Krijg je dan scheetjes die naar aardbeien ruikenquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hier mam, je aardbeienzalf! Voor je billen!"
Neuh, was van een reclame van Kruidvat of zo. MILF zit te shoppen, ziet een lekkere gozer, dropt acuut d'r tube Sperti en dochterlief geeft het midden voor de neus van die hete hunk aan mama terug.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je dan scheetjes die naar aardbeien ruiken
Leuke reclame vind ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hier mam, je aardbeienzalf! Voor je billen!"
Het zijn ook altijd dezelfde.quote:
Ah oke, ik zie bijna geen tv reclames meer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, was van een reclame van Kruidvat of zo. MILF zit te shoppen, ziet een lekkere gozer, dropt acuut d'r tube Sperti en dochterlief geeft het midden voor de neus van die hete hunk aan mama terug.
Dirty minds gonna dirty i guessquote:
Valt in het niets bij mij.quote:
Zekers, vooral als ik net uit de douche kom.quote:
Hhhmm lekker fris douchegel geurtjequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, vooral als ik net uit de douche kom.
Ik heb van enkele hofdames gehoord dat ze geen genoeg kunnen krijgen van hemquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van enkele hofdames gehoord dat ze geen genoeg kunnen krijgen van hem
What wat moeten de hofdames van mijn badeendjequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van enkele hofdames gehoord dat ze geen genoeg kunnen krijgen van hem
Zijn hofdames vechten altijd om mij. Maar hij heeft al gezegd dat mijn hart aan een ander toebehoord.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
What wat moeten de hofdames van mijn badeendje
Verboden vruchten zijn altijd interessanterquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
What wat moeten de hofdames van mijn badeendje
Je hebt ze goed onder controle.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verboden vruchten zijn altijd interessanter![]()
Al is er wel een konijnlijke verordening voor alle dames van het hof om hun handen van onze Eendelijkheid af te houden
Dat is wel weer lief van hemquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn hofdames vechten altijd om mij. Maar hij heeft al gezegd dat mijn hart aan een ander toebehoord.
Vaak wel iddquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verboden vruchten zijn altijd interessanter![]()
Al is er wel een konijnlijke verordening voor alle dames van het hof om hun handen van onze Eendelijkheid af te houden
Hij heeft zijn dames wel onder controle.quote:
Heb het doorquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dames wel onder controle.
Ik was ook even druk maar ik heb weer alle tijd.quote:
Vanwege je werk?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was ook even druk maar ik heb weer alle tijd.
Ik heb op mijn werk het lekker druk. En ik moest nog een plaatje fabriceren. Die is nu ook af.quote:
Moet ook wel met alle manschappen die jij selecteert en traint voor de konijnlijke garde, daar worden alle dames helemaal wild doorquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dames wel onder controle.
Ik heb een goede aan BOOSTER, mijn eerste adjudant.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ook wel met alle manschappen die jij selecteert en traint voor de konijnlijke garde, daar worden alle dames helemaal wild door
Dat is wel fijn.. ben je lekker bezig etcquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk het lekker druk. En ik moest nog een plaatje fabriceren. Die is nu ook af.
Dank je mijn prinses.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.. ben je lekker bezig etc
Topper
Moet ik daar een eerlijk antwoord op geven?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Don't cha wish your girlfriend was a rookworst like me
magquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik daar een eerlijk antwoord op geven?
Nouuuuuuuquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Don't cha wish your girlfriend was a rookworst like me
Ga terug naar je strandstoel.quote:
We hebben niet allemaal dezelfde ervaring als jij.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik snap het wel, dat je vriendin in een paar happen weg is is niet de bedoeling
Nou als muis dat wilde aanvangen dan heeft ze wel meer dan een paar happen nodigquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik snap het wel, dat je vriendin in een paar happen weg is is niet de bedoeling
Wordt je dan net als hij viesdik?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou als muis dat wilde aanvangen dan heeft ze wel meer dan een paar happen nodig
Jij mag je morgenvroeg om 10 uur melden in mijn werkkamer vanwege het beledigen van zijne Konijnlijkheidquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt je dan net als hij viesdik?
Dat is de dank voor de werkzaamheden die ik deze avond voor deze sc heb gedaan? SBE booswoest.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag je morgenvroeg om 10 uur melden in mijn werkkamer vanwege het beledigen van zijne Konijnlijkheid![]()
Ik ben volslank, niet viesdikquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is de dank voor de werkzaamheden die ik deze avond voor deze sc heb gedaan? SBE booswoest.
Niemand weet wat Repelsteeltje (SBE) weet. Zal ook niet lang meer duren.quote:
Ach zolang je niet door je strandstoel zakt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb gewoon meer aantrekkingskracht op de aarde en ben dus niet viesdik
ik snap eigenlijk die strandstoel referentie niet, heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach zolang je niet door je strandstoel zakt.
Je hebt wat gemist maar je bent de enige niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik snap eigenlijk die strandstoel referentie niet, heb ik wat gemist?
Je bent pas vesdfik vanaf 450kg dus met mijn 449,9kg ben ik nog altijd volslankquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niemand weet wat Repelsteeltje (SBE) weet. Zal ook niet lang meer duren.
Ja maar jij bent stom en dud0r een eikel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent pas vesdfik vanaf 450kg dus met mijn 449,9kg ben ik nog altijd volslank
Je hoeft je morgen niet te melden op mijn werkkamer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent stom en dud0r een eikel.
* SBE haalt DerRabbit uit het nieuwe op plaatje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hoeft je morgen niet te melden op mijn werkkamer.
Je mag direct om 11:30 naar het schavot gaat![]()
Hey kerel.quote:
woef als kad dan?quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wissel mijn dierengeluiden maar wat af, miauw als hont wordt ook flauw.
Dat is je goede recht, maar ik tolereer geen haters in mijn rangenquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE haalt DerRabbit uit het nieuwe op plaatje.![]()
Wat haten, iedereen is tof hier.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is je goede recht, maar ik tolereer geen haters in mijn rangen
Ik heb er best wel wat werk in gehad maar ik vind hem tof gelukt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
Oooh goeiemorgen zeg, ik zie nu pas het nieuwe plaatje in OP
ik vind hem ook zeer goed geluktquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er best wel wat werk in gehad maar ik vind hem tof gelukt.
Dank je. Ik vind hem ook wel tof geworden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind hem ook zeer goed gelukt
Met fotosoepje kan je beter bij ToT terecht.quote:
Indien nodig bel ik hem welquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met fotosoepje kan je beter bij ToT terecht.
Hij is goed en vragen mag altijd.quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 23:38 schreef Rafeiro het volgende:
Hij staat als ik het goed heb ook echt als <naam>ToT in mijn mobiel, haha.
Die zit te 'chillen' in het tuinhuisje met de poolnboysquote:Op donderdag 5 mei 2022 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
ik mis @:haags wel in de villa
of ben ik blind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:02 schreef ToT het volgende:
Ff lekker in m'n hangstoel op het balkon gaan zitten chillen in het zonnetje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zon? Behoorlijk mistig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:02 schreef ToT het volgende:
Ff lekker in m'n hangstoel op het balkon gaan zitten chillen in het zonnetje.
bekend probleemquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, wens me succes, ik moet nog een cadeautje inpakken voor zondag. Ik ben best goed in knutselen, maar inpakken lukt me om een of andere reden nooit.
Trekt hier net weg.quote:
ik heb nog dik 5 weken vrijquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trekt hier net weg.
Niet dat ik er wat aan heb, want ik heb geen vrij deze dagen.
Lekkah.quote:
Mja, na 12 jaar keihard werken heb ik dat nu voor elkaarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekkah.
Ik klaag verder ook niet hoor, net wat halve weken gehad natuurlijk, maar wat meer tijd zou af en toe wel lekker zijn.
Je gaat nog wel echt op vakantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja, na 12 jaar keihard werken heb ik dat nu voor elkaar
ik heb 12 jaar maximaal in het buitenland gezeten dus toen ook nooit de behoefte gehad aan vakantie.quote:
Mwah, de regelmaat bevalt me dan wel weer prima. Het is vooral het soort van post-covid "ALLES INHALEN" en de normale dingen die gewoon doorgaan wat een beetje botst. M'n introverte reet is niet meer gewend aan zoveel irl interactie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja, na 12 jaar keihard werken heb ik dat nu voor elkaar
uhu snap 'm.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, de regelmaat bevalt me dan wel weer prima. Het is vooral het soort van post-covid "ALLES INHALEN" en de normale dingen die gewoon doorgaan wat een beetje botst. M'n introverte reet is niet meer gewend aan zoveel irl interactie.
Je hebt in ieder geval lekker de mogelijkheid om de boel weer een beetje bijeen te rapen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uhu snap 'm.
ja ik val een beetje in een gat nu ofzo.. doe nu ff rustig aan en binnenkort weer dingen op pakken die ik heb laten liggen
ze noemde me liefjequote:
anti spam beveiligingquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin, alleen eenmocht niet "want die stond er al"
Daar hebben we toch modjes voor.quote:
ho ho ho.quote:
Het gaat vast wel kriebelen om even weg te gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:09 schreef FranticDJ het volgende:
Maar of ik deze weken ga weet ik nog niet 100% zeker.. misschien in Juli
Met je dikke modsalaris.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ho ho ho.
het is mijn taak zo min mogelijk te moeten doen he.
Of je wordt betaald naar inzet....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
daarom, hoe minder ik doe hoe meer ik per moduur verdien.
[ afbeelding ]
nee nee, zo werkt het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je wordt betaald naar inzet....
Wellicht. We zullen wel zienquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het gaat vast wel kriebelen om even weg te gaan.
Werkontduikersquote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ho ho ho.
het is mijn taak zo min mogelijk te moeten doen he.
ik ben keihard aan m'n gewone werk bezig. even de laatste dingen afmaken en dan een weekje vrijquote:
Wordt mooi weer voor je vrije weekquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben keihard aan m'n gewone werk bezig. even de laatste dingen afmaken en dan een weekje vrij
masturberenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt mooi weer voor je vrije weekGa je nog wat leuks doen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt mooi weer voor je vrije weekGa je nog wat leuks doen?
quote:
Oh blessures.....dan maar rustig aan doen inderdaad...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:26 schreef dud0r het volgende:
maar verder weet ik het nog niet want ik mag niet teveel doen door m'n blessures
misschien voorzichtig een dagje efteling
Niet.quote:
Bakkesquote:
* SBE notitie maakt, bij thuiskomst dud0r uit het op-plaatje trappen.quote:
WOESTquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE notitie maakt, bij thuiskomst dud0r uit het op-plaatje trappen.]
Hoi haagsie.quote:
Lekker op het terras met een koud speciaal biertje ervan genietenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker hoor, ja van dat is de natuur of een nat uur mooi
Tenslotte lang op moeten wachten met dat corona gedoe.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker op het terras met een koud speciaal biertje ervan genieten
Daarom extra hard van genieten nuquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Tenslotte lang op moeten wachten met dat corona gedoe.
Prima prima, met u?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
WOEST
[..]
Hoi haagsie.
Weer terug van vakantie?
Copain.quote:
Dat is een goed teken want de meeste dromen zijn bedrog.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gedroomd dat we allemaal de bunkers in moesten omdat er kernwapens gingen vallen
maar deze week heb ik al echt elke dag dat ik nog droom als ik wakker wordquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is een goed teken want de meeste dromen zijn bedrog.
Zulke mooie dromen??quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar deze week heb ik al echt elke dag dat ik nog droom als ik wakker word
Ah tof!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Droom is werkelijkheid geworden deze week
Was wel mooi vuurwerkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is een goed teken want de meeste dromen zijn bedrog.
Dus jij bent dus buiten de bunker geblevenquote:
Alleen om te kijken hoe een raket over vloog, daarna gewoon zitten schuilenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij bent dus buiten de bunker gebleven
Een vrouwelijke medewerker van durex die van frikandel broodjes houd denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie heeft dit nou weer bedacht![]()
En die waarschijnlijk al veel te langere frikandelbroodje heeft gegetenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrouwelijke medewerker van durex die van frikandel broodjes houd denk ik
XXL frikandel broodjesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En die waarschijnlijk al veel te langere frikandelbroodje heeft gegeten
https://www.instagram.com/watikmisindesupermarkt/quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wie heeft dit nou weer bedacht![]()
Geweldige instaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/watikmisindesupermarkt/
Die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geniaal!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voorzorgsmaatregelquote:
Nou succes komende zomer dan maarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorzorgsmaatregel
Liever nu twee tellen om het ergste er uit te krijgen dan morgen de hele dag omdat de warmte van vandaag er nog is.
Mag die de airco wel 24/7 aan hebben staanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou succes komende zomer dan maar![]()
Heb hier geen airco, maar wel plat dak.....na ruim 20 jaar leef ik nog steedsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag die de airco wel 24/7 aan hebben staan
Ah dan wordt het bij jouw ook aardig warm in de zomer.. heb je ook geen screen of iets?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb hier geen airco, maar wel plat dak.....na ruim 20 jaar leef ik nog steeds
Ze kreeg wel klein kinderen te logeren begin van de weekquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik 't. Zie alleen na 1 mei niet meer op FOK!
Op mijn oude zolder was ie nu aangegaan en was het aan het einde van de avond met een beetje mazzel slaaptemperatuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou succes komende zomer dan maar![]()
De tering hey, heb je nu al problemen met de temperatuur in je woning?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn oude zolder was ie nu aangegaan en was het aan het einde van de avond met een beetje mazzel slaaptemperatuur.
Zon op plat dak.....daar helpt geen screen tegenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan wordt het bij jouw ook aardig warm in de zomer.. heb je ook geen screen of iets?
Hhmm dat is waar jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zon op plat dak.....daar helpt geen screen tegen
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb hier geen airco, maar wel plat dak.....na ruim 20 jaar leef ik nog steeds
Als het midden in de winter al 21 graden wordt binnen, gaat het in de zomer natuurlijk zwaar worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
De tering hey, heb je nu al problemen met de temperatuur in je woning?
Hier ook hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Plat dak is geen ontkomen aan, van zonsopgang tot zonsondergang zon op het dak....
Gras op laten groeien....schijnt te helpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Plat dak is geen ontkomen aan, van zonsopgang tot zonsondergang zon op het dak....
Jij bent echt fuckedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het midden in de winter al 21 graden wordt binnen, gaat het in de zomer natuurlijk zwaar worden.
Huurwoning dus daar heb ik niks over in te brengen...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Gras op laten groeien....schijnt te helpen.
Daarnet was het 21,5 in de woonkamer en 22 in de slaapkamer. Alles heeft dicht gezeten, terwijl ik gisteravond alles door heb zitten luchten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij bent echt fucked
Bij mij staat de thermostaat al wekenlang op 6 graden of zo en binnen blijft het prima op 18.5 graad. Prima te doen!
Je gaat het toch niet tegenhouden. RIP jij, deze zomer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarnet was het 21,5 in de woonkamer en 22 in de slaapkamer. Alles heeft dicht gezeten, terwijl ik gisteravond alles door heb zitten luchten.
Ik sluit het niet uit dat hier gewoon een tweede parasol komt om ook de woonkamer af te schermenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet tegenhouden. RIP jij, deze zomer.
like gegevenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kreeg wel klein kinderen te logeren begin van de week
Van wie niet, wat stom zegquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:14 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik mag niet meer liken dus dan doe ik het maar zo
En wie is dat dan en wie heeft dat gezegd,quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:23 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Schijnbaar mag je één bepaald persoon op dit forum geen likes geven
Huh wat is dat nou weer?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:14 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Kun je zelfs daar een ban op krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:14 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Wel een uitdaging, zeker mobiel....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat je niet te vaak op een Like-knop mag klikken bij 1 en dezelfde post.
wtf?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:23 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Schijnbaar mag je één bepaald persoon op dit forum geen likes geven
Bofkont.quote:
ja die aan zee hequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja maar welk strand dan? Zoonlief is deze week aan de Franse kust....
Dan verdien je het ook wel om een dikke maand voor jezelf te hebben!quote:
inb4 foute slik opmerkingquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
* Cinderelladreamer slikt een reactie in
Daar zit ik ook niet op te wachten.quote:
De andere parade hebben ze al gehadquote:
Nu ben ik benieuwd waar je over mieptequote:
¤ 2,79 bij de AH nu.quote:
Wel vreemd dat van alles ineens uit de Oekraïne komt en dat we afhankelijk zijn van hun export.quote:
Zijn vooral grondstoffen voor producten ipv kant en klare producten, waardoor we daarom minder bewust zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel vreemd dat van alles ineens uit de Oekraïne komt en dat we afhankelijk zijn van hun export.
Zelfs als het bij Rusland wordt opgeteld dan wordt er door de top 5 nog 99.5 miljard kilogram geëxporteerd.quote:Wereldleiders In Export Van Houtproducten
Laatst Bijgewerkt: Januari 2022
9. Chili (6 miljard kilogrmas)
8. Oostenrijk (7 miljard kilogram)
7. Brazilië (11 miljard kilogram)
6. Rusland (14 miljard kilogram)
5. Duitsland 14.5 miljard kilogram)
4. Finland (16 miljard kilogrmas)
3. Zweden (18.5 miljard kilogram)
2. Verenigde Staten (19.5 miljard kilogram)
1. Canada (31 miljard kilogram)
Niks mis met Samsungquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is echt de meest waardeloze telefoon ooit.
Nu wou ie weer niet opstarten.
1 ding is zeker, Samsung komt er hier nooit meer in.
Laatste Nokia die ik had was toen ze nog hun eigen OS gebruikte, Symbian geloof ik hete diequote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
Nokia hieren geen ouderwetse. Al heb ik hem al 4 jaar en komt er binnenkort wel een nieuwe
Symbian idd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste Nokia die ik had was toen ze nog hun eigen OS gebruikte, Symbian geloof ik hete die
Heb ik het toch nog goed onthoudenquote:
Als het 2g netwerk niet op was gehouden dan had ik hem nog gehad.quote:
Niet kapot te krijgen, nou ja wel door mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het 2g netwerk niet op was gehouden dan had ik hem nog gehad.
Daar hoef jij niet zoveel moeite voor te doen.quote:
Wat een nare opmerkingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet zoveel moeite voor te doen.
De waarheid kan soms hard zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat een nare opmerking![]()
Je hebt wel gelijk trouwens
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn.
Ik ben jou voor in het opplaatje vergeten.quote:
Ojeequote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jou voor in het opplaatje vergeten.
Maar je hoort er wel bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ojee![]()
Niet het einde van de wereld toch?
Even bedenken waar ik jou een plekje ga geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |