Dit vind ik erg gemeen naar Dessers.quote:
Wat vrij bizar is. Of heel het toernooi met, of heel het toernooi zonder. Dit slaat nergens op.quote:
Calvinistisch Nederland.quote:
Het was ook wel een hele grote topshow gisteren.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:15 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is @:caland als het straks 3-0 voor Marseille staat en Feyenoord terugkomt tot 3-2.
[ tweet ]
Elk team heeft zo'n speler nodig.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker voetballend eruit komen met Guuske Til
Soms vraag ik me echt af wat ik zonder jou moetquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we elkaar nog voor een leuken avond
T-achtige looplijnenquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Elk team heeft zo'n speler nodig.
- Trainersstof KNVB
Art Langeler is een zieke psychopaat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Elk team heeft zo'n speler nodig.
- Trainersstof KNVB
Los kan ook zie ik, jaren 70 vibe.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:12 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat Payet nu maar één knotje heeft en niet twee.
Begint met hard werken en arbeid genotquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
T-achtige looplijnen
~ Langelergod die nu in zijn hemd wordt gezet door dickie schreuder
Dat zal wel komen omdat hij er niks van kan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De nummer 17 van Marseille staat niet in de basis
Ja omdat ie er dus niks van kan blijkbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De nummer 17 van Marseille staat niet in de basis
Ja verdomme, ik kan toch niet typen zo snelquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat hij er niks van kan.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik kan toch niet typen zo snel
Dagjesvolk genot.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef StephanL het volgende:
Nummer 17 aan Feyenoord kant is Aursnes. Ik ken hem niet
Hoe kom je zo bij Dan Crowley trouwens.quote:
Dat komt omdat die commentatoren hem allemaal heel hip iets noemen wat op alles lijkt behalve op Aursnes.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef StephanL het volgende:
Nummer 17 aan Feyenoord kant is Aursnes. Ik ken hem niet
Deze post bevreemd mij.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
payet vuile hoerenjong goed geschoten
In een West Ham shirt was deze ook erin gegaan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
Als Payet twee knotjes had gehad, zou deze erin zijn gegaan.
mij ookquote:
En niet zo'n beetje ook. Holyshit.quote:
Nou nou. Geen zorgen, Payet maakt er heus nog wel eentjequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Viaplaygenotquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand waarom de V van Veronica paars is?
Ligt aan jouw tv ouwe reus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen racisme, net zoals wij hier op FOK!quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klaas. Gedraag je eens als een volwassen persoon.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Erg raar dat hij daar zelf niet aan gedacht heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
Als Payet twee knotjes had gehad, zou deze erin zijn gegaan.
wat wil je doen danquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klaas. Gedraag je eens als een volwassen persoon.
Als Boleyn Ground er nog had gestaan. Romig stadion.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In een West Ham shirt was deze ook erin gegaan.
Dan maar uit het raam gegooid.quote:
Het is dat er zoveel zwarten ook tegen racisme zijn, anders had ik ook wel tegen geweestquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:23 schreef D_A het volgende:
[..]
Tegen racisme, net zoals wij hier op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |