quote:Op maandag 24 april 2023 17:18 schreef Tyr80 het volgende:
Dance-achtig, soort electro kazoo:
Tuuuut
Tuut tuut, tu tu tuuuut
Tuut tuut, tu tu tuuuut
Etc, af en toe hoger
Clip is gast in electrowave achtige 3d omgeving, zoiets:
I walk outside, look at the stars, wishing you were here, dat soort bagger.
Was ook een miem meen ik, 3d apen die aan het dansen waren, rood of blauw waren ze.
Misschien wel 20 jaar oud…?
Ah nee…wat heb je opgelopen dan…? Aziatische slijmkoorts?quote:Op maandag 24 april 2023 17:40 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Thanks bro. Momenteel bezig om slijm eruit te hoesten en voor de rest komt alles gucci!
Ik denk een Groningse slijmkoorts. Die zijn vele malen zeldzamer en nuchterderquote:Op maandag 24 april 2023 17:44 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ah nee…wat heb je opgelopen dan…? Aziatische slijmkoorts?
Wegspoelen met jenever danquote:Op maandag 24 april 2023 17:46 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik denk een Groningse slijmkoorts. Die zijn vele malen zeldzamer en nuchterder
Ik ben op zoek naar deze video van Staygold maar het lijkt er op dat deze van de aardbodem verdwenen is c.q. grondig van het internet gewist.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:12 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank voor het meedenken
Ben er vanmorgen achtergekomen wat ik bedoelde:
Lijkt minder op het liedje van Gossip Girl dan ik dacht ......
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:51 schreef einzeinz het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de jaren '70-'80.
Het is met een vrij hoge stem gezongen en gaat als volgt 'Laaaaaa la la la la laaaaaa la la la la laaaaaa la la la la laaaaaa'
Ik weet dat jullie weinig info hebben maar ik kan me ook geen zin uit het nummer herinneren. Anders had ik die wel ff Gegooglelet.
Het is met een vrij hoge stem gezongen en gaat als volgt 'Laaaaaa la la la la laaaaaa la la la la laaaaaa la la la la laaaaaa'
Ik weet dat jullie weinig info hebben maar ik kan me ook geen zin uit het nummer herinneren. Anders had ik die wel ff Gegooglelet.
Klinkt een beetje als Darudequote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:33 schreef Nober het volgende:
Ik zoek deze, zal rond 2000 zijn uitgebracht. Trance.
Goed idee, maar helaas. Ik gok dat het om een rechtenvrij nummer gaat die niet in dit soort lijsten wordt opgenomen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:04 schreef Rob310 het volgende:
Staat het hier misschien tussen?
https://www.whosampled.co(...)ulgares/Kaval-Sviri-(The-Flute-Plays)/sampled/
Rendez Vous 6.02 van UK?quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:58 schreef Kanaroe het volgende:
Ik zoek een wat ouder nummer, volgens mij zit er een tijdsaanduiding in de titel.
Iets met '6 pm' of '9 pm' (het kan ook nog 'o'clock'-zijn) en dan een plaatsaanduiding....dus iets als '6 pm at the parc/station/zoo'
Een vrij rustig nummer met meerstemmige zang en piano. Typisch Top2000 ook.
Ik kom er maar niet op! Ik dacht steeds aan Alan Parsons Project maar die zijn het niet (denk ik)
Wellicht plopt er bij jullie iets op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |