Link?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:58 schreef Oriente het volgende:
Wow die filmpjes van die Feyenoord supporters in Marseille, om je dood te schamen
Hahaha, peren leaguequote:Op donderdag 5 mei 2022 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
We staan in de finale van de fucking conference peren league
Vroeger had je de Intertotoquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef damsco het volgende:
De conference league is toch een beetje de fruitschaal van Europees voetbal? #dtv
Dit mag je niet zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef damsco het volgende:
De conference league is toch een beetje de fruitschaal van Europees voetbal? #dtv
Je mag ook nergens meer blij om zijn he?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:58 schreef Devolder het volgende:
De finale halen van de Keuken Kampioen Divisie van Europa. Nou, nou, het is wat.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat mensen nu net doen of de Conference League weinig voorstelt. Het is de finale van een Europees toernooi en je moet het allemaal maar even doen om die finale te halen. Dit is een gewoon een topprestatie van Feyenoord, kan het niet anders zeggen.
Een finale is een finale.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
We staan in de finale van de fucking conference peren league
Zaten best aardige clubs in.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat mensen nu net doen of de Conference League weinig voorstelt. Het is de finale van een Europees toernooi en je moet het allemaal maar even doen om die finale te halen. Dit is een gewoon een topprestatie van Feyenoord, kan het niet anders zeggen.
Nee, 3-2.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:00 schreef svann het volgende:
"Het mooiste wat voetbal brengt"
0 - 0, echt?
'finale van een europees toernooi'quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Hahahaha ZIEDENDquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
'finale van een europees toernooi'
Ja zo kunnen we nog meer toernooien verzinnen.
Ajax net zo goed.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef GGMM het volgende:
Veel mensen zijn hier ziedend
Dit is gewoon knap van Feyenoord en op Ajax na had elke Nederlandse club dit geweldig gevonden.
Precies, gewoon knap gedaan en Europees gezien gun ik elke Nederlandse club allesquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef GGMM het volgende:
Veel mensen zijn hier ziedend
Dit is gewoon knap van Feyenoord en op Ajax na had elke Nederlandse club dit geweldig gevonden.
HAHAHAHAAquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
bIJNA ALLE CLUBS IN DE EINDFASE SPELEN HOOG IN HUN EIGEN COMPETITIESquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV had anders ook graag in de finale gestaan lijkt mequote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Bekerwinst is leuker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV had anders ook graag in de finale gestaan lijkt me
Winnen van de finale: 8.9mquote:
Eensquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef Gunner het volgende:
Jammer dat die finale dan weer in zo’n kutland is.
Albanie, een beetje de Donbas van de Balkan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef Gunner het volgende:
Oh, maandag slaan we over.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ga je gang maar ik ben er maandag pas bij
Dan zou PSV weer uitgeschakeld worden. (lol)quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Het is maar de derde Europese bekerdivisie.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef Gunner het volgende:
Echt belangrijk is het niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is maar de derde Europese bekerdivisie.
Nou ja, het is natuurlijk wel hartstikke mooi. Maar als je de wedstrijd gaat analyseren op het getoonde spel. Dit was wel echt een draak van een wedstrijd, dit ging echt helemaal nergens over. Het niveau was echt ongekend laag. Ik heb geen een vloeiende en mooie aanval gezien. Natuurlijk ben ik wel blij voor Feyenoord en hoop ik dat ze die beker pakken. Maar laten we wel realistisch blijven, dit was echt een verschrikkelijke wedstrijd om te zien als neutrale supporter. Het niveau was echt dramatisch.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Gemiddelde cijfer dat hier werd gegeven was een 3.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel hartstikke mooi. Maar als je de wedstrijd gaat analyseren op het getoonde spel. Dit was wel echt een draak van een wedstrijd, dit ging echt helemaal nergens over. Het niveau was echt ongekend laag. Ik heb geen een vloeiende en mooie aanval gezien. Natuurlijk ben ik wel blij voor Feyenoord en hoop ik dat ze die beker pakken. Maar laten we wel realistisch blijven, dit was echt een verschrikkelijke wedstrijd om te zien als neutrale supporter. Het niveau was echt ongekend laag.
Ik geef jou een 3.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Gemiddelde cijfer dat hier werd gegeven was een 3.
Opzich wel prima dat deze competitie er nu is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is maar de derde Europese bekerdivisie.
Heb je de westrijd gezien? Dit was compleet niveauloosquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Ik geef jou een 1.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Gifje van Feyenoord ter illustratie:
[ afbeelding ]
Ik heb een mening over Coco.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:07 schreef GGMM het volgende:
Coco laat zich behoorlijk kennen.
Beetje zielig als je het mij vraagt
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:07 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Betere finale dan de Europa League.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:58 schreef Devolder het volgende:
De finale halen van de Keuken Kampioen Divisie van Europa. Nou, nou, het is wat.
Niet zo gek als je al jaren naar die onzin van PSV in Europa moet kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:07 schreef GGMM het volgende:
Dat bewijst maar dat alles onder de CL niks voorsteltquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Betere finale dan de Europa League.
Goed punt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo gek als je al jaren naar die onzin van PSV in Europa moet kijken.
Rangers is natuurlijk ook gewoon een grote club.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen fucking Rangers op ook nog es een hoger niveau gewoon naar de finale.
Misschien heb ik me dan teveel gestoord aan zijn fouten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Senesi was erg goed volgens Perez @:-XOR-
Die t hele jaar al niet van Celtic winnen kanquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rangers is natuurlijk ook gewoon een grote club.
Desalniettemin mooi dat zulke grote clubs uit wat kleinere landen ook nog gewoon de finale van de EL kunnen halen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die t hele jaar al niet van Celtic winnen kan
Onbegrijpelijk he, dat Turks.quote:
Dat halen ze alleen, omdat het niks voorsteltquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desalniettemin mooi dat zulke grote clubs uit wat kleinere landen ook nog gewoon de finale van de EL kunnen halen.
Waarom nou weer dat steekje onder water? Benfica is ook gewoon een goede ploeg.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef CR7 het volgende:
Uiteindelijk is het inderdaad maar het derde toernooi van Europa. Maar laten we reëel blijven. Nederlandse clubs kunnen op een uitschieter na (Ajax 2019) voornamelijk de prijzen pakken in de EL en de ECL. Of je kan ook heel naïef zijn en denken dat je als Nederlandse club wat voorstelt in de CL om vervolgens verslagen te worden door Benfica in de 1/8e finale.
Analyseert gewoon rustig. Waar moet die nu enthousiast over zijn dan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van Marwijk mist een stukje levensvreugde
ECL is een goede toevoeging.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef CR7 het volgende:
Uiteindelijk is het inderdaad maar het derde toernooi van Europa. Maar laten we reëel blijven. Nederlandse clubs kunnen op een uitschieter na (Ajax 2019) voornamelijk de prijzen pakken in de EL en de ECL. Of je kan ook heel naïef zijn en denken dat je als Nederlandse club wat voorstelt in de CL om vervolgens verslagen te worden door Benfica in de 1/8e finale.
Die waren echt heel erg slecht.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waarom nou weer dat steekje onder water? Benfica is ook gewoon een goede ploeg.
De nr.3 van Portugal.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die slaapt 's nachts nooit meer door De Teen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef Zorro het volgende:
Is Bert depressief omdat hij aan ziet komen dat hij wellicht niet meer de laatste trainer gaat zijn die met een Nederlands club een Europese prijs gepakt heeft?
Bevrijding.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef Devolder het volgende:
[..]
Analyseert gewoon rustig. Waar moet die nu enthousiast over zijn dan?
Dat is ook een prima ploeg. Maar een 1/8e finale blijft ondanks een geweldige poulefase toch niet hangen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
gvdquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die slaapt 's nachts nooit meer door De Teen.
Hier is een illustratie van.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
Bert springt alleen op als er een vuurwerkje wordt afgestoken.
Nee uiteraard niet. Ze piekten helaas te vroeg dit seizoen. Maar je moet soms ook wat mazzel hebben in die eindrondes. Dat had geluk had Ajax in 2019 toentertijd wel. Of in de laatste minuut scoren tegen Schalke. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dat is ook een prima ploeg. Maar een 1/8e finale blijft ondanks een geweldige poulefase toch niet hangen?
Wat is er al verdiend?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
Levert die Conference League nog wat poen op?
Blind stelt ie al opquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar lopen er anders wel een paar die Ten Hag blind zou op stellen
Alleen die spits was wel aardig, maar verder was dat een vrij droevig elftal.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Daar lopen er anders wel een paar die Ten Hag blind zou op stellen
Dan is Feyenoord PSV voorbij, op financieel front.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:22 schreef hummels het volgende:
[..]
Wat is er al verdiend?
Bedrag
Startpremie ¤2,9 miljoen
Prestaties ¤9,7 miljoen
Coëfficiënten ¤1,0 miljoen
Market pool ¤0,2 miljoen*
Af: inhouding 3,1% -¤0,2 miljoen**
Totaal ¤13,6 miljoen
En bij winst nog een kleine 5 miljoen erbij.
Begint met teleurstelling over niveau Marseille. En komt niet verder dan ervaring, meenemen, leer je van, ervaring, stap gezet, ervaring voor de jongens. Op een Monuta toon.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef Devolder het volgende:
[..]
Analyseert gewoon rustig. Waar moet die nu enthousiast over zijn dan?
Ga maar slapen lieve Cocoquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan is Feyenoord PSV voorbij, op financieel front.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die spits was wel aardig, maar verder was dat een vrij droevig elftal.
erg raarquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Glasgow en Roma supporter @:klaasweetalles ligt al in bed.
SAD.
Geen internet in de cel na 23.00 uur allen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Glasgow en Roma supporter @:klaasweetalles ligt al in bed.
SAD.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
GEFELICITEERD MET DE FINALE VAN DE CROKY CUP ALLEN
Nunez was die spits. Ajax heeft op 7 plekken een betere speler dan Benfica. Benfica is echt een waardeloos elftal.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die keeper had in de basis gestaan bij Ajax. Nunez, Taarabt, Grimaldo idem dito.
Bijzondere manier van vieren.quote:
Beetje asociaal om daarna in een bad te gaan zitten met mensen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze mevrouw had anorexia en slikte laxeermiddelen.
Rare Dominatrix. Die van mij trapt me er met een volle zak weer uit. Zijzelf heeft dan een lege maar dat geheel terzijdequote:Op donderdag 5 mei 2022 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bohh zo staan mijn ogen ook als mijn dominatrix mijn ballen weer leegzuigt @:de_boswachter
quote:
Zooitje vet op deze foto...quote:
Niet bij Paul Elstak hebben gestaanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:04 schreef KingRoland het volgende:
ging naar bevrijdingsfestival in de buurt van erasmus mc toen rond 20 uur richting stadhuisplein. prima sfeertje niks mis mee.
ohja waarom kost een broodje doner bij java 7 euro?in amsterdam is het 3/3,50 euro
@:caland @:gurneyisbestoke @:erasmus @:wereldgozer @:rambodirk @:fetx @ alle andere rotterdammers
zie je bij stadhuisplein weer in de finalequote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet bij Paul Elstak hebben gestaanwanstaltig figuur
Moet je maar gewoon in DE stad wonenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:13 schreef KingRoland het volgende:
moet ook rennen voor me laatste tram VERDOMME
"Drita was drieterig"quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:22 schreef Zorro het volgende:
En dit Feyenoord lag er tegen Drita bijna uit.
Drita.
Ja en mn moeder had mij bijna doorgeslikt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:22 schreef Zorro het volgende:
En dit Feyenoord lag er tegen Drita bijna uit.
Drita.
Dit is geil @RamboDirkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja en mn moeder had mij bijna doorgeslikt.
Bijna
Lekker man.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Dombohetolifantje1 is een reageerbuisbaby.
Dat zie je bij andere Nederlandse clubs nooitquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:48 schreef trein2000 het volgende:
Toch weer meldingen van knokpartijtjes her en der. Waarom kan de aanhang van Feyenoord zich nooit gewoon eens normaal gedragen. Het moet altijd op een manier die het hele Nederlandse voetbal ten schande brengt.
Los daar van:
Goed argument wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat zie je bij andere Nederlandse clubs nooit
Wat is je punt precies? Incidenten zijn onvermijdelijk als je naar een stad als Marseille moet.quote:
FTFY.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Wat is je punt precies? Incidenten zijn onvermijdelijk als je naar een stad als Marseille moet.Feyenoord speelt
Daar zal die krankzinnige Franse meute vast niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:48 schreef trein2000 het volgende:
Toch weer meldingen van knokpartijtjes her en der. Waarom kan de aanhang van Feyenoord zich nooit gewoon eens normaal gedragen. Het moet altijd op een manier die het hele Nederlandse voetbal ten schande brengt.
Los daar van:
Altijdquote:Op vrijdag 6 mei 2022 00:48 schreef trein2000 het volgende:
Los daar van:
Ik heb letterlijk een juichemotie in die post geplaatst… Ook ik heb zitten schreeuwen naar de TV, alleen als je dan leest dat het weer misgaat krijgt het toch een nare bijsmaak.quote:
Lol, afgelopen jarenquote:
Zeiksnor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 01:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lol, afgelopen jaren
6.000
2.000
4.000
4.000
Hadden er als eredivisie een stuk meer aan gehad als Feyenoord structureel rond de 10 punten pakt dan eenmaal boven de 20
2 FEYENOORD trainers in de finalequote:Op vrijdag 6 mei 2022 01:25 schreef TLC het volgende:
Alles mooi verdeeld zo die Europese finales : Engeland, Spanje, Duitsland, Schotland, Italie en Nederland allemaal met 1 ploegen 2 Nederlandse trainers in een Europese finale !
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |