Albanie, een beetje de Donbas van de Balkan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef Gunner het volgende:
Jammer dat die finale dan weer in zo’n kutland is.
Oh, maandag slaan we over.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ga je gang maar ik ben er maandag pas bij
Dan zou PSV weer uitgeschakeld worden. (lol)quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
'finale van een europees toernooi'
Ja zo kunnen we nog meer toernooien verzinnen.
Het is maar de derde Europese bekerdivisie.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:02 schreef Gunner het volgende:
Jammer dat die finale dan weer in zo’n kutland is.
Echt belangrijk is het niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is maar de derde Europese bekerdivisie.
Nou ja, het is natuurlijk wel hartstikke mooi. Maar als je de wedstrijd gaat analyseren op het getoonde spel. Dit was wel echt een draak van een wedstrijd, dit ging echt helemaal nergens over. Het niveau was echt ongekend laag. Ik heb geen een vloeiende en mooie aanval gezien. Natuurlijk ben ik wel blij voor Feyenoord en hoop ik dat ze die beker pakken. Maar laten we wel realistisch blijven, dit was echt een verschrikkelijke wedstrijd om te zien als neutrale supporter. Het niveau was echt dramatisch.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat mensen nu net doen of de Conference League weinig voorstelt. Het is de finale van een Europees toernooi en je moet het allemaal maar even doen om die finale te halen. Dit is een gewoon een topprestatie van Feyenoord, kan het niet anders zeggen.
Gemiddelde cijfer dat hier werd gegeven was een 3.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:05 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel hartstikke mooi. Maar als je de wedstrijd gaat analyseren op het getoonde spel. Dit was wel echt een draak van een wedstrijd, dit ging echt helemaal nergens over. Het niveau was echt ongekend laag. Ik heb geen een vloeiende en mooie aanval gezien. Natuurlijk ben ik wel blij voor Feyenoord en hoop ik dat ze die beker pakken. Maar laten we wel realistisch blijven, dit was echt een verschrikkelijke wedstrijd om te zien als neutrale supporter. Het niveau was echt ongekend laag.
Ik geef jou een 3.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Gemiddelde cijfer dat hier werd gegeven was een 3.
Opzich wel prima dat deze competitie er nu is.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is maar de derde Europese bekerdivisie.
Heb je de westrijd gezien? Dit was compleet niveauloosquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat mensen nu net doen of de Conference League weinig voorstelt. Het is de finale van een Europees toernooi en je moet het allemaal maar even doen om die finale te halen. Dit is een gewoon een topprestatie van Feyenoord, kan het niet anders zeggen.
Ik geef jou een 1.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Gifje van Feyenoord ter illustratie:
[ afbeelding ]
Ik heb een mening over Coco.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:07 schreef GGMM het volgende:
Coco laat zich behoorlijk kennen.
Beetje zielig als je het mij vraagt
quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:07 schreef GGMM het volgende:
Coco laat zich behoorlijk kennen.
Beetje zielig als je het mij vraagt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Betere finale dan de Europa League.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:58 schreef Devolder het volgende:
De finale halen van de Keuken Kampioen Divisie van Europa. Nou, nou, het is wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |