M'n kat moest naar de alternatieve oogarts en nu moet ik wachten tot hij uitgeslapen is om hem weer op te halen - ik werk dus thuisquote:Op maandag 9 mei 2022 13:18 schreef Felagund het volgende:
Is het niet mogelijk om "thuis te werken" en dan de meeting online mee te volgen?
Morgen waren een complicaties en daarna moet je week thuisblijven om hem in de gaten te houden zekerquote:Op maandag 9 mei 2022 14:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
M'n kat moest naar de alternatieve oogarts en nu moet ik wachten tot hij uitgeslapen is om hem weer op te halen - ik werk dus thuis
Sprinten kan ze ook al niet, die strijkplank. Ze heeft ook wel wat weg van de Nuenense Kleerhanger zo met die jurk.quote:
Ik hoop maar dat er geen sneeuwmuren zijn tijdens het songfestival.quote:Op maandag 9 mei 2022 14:35 schreef eentwee het volgende:
[..]
Sprinten kan ze ook al niet, die strijkplank. Ze heeft ook wel wat weg van de Nuenense Kleerhanger zo met die jurk.
Oh nee dit was een panklare en kennelijk schriftelijk overtuigende smoes, vrij te gebruikenquote:Op maandag 9 mei 2022 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen waren een complicaties en daarna moet je week thuisblijven om hem in de gaten te houden zeker
Nee klote als het waar is
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:16 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik ben José en ik hou van eten.
Dit soort ongein heb je ook in de NBA met de last two minute reports, zo stom. Even je eigen scheidsrechters onder de bus gooien. Het moment heb ik overigens niet gezien, maar dat verder geheel terzijde.quote:
Eens, selectief gejank.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:01 schreef Szura het volgende:
Overigens hoor ik vanuit Eindhoven weinig van de goedgekeurde goal van Doan tegen Willem II (na buitenspel van Vinicius) vs. de twee afgekeurde goals van Ajax in de bekerfinale.
GIV ZE CUP TODAY TO AJAX, GIV ZE CUP TO THEM TODAY
In Eindhoven zitten wel de grootste calimeros jaquote:Op maandag 9 mei 2022 19:01 schreef Szura het volgende:
Overigens hoor ik vanuit Eindhoven weinig van de goedgekeurde goal van Doan tegen Willem II (na buitenspel van Vinicius) vs. de twee afgekeurde goals van Ajax in de bekerfinale.
GIV ZE CUP TODAY TO AJAX, GIV ZE CUP TO THEM TODAY
Gewoon als team de VAR aan kunnen vragen, en de scheids op het veld puur als spelleider.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, selectief gejank.
Overigens ook erg vermoeiend dat types als Sjoerd Mossou weer uiterst opportunistisch om het instellen van de VAR maar weer ter discussie te stellen.
Paar jaar terug had je zo’n hoorzitting met Zuckerberg in de Senaat, zeer wonderlijk hoe weinig de Republikeinse wandelende lijken wisten van internetquote:Op maandag 9 mei 2022 22:43 schreef Steven184 het volgende:
Fantastisch draadje over digibete rechters
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
Wat is Gert-Jan Segers toch intens vermoeiend inzake abortus.
Ik vond deze ook wel leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al besproken! Volgde deze "leuke" tweetwisseling uit
[ twitter ]
Ik zie het probleem niet.quote:
Is wel een like waardquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond deze ook wel leuk.
[ twitter ]
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:48 schreef Mani89 het volgende:
Een mens hoeft maar 2 seconden naar Thijs R. te kijken, of te luisteren, om te weten dat die gozer zo ongelofelijk fout is. Mijn verbazingsradar bewoog dan ook niet bij het lezen van dit nieuws.
Peter Beense staat met een handdoek op z'n schouder op te treden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Django en Frans, die wegen samen een kilo of 500 denk ik. De tandjes.
De facto juich ik tegen Oekraïne.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Benieuwd voor wie jullie gaan juichen, naast ONZE S10 natuurlijk!
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik wist dus helemaal niet dat het Es Tien is, in plaats van Stien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |