Niet zo gek als je al jaren naar die onzin van PSV in Europa moet kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:07 schreef GGMM het volgende:
Coco laat zich behoorlijk kennen.
Beetje zielig als je het mij vraagt
Dat bewijst maar dat alles onder de CL niks voorsteltquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Betere finale dan de Europa League.
Goed punt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo gek als je al jaren naar die onzin van PSV in Europa moet kijken.
Rangers is natuurlijk ook gewoon een grote club.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen fucking Rangers op ook nog es een hoger niveau gewoon naar de finale.
Misschien heb ik me dan teveel gestoord aan zijn fouten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Senesi was erg goed volgens Perez @:-XOR-
Die t hele jaar al niet van Celtic winnen kanquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rangers is natuurlijk ook gewoon een grote club.
Desalniettemin mooi dat zulke grote clubs uit wat kleinere landen ook nog gewoon de finale van de EL kunnen halen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die t hele jaar al niet van Celtic winnen kan
Onbegrijpelijk he, dat Turks.quote:
Dat halen ze alleen, omdat het niks voorsteltquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desalniettemin mooi dat zulke grote clubs uit wat kleinere landen ook nog gewoon de finale van de EL kunnen halen.
Waarom nou weer dat steekje onder water? Benfica is ook gewoon een goede ploeg.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef CR7 het volgende:
Uiteindelijk is het inderdaad maar het derde toernooi van Europa. Maar laten we reëel blijven. Nederlandse clubs kunnen op een uitschieter na (Ajax 2019) voornamelijk de prijzen pakken in de EL en de ECL. Of je kan ook heel naïef zijn en denken dat je als Nederlandse club wat voorstelt in de CL om vervolgens verslagen te worden door Benfica in de 1/8e finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |