Paar jaar terug had je zo’n hoorzitting met Zuckerberg in de Senaat, zeer wonderlijk hoe weinig de Republikeinse wandelende lijken wisten van internetquote:Op maandag 9 mei 2022 22:43 schreef Steven184 het volgende:
Fantastisch draadje over digibete rechters
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Gert-Jan Segers toch intens vermoeiend inzake abortus.
Ik vond deze ook wel leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al besproken! Volgde deze "leuke" tweetwisseling uit
[ twitter ]
Ik zie het probleem niet.quote:
Is wel een like waardquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel leuk.
[ twitter ]
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Een mens hoeft maar 2 seconden naar Thijs R. te kijken, of te luisteren, om te weten dat die gozer zo ongelofelijk fout is. Mijn verbazingsradar bewoog dan ook niet bij het lezen van dit nieuws.
Peter Beense staat met een handdoek op z'n schouder op te treden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Django en Frans, die wegen samen een kilo of 500 denk ik. De tandjes.
De facto juich ik tegen Oekraïne.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd voor wie jullie gaan juichen, naast ONZE S10 natuurlijk!
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat het Es Tien is, in plaats van Stien.
Stien staat waanzinnig hoog in de peilingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is de verwachting dat ze gaat het halen eigenlijk? Het klonk live niet zo denderend van wat ik voorbij heb horen komen.
Volgens de bookies heeft ze iets van 94% kans om de finale te halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is de verwachting dat ze gaat het halen eigenlijk? Het klonk live niet zo denderend van wat ik voorbij heb horen komen.
Ja, vrij makkelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hangt er vanaf of je haar voornaam of artiestennaam bedoelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat het Es Tien is, in plaats van Stien.
De vocale kwaliteit. Meer dan eens gingen er nagels over het krijtbord. Jammer, want ik vind het echt een heel goed nummer.quote:
Oh dat wel. Het begin was vooral slecht gezongen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De vocale kwaliteit. Meer dan eens gingen er nagels over het krijtbord. Jammer, want ik vind het echt een heel goed nummer.
Ik wacht tot donderdag om mijn onvoorwaardelijke steun uit te spreken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Portugal moet winnen, zeg ik voor het eerst in mijn leven.
Hoorde je het nummer gisteravond voor het eerst?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Articuleren was echt matig ja, maar dat horen oostblokkers toch niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh dat wel. Het begin was vooral slecht gezongen.
Met of zonder valse stem?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb de hele dag De Diepte in m'n hoofd. Irritant.
Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
Dit verwacht je ook niet zeg.
[ twitter ]
quote:Nadat het trio was opgestapt, kantelde de publieke opinie. Plotseling regende het steunbetuigingen. Ook dat is Derksen niet ontgaan. ‘De postbode in Grolloo had drukke dagen. Als ik per brief werd betaald, liep ik binnen, zei hij. De cancel- en woke beweging maakt veel lawaai. Dat geldt ook voor de structureel gekwetsten. Onze doelgroep bestaat grotendeels uit de zwijgende meerderheid. Mensen die nooit een platform krijgen om hun mening te ventileren. Na verloop van tijd bleek die groep veel groter dan de al die druktemakers. Ik ben bedolven onder mails, brieven, bloemen en sigaren. Het waren hartverwarmende reacties, mijn dank daarvoor. Om al die mensen een plezier te doen en alle tegenstanders de indruk te ontnemen dat ze gewonnen hebben, ben ik bereid weer aan te schuiven. En dat doe ik ook een beetje om Miss Arrogantie 2022, Sigrid Kaag, te pesten.
Ja, en inderdaad 👌🏻👌🏻quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoorde je het nummer gisteravond voor het eerst?
Dit is ook een mooie versie van het nummer
Moet dit doorgaan als humor? I'm asking.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:08 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Deze is weer actueel @:einarboe
Ongehoord Vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach, ze zakken steeds meer af naar een eigen werkelijkheid.
Ja ze doen een act en dat kun je dan wel of niet grappig vinden. Net als de meeste posts van jou.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moet dit doorgaan als humor? I'm asking.
Is dit de tweede poging van de aangekondigde greep naar de likes?quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ze doen een act en dat kun je dan wel of niet grappig vinden. Net als de meeste posts van jou.
Ik neem aan dat de teller zo gaat lopen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is dit de tweede poging van de aangekondigde greep naar de likes? [ afbeelding ]
Gemeen van jou, het was zo PUUR, zo ECHT, zo OPRECHT. Een hele emotionele rOlL3rC0aStEr. Kippenvel. En wat een buik he?quote:
Een onzichtbare vijand verzinnen en daar een fictieve strijd tegen voeren, genot!quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach, ze zakken steeds meer af naar een eigen werkelijkheid.
Zou jij hem botox of een facelift adviseren?quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:40 schreef JohnDDD het volgende:
Ik schrok een beetje toen ik Beloki zag. Had hem sinds het einde van zijn carrière niet meer gezien.
Topshow was dat!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Zonnebrandcrème met terugwerkende kracht denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Zou jij hem botox of een facelift adviseren?
Heel Holland Bakt?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Er bestaat echt geen beter programma op aarde dan Tussen Kunst & Kitsch, fenomenaal. Behalve Rail Away dan.
Van onschatbare waarde is leuker.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Er bestaat echt geen beter programma op aarde dan Tussen Kunst & Kitsch, fenomenaal. Behalve Rail Away dan.
Ik mis Nelleke van der Krogt nog wel een beetje daarbij.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Die draait er niet omheen, keurig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:40 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Sjoerd krijgt een enorme veeg uit de pan @:maxi-mus
Erg mooi en terecht. Sjoerd heeft niets van een journalist.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:40 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Heeft die daar nog op gereageerd dan? Heb gisteren niet alles gevolgd bij ESPN..quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:40 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Gedownload maar nog niet geluisterd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Listen to this episode from Nooit meer slapen on Spotify. Programmamaker, journalist en presentator Roel Maalderink komt met een zevendelige satirische serie op de zondagavond op NPO 3: Plakshot. Maalderink bespreekt door middel van straatinterviews, sketches en parodieën de actualiteit én legt de absurditeit van de media bloot. En dat allemaal vanuit zijn eigen woonkamer met zijn eigen broer. Maalderink werd in 2020 verkozen tot Mediatalent van het Jaar door de Volkskrant. Hij is vooral bekend geworden door zijn satirische serie Voxpop die hij voor het AD maakt. Daarnaast heeft hij de De Speld Podcast gepresenteerd voor de satirische website De Speld. Pieter van der Wielen gaat met Roel Maalderink in gesprek.
@:Slobeend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |