Dit is ongunstig voor PSV toch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rangers of Eintracht de CL in (lol).
De nul staat nog op het bord en daar gaat het om ouwe rukkerquote:
Sinasquote:
ik drink water uit de Hymalayaquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:31 schreef Gunner het volgende:
Hoop waterdrinkers hier. Valt me op.
Dacht dat hier de stoere hooligans rond gingen
Smeltwater wat door sherpa’s wordt afgetapt dan toch wel?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik drink water uit de Hymalaya
wordt speciaal voor me ingevlogen
Dat ligt dan aan jou.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van de Hymalaya
Jij hebt dan ook niet op Harvard gezeten.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van de Hymalaya
Op de Belgische zender "Vijf" wordt het ook uitgezonden. Had hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:24 schreef Isane het volgende:
Ik kijk de wedstrijd op de Franse zender m6 direct, geen veronica hier in t vakantiehuisje in België
Wie hernnert zich over 20 jaar nog de aftocht van Payetquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef GGMM het volgende:
Payet eraf
Zo wil Feyenoord niet winnen neem ik aan@:maxi-mus
Stop hiermee.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat drinkt Milik bij deze wedstrijd?
Zou hij naar Personal Trainer luisteren?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hou op, echt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |