wat bedoel jij hiermee gastquote:
Moeten zij weten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op VI.nl staan dezelfde soort reacties.
Dan Heb jij het niet goed begrepen. Als Davids wit was geweest had hij wat anders verzonnen. Hij wilde davids gewoon niet en cruiff is dan zo iemand die wat verzint om iemand onderuit te halenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:28 schreef KingRoland het volgende:
Cruijff sloeg de spijker op zn kop
Zelfs hij wist dat Davids alleen onderdeel was van Ajax omdat hij zwart is
vrouw zwart witquote:Tegen Marjan Olfers, eveneens commissaris, zei Cruijff dat ze alleen maar benoemd was omdat ze vrouw is
EK 1996.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:24 schreef Cupfighter het volgende:
Davids, is dat niet die speler die tijdens een WK of EK met ruzie met een bondscoach vertrok?
Wel genot dat die zo weer samen met Blind moet werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
EK 1996.
Hidding stuurde hem weg nadat Davids in een interview had gezegd dat de BC zijn kop uit de reet van bepaalde spelers moest halen.
ja en Hiddink en Cruijff waren best wel goede vrienden met elkaarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
EK 1996.
Hidding stuurde hem weg nadat Davids in een interview had gezegd dat de BC zijn kop uit de reet van bepaalde spelers moest halen.
Zoals je hierboven kan lezen mogen dat geen zwarten zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
Ach, wat maakt het uit wie de pionnetjes neerzet
In het geval van derksen hebben blanken blanken gecanceldquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Blanken caccelen, maar zwarten mogen alles, lol.
Zo is het Klaas, Derksen is een lapzwans die zichzelf heeft gecanceld.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In het geval van derksen hebben blanken blanken gecanceld
De Pitbull is terug zo te zien. Had eigenlijk eerder Seedorf verwacht dan de Pitbull. Maar Seedorf is personna non grata in Nederland.quote:
Prima keuze inderdaad, bovendien is hij tweede assistent, dus veel invloed op het tactische plan zal hij wellicht niet hebben. Ik denk dat Davids verder wel prima in staat is om spelers te motiveren en hij heeft natuurlijk genoeg ervaring op het veld als speler.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:46 schreef Pedroso het volgende:
Waarom niet ? Als hoofdcoach schijnbaar niet succesvol maar een assistent heeft een heel andere taak en dat zou hem best kunnen liggen. Brengt ook wat andere eigenschappen mee dan Blind en v. Gaal en ligt ook wel goed in de groep denk ik.
Ah nee maar even voor alle helderheid. Hij gaat niet als speler mee beste Klaasquote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik tel 20 prijzen
ik denk dat alleen Seedorf meer prijzen gepakt heeft als Nederlandse speler.
Maar die is ook zwart,,,,
Welke bondscoaches die geen voetballer zijn geweest hebben het dan beter gedaan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
Zullen we eens stoppen met spelers aanstellen als bondscoaches? hier komt meestal helemaal niks van.
Dank u.
Precies de reden waarom ik al tijden niet meer kijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jongens, we hebben nu toch veel te veel gekkies bij elkaar verzameld om een succesvol toernooi te kunnen spelen? Van Gaal, Davids, Memphis, Virgil, Gini, Noa Lang, Berghuis, Weghorst. Ik moet er niet aan denken om met deze mensen in een afgesloten ruimte te zitten. De gunfactor is ook 0,0 wat mij betreft. Ik heb nog nooit zoveel mongolen bij elkaar gezien.
Bergwijn, Dumfries, Malen oa. Je kunt beter opnoemen wie je het wel gunt, ben je een stuk sneller klaar. Maar misschien kunnen ze even knielen voor de wedstrijd, is alles weer opgelost.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jongens, we hebben nu toch veel te veel gekkies bij elkaar verzameld om een succesvol toernooi te kunnen spelen? Van Gaal, Davids, Memphis, Virgil, Gini, Noa Lang, Berghuis, Weghorst. Ik moet er niet aan denken om met deze mensen in een afgesloten ruimte te zitten. De gunfactor is ook 0,0 wat mij betreft. Ik heb nog nooit zoveel mongolen bij elkaar gezien.
maar je komt hier wel je poep mening verkondigenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik al tijden niet meer kijk.
Zoals ongeveer elke assistent wordt aangesteld, goed bevriend zijn met de hoofdtrainerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:55 schreef Halcon het volgende:
Is er behalve zijn kleur nog een argument geweest om hem hiervoor aan te stellen?
In Cooky we trust!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ongeveer elke assistent wordt aangesteld, goed bevriend zijn met de hoofdtrainer
Of dacht je dat Cooky Voorn een soort tactical genius was ten tijde van het WK ‘10?
Berghuis lijkt mij buiten het veld nog wel een normale gastquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Davids zal zijn rol kunnen vervullen, daar twijfel ik geen seconde aan. Maar op basis waarvan hij geselecteerd is roept veel vraagtekens op. In het trainersvak heeft hij in elk geval zijn sporen niet verdiend en de houding die hij vaak aan weet te nemen is arrogant en destructief. Het komt dan neer op 'vriendjes met Louis' en als dat het niet is wegens huidskleur. Hoewel ik dat laatste niet denk. Mijn verwachting is dat het kleurtje gewoon goed uit kwam en niet dat het de primiare reden was. Dus ja dan loop je daar als vriendje van de trainer een beetje rond. Gezellig.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik dacht trouwens dat de rol van Fraser juist een beetje de outsider was en nu haal je iemand van de '95 Ajax lichting lijkt me sterk dat iemand die is opgegroeid in het systeem van Van Gaal die outsidersrol goed kan vervullen.
Het is gewoon publieke kennis dat Virgil en Gini perse een zwarte in de technische staf willen hebben. Te gek voor woorden natuurlijk, maar anno 2022 kun je zwarten geen strobreed meer in de weg leggen zonder gecanceld te worden. Ik kan niet wachten tot dit woke soepzootje uit het toernooi vliegt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Davids zal zijn rol kunnen vervullen, daar twijfel ik geen seconde aan. Maar op basis waarvan hij geselecteerd is roept veel vraagtekens op. In het trainersvak heeft hij in elk geval zijn sporen niet verdiend en de houding die hij vaak aan weet te nemen is arrogant en destructief. Het komt dan neer op 'vriendjes met Louis' en als dat het niet is wegens huidskleur. Hoewel ik dat laatste niet denk. Mijn verwachting is dat het kleurtje gewoon goed uit kwam en niet dat het de primiare reden was. Dus ja dan loop je daar als vriendje van de trainer een beetje rond. Gezellig.
Als speler was hij top. Super inzet, prachtige speler. Maar zoals ik al eerder zei gaat ie niet als speler mee.
Niet echt boos worden hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is gewoon publieke kennis dat Virgil en Gini perse een zwarte in de technische staf willen hebben. Te gek voor woorden natuurlijk, maar anno 2022 kun je zwarten geen strobreed meer in de weg leggen zonder gecanceld te worden. Ik kan niet wachten tot dit woke soepzootje uit het toernooi vliegt.
Als dat zo is, zijn Virgil en Gini racisten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het is gewoon publieke kennis dat Virgil en Gini perse een zwarte in de technische staf willen hebben. Te gek voor woorden natuurlijk, maar anno 2022 kun je zwarten geen strobreed meer in de weg leggen zonder gecanceld te worden. Ik kan niet wachten tot dit woke soepzootje uit het toernooi vliegt.
Ach, van Gaal heeft wel vaker een foutje begaan. Staat mij mooie wedstrijd bij tegen Ierland.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
maar je komt hier wel je poep mening verkondigen
Davids is uitgekozen door van Gaal
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:23 schreef fetX het volgende:
Totaal geen beeld van deze man eigenlijk (behoudens zijn voetbalkwaliteiten en losse handjes) dus we gaan het wel zien.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:33 schreef -XOR- het volgende:
Blijkbaar zijn er veel fokkertjes geobsedeerd met kleurtjes.
Je vergeet nog Blind x2, De Ligt met zijn nazi schilderij. Danjuma (ik ben de beste linksbuiten van Europa) en Clasie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kun je wat meer vertellen over dat schilderij van De Ligt? Dat verhaal ken ik niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je vergeet nog Blind x2, De Ligt met zijn nazi schilderij. Danjuma (ik ben de beste linksbuiten van Europa) en Clasie.
Met een beetje mazzel gaan Bijlow Malacia De Vrij en Geertruida nog mee om sympathiek te vinden.
Je kunt je ook afvragen of er behalve zijn kleur een reden is waarom iedereen kwaad is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:55 schreef Halcon het volgende:
Is er behalve zijn kleur nog een argument geweest om hem hiervoor aan te stellen?
Touchéquote:Op zondag 8 mei 2022 12:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of er behalve zijn kleur een reden is waarom iedereen kwaad is.
Losse handjes. Al zijn er best wat spelers (en stafleden( die een corrigerend tikkie mogoen krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen of er behalve zijn kleur een reden is waarom iedereen kwaad is.
Vorige topic over oranje op fok!quote:Op zondag 8 mei 2022 09:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kun je wat meer vertellen over dat schilderij van De Ligt? Dat verhaal ken ik niet.
Ze is gewoon Volendamse hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige topic over oranje op fok!
Heeft een schilderij van zichzelf en zijn duitse vriendin waar hij afgebeeld is al iets wat lijkt op een nazi officieer .
[ afbeelding ]
Cooky reed al wel jaren lang schadevrij rond met Bart van Merwijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals ongeveer elke assistent wordt aangesteld, goed bevriend zijn met de hoofdtrainer
Of dacht je dat Cooky Voorn een soort tactical genius was ten tijde van het WK ‘10?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |