Volgens de bookies heeft ze iets van 94% kans om de finale te halen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is de verwachting dat ze gaat het halen eigenlijk? Het klonk live niet zo denderend van wat ik voorbij heb horen komen.
Ja, vrij makkelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is de verwachting dat ze gaat het halen eigenlijk? Het klonk live niet zo denderend van wat ik voorbij heb horen komen.
Hangt er vanaf of je haar voornaam of artiestennaam bedoelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat het Es Tien is, in plaats van Stien.
De vocale kwaliteit. Meer dan eens gingen er nagels over het krijtbord. Jammer, want ik vind het echt een heel goed nummer.quote:
Oh dat wel. Het begin was vooral slecht gezongen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De vocale kwaliteit. Meer dan eens gingen er nagels over het krijtbord. Jammer, want ik vind het echt een heel goed nummer.
Ik wacht tot donderdag om mijn onvoorwaardelijke steun uit te spreken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Portugal moet winnen, zeg ik voor het eerst in mijn leven.
Hoorde je het nummer gisteravond voor het eerst?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Portugal moet winnen, zeg ik voor het eerst in mijn leven.
Articuleren was echt matig ja, maar dat horen oostblokkers toch niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh dat wel. Het begin was vooral slecht gezongen.
Met of zonder valse stem?quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb de hele dag De Diepte in m'n hoofd. Irritant.
Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
Dit verwacht je ook niet zeg.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |