:
Vredeskoers is trouwens ook terug op de livestream, voor de liefhebbers.
Morgado gaat echt gigantisch veel argwaan oproepen met zijn Portugese gebaartjes.
pi_204655362
Jos van Emden over dit parcour :

'it's all written over Mathieu van der Poel'

_O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:49:52 #111
220624 Chiappucci
Il Diavolo
pi_204655369
Jeroen en Karsten snappen niet dat er bergpunten op het klimmetje liggen.
pi_204655375
Jos van de Blos
pi_204655380
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:48 schreef TLC het volgende:
Jos van Emden over dit parcour :

'it's all written over Mathieu van der Poel'

_O_
Jos en begrijpelijk Engels is geen goede combinatie?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:53:57 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655398
Leuk geprobeerd Thomas.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:54:36 #115
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655402
Op de klim kan met secondes gesmeten worden.
pi_204655404
Thomas heeft tegenwoordig 2 grote rondes nodig om op gang te komen
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 14:55:38 #117
pi_204655411
Affini mag rustig aan doen
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 14:56:22 #118
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204655425
Klippedaal, anders had Demare makkelijk gewonnen natuurlijk :')
pi_204655431
Leuk wappie Sinkeldam aan het woord
The owls are not what they seem
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:00:09 #121
pi_204655442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Leuk wappie Sinkeldam aan het woord
Niet iedereen die niet gevaccineerd is is per definitie een wappie
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:00:11 #122
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655443
Djos op de brommer
pi_204655448
zo zo jos
pi_204655452
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 14:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Thomas heeft tegenwoordig 2 grote rondes nodig om op gang te komen
Die kan enkel nog naar de uitgang, is een parodie geworden.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:01:59 #125
pi_204655461
De laatste écht goede tijdrit van Castro is ook van jaren terug.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:02:27 #126
pi_204655464
Dzjos op weg naar
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:02:51 #127
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_204655468
Lekker Jos!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:02:58 #128
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_204655470
Djos ^O^
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:03:06 #129
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_204655472
Knap Djos
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:03:13 #130
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655474
w/
pi_204655476
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Iemand, Sinkeldam in deze, die wegloopt met Tjerrie en zijn complotten wel
The owls are not what they seem
pi_204655478
With that result Jos can come home _O_ ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:04:44 #133
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655483
Taartjestijd.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:05:31 #134
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:05:42 #135
pi_204655491
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:03 schreef DiegoFuser het volgende:

[..]
Iemand, Sinkeldam in deze, die wegloopt met Tjerrie en zijn complotten wel
twitter

Ter info.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:06:24 #136
pi_204655496
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:05 schreef Slobeend het volgende:
Affini 1e tussentijd.
Ik wist het.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:06:39 #137
311468 Van_Poppel
pi_204655499
Jeroen weet niet wat een moorkop is :')
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:06:45 #138
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204655504
Michael Moorkop, jawel
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:07:03 #140
pi_204655506
Banksy, moorkop, Belgen :')
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:07:18 #141
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655509
Jeetje Jumbots op afspraak
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:07:23 #142
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655510
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik wist het.
Erg indrukwekkend inzicht!
pi_204655511
Dit was niet afgesproken Edoardo.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:07:42 #144
pi_204655512
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:07 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Erg indrukwekkend inzicht!
Jammer dat ik hem lastminute heb gewisseld :{
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:07:47 #145
68638 Zwansen
pi_204655513
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nou, het komt wel dichtbij. :D
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:07:47 #146
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_204655514
Moorkop, mag dat nog wel!

Oh, ik loop twee minuten achter op de stream zie ik
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:08:09 #147
pi_204655518
Dat lijkt me geen onzachte tijd.
pi_204655519
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van een moorkop heb ik eerlijk gezegd ook nooit gehoord. :@
pi_204655520
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, een moorkop ligt hier echt niet bij de bakker.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:08:56 #150
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655525
Moorkoppen zijn overschat.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:09:29 #151
pi_204655527
Jos slacht Tom.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:09:48 #152
311468 Van_Poppel
pi_204655530
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:08 schreef Columbiafan het volgende:

[..]
Van een moorkop heb ik eerlijk gezegd ook nooit gehoord. :@
Voor jou een moorkop

pi_204655531
Michael Moorkop, jawel
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
Moorkop, mag dat nog wel!

Oh, ik loop twee minuten achter op de stream zie ik
Karsten is bij deze per direct gecanceld
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:10:20 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204655536
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Voor jou een moorkop

[ afbeelding ]
Ananas bovenop? Raar
Moeten zij weten
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:10:53 #156
68638 Zwansen
pi_204655538
Ik vind Cees Bol, maar Erik Vetter.
pi_204655542
Als kind koos ik altijd een moorkop, om na de helft kotsmisselijk de rest naar mijn vader of moeder door te schuiven
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:11:24 #158
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655543
Van Emden klinkt als een prettige toekomstige commentator.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:11:45 #159
pi_204655550
Doull jeetje
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:12:04 #160
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655552
Castroviejo hep er wel zin an
pi_204655557
Ze brengen echt veel te weinig finishers in beeld.
pi_204655558
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
5e tussentijd, dat is toch niet zo'n succes.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:12:46 #163
pi_204655559
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is weer zo'n dag. :{
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:13:26 #164
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655564
Zardini op een gewone fiets is na 6km al ingehaald door Erik Vetter.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:13:28 #165
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655565
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:12 schreef The_Undertone het volgende:

[..]
5e tussentijd, dat is toch niet zo'n succes.
Het is of dat of 100e plek
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:14:03 #166
pi_204655571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nouja die wordt hier max 11e ofzo.
pi_204655572
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja OK, maar hij haalt de top-15 niet (hoop ik)
pi_204655575
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:13 schreef EinarBoe het volgende:
Zardini op een gewone fiets is na 6km al ingehaald door Erik Vetter.
Die zal ook wel voor de bergprijs gaan lijkt me.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:15:13 #169
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:14 schreef The_Undertone het volgende:

[..]
Ja OK, maar hij haalt de top-15 niet (hoop ik)
Nee ik denk het ook niet
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:15:47 #170
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655584
Er is best wel wat publiek maar Boedapest is nog geen Utrecht.
pi_204655589
Je zou haast zeggen dat Eduardo AffiniTeit heeft met tijdrijden
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:16:43 #172
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204655593
FIVE TIMES THE WORLD CHAMPION

Ondertussen is O'Sullivan al zeven keer wereldkampioen.
pi_204655597
Als ik naar de tussenstand nu zo kijk is het wel echt gewoon een parcours voor de echte tijdrijders.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:18:13 #175
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655601
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:14 schreef Columbiafan het volgende:

[..]
Die zal ook wel voor de bergprijs gaan lijkt me.
Treurige poging in dat geval want hij verliest zelfs 12 seconde op Affini op dat klimmetje.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:19:01 #176
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655607
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik naar de tussenstand nu zo kijk is het wel echt gewoon een parcours voor de echte tijdrijders.
Alle klimmers moeten dan ook nog komen, want die staan dankzij de klim van gisteren hoger in het klassement.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:19:19 #177
pi_204655608
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:17 schreef wimderon het volgende:
FIVE TIMES THE WORLD CHAMPION

Ondertussen is O'Sullivan al zeven keer wereldkampioen.
Jeetje, jij kijkt niet op de PLEEJUR?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:20:55 #178
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655618
quote:
De klimmers zitten niet bij eerste 120 man
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:21:13 #179
pi_204655619
quote:
Nouja, dat kunnen we pas over een uur zeggen denk ik.
pi_204655625
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jeetje, jij kijkt niet op de PLEEJUR?
Waarom zou ik met 12 seconden vertraging kijken?
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:23:38 #181
pi_204655635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:21 schreef wimderon het volgende:

[..]
Waarom zou ik met 12 seconden vertraging kijken?
Geen reclame genot
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:23:58 #182
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655636
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Weten we al waarom Tesfazion zo ver zat gisteren @:rellende_rotscholier
Androni staat met 5 man bij de achterste 11 in het deze tijdrit momenteel. De hele ploeg fietst misschien achteruit?
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:24:42 #183
pi_204655640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:23 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Androni staat met 5 man bij de achterste 11 in het deze tijdrit momenteel. De hele ploeg fietst misschien achteruit?
Misschien kunnen ze er gewoon niet zoveel van. Wat dacht jij dan, dacht jij dat ze pech hadden?
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:24:42 #184
pi_204655641
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Weten we al waarom Tesfazion zo ver zat gisteren @:rellende_rotscholier
Het is Tesfatsion. Maar eigenlijk moet je Eritreeërs bij hun eerste naam noemen.

En nee, geen idee.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:25:50 #185
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655647
Het Morgado-alarm staat echt keihard te loeien momenteel.
pi_204655666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het is Tesfatsion.
Daar is hij zelf nog niet helemaal over uit.

pi_204655671
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:23 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
In de openingstijdrit van de Tirreno eindigden ze met alle 7 renners buiten de top 150 (op 167 deelnemers). Dat zegt genoeg.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:31:21 #188
pi_204655691
Thieu die niet kan positioneren, dat blijft ook een leuke rubriek he
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:32:14 #189
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655694
Barta schroeit
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:32:41 #190
311468 Van_Poppel
pi_204655696
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thieu die niet kan positioneren, dat blijft ook een leuke rubriek he
Op dat gebied kan Matje nog veel leren van Van Aert. Die heeft daar totaal geen moeite mee.
pi_204655698
Barta kon ooit beter tijdrijden
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:33:11 #192
pi_204655700
Op die klim kan je echt wel flink wat winnen volgens mij, hoor.
pi_204655709
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:33 schreef Marcoss het volgende:
Barta kon ooit beter tijdrijden
Op de wonderbolide van CCC, toen hij op zoek moest naar een nieuwe ploeg. Daar kwam hij zelfs onder de vleugels van Peter Schep niet meer in de buurt.
pi_204655712
Jeetje, Lennard.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:35:59 #195
333483 Aguero
oooooooo
pi_204655713
Lenny op de brommer
Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:36:02 #196
451829 crew  H.Vviv
pi_204655714
Kamna snelste tijd onderweg.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:36:13 #197
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204655715
Ik besef nu pas dat Miles en Callum Scotson broers van elkaar zijn. Waarvan akte.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:36:38 #198
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655717
Lap.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:37:28 #199
pi_204655721
Dan is er dus nog best veel ruimte. Niets tegen de kwaliteiten van Kamna hoor.
pi_204655723
Weet je wat denkt de regie. Laten we een tv-motor bij Modolo zetten.

Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:38:34 #201
pi_204655726
Lenny is een vreemde patriot.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:38:51 #202
pi_204655727
Lekker gewerkt Rudi
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:39:00 #203
pi_204655729
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:28 schreef wimderon het volgende:

[..]
Daar is hij zelf nog niet helemaal over uit.

[ afbeelding ]
@drone
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:39:04 #204
362868 crew  Slobeend
of all places
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:39:11 #205
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204655731
Verrassend van Kamna.
pi_204655737
Lenny die tijd verliest op Affini op het klimmetje, tuurlijk.
pi_204655743
Ewan met of zonder zijwieltjes?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:41:03 #208
168304 Mani89
pi_204655745
Kemna, ik wist het. Ik wist het.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:41:09 #209
pi_204655748
Ik zie een druppel.
pi_204655750
Ook Luca Rastelli met al zijn adelbrieven gaan we op de voet volgen!
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:41:21 #211
362868 crew  Slobeend
of all places
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:41:49 #212
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655757
Jeetje Keven
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:41:52 #213
pi_204655758
Ach, Bayer.
pi_204655761
Bijzondere plek om erbij te gaan liggen.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:44:20 #215
pi_204655771
biecos aai want to kiep my hehr @wimderon

Lekker accentje.
pi_204655782
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:39 schreef Pistolero het volgende:
Lenny die tijd verliest op Affini op het klimmetje, tuurlijk.
Ondanks de mindere klim is dit toch een prima tijdrit van Lenny?
pi_204655786
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:47 schreef Columbiafan het volgende:

[..]
Zeker, maar kijkende naar zijn klimcapaciteiten is dat nou niet iets wat je direct verwacht.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:48:48 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655787
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:47 schreef Columbiafan het volgende:

[..]
Met prima ben je nog vrij voorzichtig denk ik. Hele goede tijdrit
pi_204655797
Karsten weet nu niet wie Puskas is :')
Overigens is Arpad de vader van de Hongaren
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:50:53 #220
pi_204655799
Kent iemand nou Puskas niet?

Die leegheid van die levens schokt me.
pi_204655800
Jeroen die Banksy niet kent, Karsten die nog nooit van Puskas heeft gehoord.
De heren gaan flink nat vandaag.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 15:51:17 #222
311468 Van_Poppel
pi_204655802
Puskas niet kennen :')

zaterdag 7 mei 2022 @ 15:51:55 #223
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655804
De vliegende snor en Huising, gouden koppel.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:51:59 #224
pi_204655806
Straks gaan ze me nog vertellen dat ze niet weten wie de leider van Hongarije is.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:52:01 #225
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204655807
Iwan Arensman moet bijna. Ik verschuif op mijn bank.
pi_204655808
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks gaan ze me nog vertellen dat ze niet weten wie de leider van Hongarije is.
Putin?

Grapje natuurlijk iedereen weet dat het Soros is.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:52:24 #227
pi_204655810
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Iwan Arensman moet bijna. Ik verschuif op mijn bank.
Hopelijk gaat die zo snel mogelijk weg bij DSM
pi_204655817
Dit valt me nog wel mee van de aidskoala
pi_204655820
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hopelijk gaat die zo snel mogelijk weg bij DSM
Arensman is echt de meest kleurloze en nikszeggende renner aller tijden. Het perfecte slachtoffer voor de sekte van Iwan.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:55:15 #230
pi_204655826
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:54 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Arensman is echt de meest kleurloze en nikszeggende renner aller tijden. Het perfecte slachtoffer voor de sekte van Iwan.
Saai figuur inderdaad, en juist daarom moet ie daar zo snel mogelijk weg
pi_204655836
Ik heb enige interesse in de tijd van Ludvigsson zo meteen
pi_204655837
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
biecos aai want to kiep my hehr @:wimderon

Lekker accentje.

Rickaert is geen gebruiker.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 15:58:47 #233
pi_204655842
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:56 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb enige interesse in de tijd van Ludvigsson zo meteen
Die kan zomaar hard rijden.
pi_204655844
Hinderlijke blauwe nagel bij de aftelmeneer.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:00:03 #235
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655847
Tamaree zit lekker te slingeren
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:01:09 #236
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204655855
Leuk verhaal over Menchov?
pi_204655858
Ouders die hun kind Thymen noemen neem ik niet serieus
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:01:54 #238
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655859
Arensman gaat zeer ambitieus van start. Hoog in de cooperation, derhalve.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:02:07 #239
311468 Van_Poppel
pi_204655860
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:01 schreef Momo het volgende:
Menchov zapte vroeger blijkbaar langs alle kanalen
pi_204655868
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:02 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Menchov zapte vroeger blijkbaar langs alle kanalen
In zijn fietskleding
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:04:15 #241
68638 Zwansen
pi_204655871
quote:
At altijd biefstuk in de Tour, elke dag.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:04:51 #242
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655873
quote:
81s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:04 schreef Zwansen het volgende:

[..]
At altijd biefstuk in de Tour, elke dag.
Goed voor je clenbuterol-gehalte
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 7 mei 2022 @ 16:04:53 #243
284411 crew  heywoodu
pi_204655874
quote:
Nog altijd.
pi_204655877
De verhalen van Thomas Dekker over de hotelkamers zijn toch beter.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:06:07 #245
168304 Mani89
pi_204655881
"Even naar huis gegaan", is Karsten zo naief?
pi_204655882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De verhalen van Thomas Dekker over de hotelkamers zijn toch beter.
Die zapte toch naar een ander soort tv zenders dan Menchov denk ik
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:06:42 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204655884
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Hij fietse de dag erna meteen beter :D
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:06:50 #248
311468 Van_Poppel
pi_204655887
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Jij suggereert dat hij naar ome Eufemiano ging? :@
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 16:07:22 #249
362868 crew  Slobeend
of all places
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:07:31 #250
168304 Mani89
pi_204655893
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Jij suggereert dat hij naar ome Eufemiano ging? :@
Ja, maar aangezien Karsten daar zelf ook zat heb ik het idee dat hij zich van de domme houdt.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 16:07:52 #251
362868 crew  Slobeend
of all places
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 16:08:01 #252
pi_204655896
Ludvigsson lijkt volgens de ticker niet bijzonder rap te gaan.
pi_204655898
Broddelwerk van Tobias.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:08:17 #254
168304 Mani89
pi_204655900
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ludvigsson lijkt volgens de ticker niet bijzonder rap te gaan.
Dat is mooi.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 16:08:39 #255
pi_204655902
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Dat is mooi.
Ik heb het idee dat jij hem bij een bepaald spelletje niet hebt opgesteld!
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:09:10 #256
168304 Mani89
pi_204655905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat jij hem bij een bepaald spelletje niet hebt opgesteld!
Nee, maar in dat spelletje heb ik Kemna er ook op het laatst uitgeflikkerd haha.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 16:09:33 #257
pi_204655907
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:09 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Nee, maar in dat spelletje heb ik Kemna er ook op het laatst uitgeflikkerd haha.
Ach.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:09:34 #258
168304 Mani89
pi_204655908
Ik heb het hier over Cyclingmaster, en wie ik wel en niet in mijn team heb opgesteld vandaag.
pi_204655918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:08 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Dat is mooi.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:10:56 #260
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655920
Grote klasse, Arensman.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:11:55 #261
333483 Aguero
oooooooo
pi_204655924
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Grote klasse, Arensman.
Citius, Altius, Fortius.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:12:10 #262
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655927
Geen cooperation van Arensman met mijn pooltje
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 16:13:07 #263
362868 crew  Slobeend
of all places
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:13:22 #264
168304 Mani89
pi_204655938
Oei net erboven.
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 16:13:41 #265
pi_204655940
Regie :')
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:13:46 #266
168304 Mani89
pi_204655941
Sukkelaars van de regie.
pi_204655942
Aarsman tweede op een halve seconde
pi_204655943
Regie :')
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 16:13:54 #269
pi_204655944
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Oei net erboven.
Dit vind ik jammer.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:14:01 #270
168304 Mani89
pi_204655947
Arensman heeft echt wonderbenen.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:14:01 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655948
Belgie zit toch achter de knoppen?
pi_204655953
Ik erger me kapot aan de regie.
pi_204655954
kwartiertje nog voordat de winnaar begint.
pi_204655970
Noks gaat een straf krijgen vanwege zijn sokken.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:17:05 #275
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204655972
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Maar wel al tegen een achterstand aangelopen omwille van het plan, terwijl er bijna een week tussen Etna en Blockhaus zit en Romain B. zelden ongeschonden door de strijd komt.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:17:16 #276
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655975
Waarom een camera bij James Knox?
pi_204655978
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Zijn eigen oordeel: niet zo goed :D
pi_204655982
Aardappel in de keel
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:18:07 #279
168304 Mani89
pi_204655984
Jumbo gaat met miljoenen smijten voor deze jongen.
pi_204655989
De derde week van Arensman.
pi_204655996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgie zit toch achter de knoppen?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:19:15 #282
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204655997
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Jumbo gaat met miljoenen smijten voor deze jongen.
En nog eens miljoenen voor psychiaters om hem uit het juk van Iwan te halen
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:20:04 #283
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204656005
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:19 schreef wimderon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
exciting was het zeker...
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 16:22:04 #284
pi_204656022
Wat denken we van Sombrero?
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 16:22:17 #285
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204656034
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
En nog eens miljoenen voor psychiaters om hem uit het juk van Iwan te halen
Iwan zou een verbod moeten krijgen om zijn vak uit te oefenen. Waardeloze man.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:24:53 #287
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204656038
Hup Fusss
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:24:57 #288
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204656040
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:23 schreef Devolder het volgende:

[..]
Iwan zou een verbod moeten krijgen om zijn vak uit te oefenen. Waardeloze man.
Hallo, Stijn.
pi_204656056
MAL flopt.

De nieuwe Wilier kan bij het grof vuil aan de overige tijden van Astana te zien.
pi_204656057
twitter
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:27:22 #291
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204656059
MAL rijdt met remmen ingeknepen
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:27:29 #292
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_204656061
Gaat Dumoulin schroeien?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_204656064
Vinden jullie Budapest een mooie stad?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:27:41 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_204656066
Ik erger me al de hele middag aan de verneukte nagel van die afteller op het startpodium
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 16:28:02 #295
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204656068
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie Budapest een mooie stad?
Ja.
pi_204656072
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 16:27 schreef Columbiafan het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten we hiermee?
  Redactie Sport zaterdag 7 mei 2022 @ 16:28:41 #297
pi_204656077
Jumbots zijn op afspraak
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:28:54 #298
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204656078
Sobrero schroeit.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:29:10 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204656083
Bouwman zelfs redelijke tijd
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:29:50 #300
168304 Mani89
pi_204656087
Helaas Wim.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 16:30:44 #301
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_204656092
Haha Karsten ergert zich ook aan de nagel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')