Londenbeat - 9am (on a new york subway)quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:58 schreef Kanaroe het volgende:
Ik zoek een wat ouder nummer, volgens mij zit er een tijdsaanduiding in de titel.
Iets met '6 pm' of '9 pm' (het kan ook nog 'o'clock'-zijn) en dan een plaatsaanduiding....dus iets als '6 pm at the parc/station/zoo'
Een vrij rustig nummer met meerstemmige zang en piano. Typisch Top2000 ook.
Ik kom er maar niet op! Ik dacht steeds aan Alan Parsons Project maar die zijn het niet (denk ik)
Wellicht plopt er bij jullie iets op?
Bedankt voor het meedenken, ik had em al!quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Londenbeat - 9am (on a new york subway)
(vanaf ca. 3:10 min.)quote:Iets dat leert dat zo goed beheerst (?) na vallen en opstaan
Iets dat deed dat je nooit meer vergeet na vallen en opstaan
Wat je ook doet, je doet het pas goed na vallen en opstaan
... en daar heb je wat aan na vallen en opstaan
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:18 schreef LTVDK het volgende:
Oh en ook nog in dezelfde categorie alleen dan de andere kant op, waarvan ik het origineel wel weet te vinden maar niet meer in welke plaat de sample is gebruiktOok een Spaanse hardcoreplaat uit de 00's, waarschijnlijk op een van de labels van Central Rock/CHR/Pont Aeri/Xque/Bit Music of dergelijke uitgebracht
Nee dit is het niet, het draait echt alleen om het Katastroof nummer en niet al die andere nummers erbijquote:
@PicoMMP was het deze?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:14 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Iets wat heel erg op Groovejet lijkt en ook voldoet aan je omschrijving is
quote:Op maandag 18 september 2023 16:21 schreef Favelaboy het volgende:
Begint exact op 30:37 tot 30:52 in de bovenstaande video.
Help mij dit liedje zoeken???Het klinkt zo bekend en een klassieker.
Dit is emmmm. Ik kan wel janken van blijdschap..quote:
Met dank aan mijn vriendinquote:Op maandag 18 september 2023 18:35 schreef Favelaboy het volgende:
[..]
Dit is emmmm. Ik kan wel janken van blijdschap..Je bent geweldig PicoMMP
quote:Op zaterdag 30 september 2023 02:33 schreef 0108daniel het volgende:
Hoe heet de tune die altijd te horen was tijdens het pitstraat nieuws waarbij de nieuwtjes van de auto's gepresenteerd werden door Olav/Allard.
Dit was van Formule 1 rtl gp.
De tune klonk als een soort van fluit.
Top! Dat is em inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |