bestelt?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn pizza 2 heineken bestelt omdat ik anders het minimumbedrag niet haalde. Daarna grijpen we weer terug naar de wijn
Wijn bij voetbal ja?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn pizza 2 heineken bestelt omdat ik anders het minimumbedrag niet haalde. Daarna grijpen we weer terug naar de wijn
Jij bent een smerig varken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, anders begrijpt zo'n pizzabakker het niet.quote:
die tim met ontelbaar veel m'etjes toch.quote:
Ik vind het jammer dat je me niet meer steunt in deze moeilijke tijden en er in plaats daarvan voor kiest zout in de wonden te wrijvenquote:
Ik zie je al helemaal zitten. Theetje voor je op tafel, dekentje over de beentjes en een kat op schoot.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt, ik schenk echt net thee in
Sorry ik heb slecht geslapen ik zal minder irritant doen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je me niet meer steunt in deze moeilijke tijden en er in plaats daarvan voor kiest zout in de wonden te wrijven
Te weinig om van deze wedstrijd te kunnen genieten.quote:
Rangers of Eintracht de CL in (lol).quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het is dus weer het jaar 2000-2003 . Dit kan echt niet
Kat ligt hier in zijn mandjequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zitten. Theetje voor je op tafel, dekentje over de beentjes en een kat op schoot.
Dan maar Rangers . Vergane glorieclubsgenot.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rangers of Eintracht de CL in (lol).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |