Krijg je dan scheetjes die naar aardbeien ruikenquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hier mam, je aardbeienzalf! Voor je billen!"
Neuh, was van een reclame van Kruidvat of zo. MILF zit te shoppen, ziet een lekkere gozer, dropt acuut d'r tube Sperti en dochterlief geeft het midden voor de neus van die hete hunk aan mama terug.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je dan scheetjes die naar aardbeien ruiken
Leuke reclame vind ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hier mam, je aardbeienzalf! Voor je billen!"
Het zijn ook altijd dezelfde.quote:
Ah oke, ik zie bijna geen tv reclames meer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, was van een reclame van Kruidvat of zo. MILF zit te shoppen, ziet een lekkere gozer, dropt acuut d'r tube Sperti en dochterlief geeft het midden voor de neus van die hete hunk aan mama terug.
Dirty minds gonna dirty i guessquote:
Valt in het niets bij mij.quote:
Zekers, vooral als ik net uit de douche kom.quote:
Hhhmm lekker fris douchegel geurtjequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, vooral als ik net uit de douche kom.
Ik heb van enkele hofdames gehoord dat ze geen genoeg kunnen krijgen van hemquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van enkele hofdames gehoord dat ze geen genoeg kunnen krijgen van hem
What wat moeten de hofdames van mijn badeendjequote:Op donderdag 5 mei 2022 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb van enkele hofdames gehoord dat ze geen genoeg kunnen krijgen van hem
Zijn hofdames vechten altijd om mij. Maar hij heeft al gezegd dat mijn hart aan een ander toebehoord.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
What wat moeten de hofdames van mijn badeendje
Verboden vruchten zijn altijd interessanterquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
What wat moeten de hofdames van mijn badeendje
Je hebt ze goed onder controle.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verboden vruchten zijn altijd interessanter![]()
Al is er wel een konijnlijke verordening voor alle dames van het hof om hun handen van onze Eendelijkheid af te houden
Dat is wel weer lief van hemquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn hofdames vechten altijd om mij. Maar hij heeft al gezegd dat mijn hart aan een ander toebehoord.
Vaak wel iddquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verboden vruchten zijn altijd interessanter![]()
Al is er wel een konijnlijke verordening voor alle dames van het hof om hun handen van onze Eendelijkheid af te houden
Hij heeft zijn dames wel onder controle.quote:
Heb het doorquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dames wel onder controle.
Ik was ook even druk maar ik heb weer alle tijd.quote:
Vanwege je werk?quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was ook even druk maar ik heb weer alle tijd.
Ik heb op mijn werk het lekker druk. En ik moest nog een plaatje fabriceren. Die is nu ook af.quote:
Moet ook wel met alle manschappen die jij selecteert en traint voor de konijnlijke garde, daar worden alle dames helemaal wild doorquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dames wel onder controle.
Ik heb een goede aan BOOSTER, mijn eerste adjudant.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ook wel met alle manschappen die jij selecteert en traint voor de konijnlijke garde, daar worden alle dames helemaal wild door
Dat is wel fijn.. ben je lekker bezig etcquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk het lekker druk. En ik moest nog een plaatje fabriceren. Die is nu ook af.
Dank je mijn prinses.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.. ben je lekker bezig etc
Topper
Moet ik daar een eerlijk antwoord op geven?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Don't cha wish your girlfriend was a rookworst like me
magquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik daar een eerlijk antwoord op geven?
Nouuuuuuuquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
Don't cha wish your girlfriend was a rookworst like me
Ga terug naar je strandstoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |