quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zon? Behoorlijk mistig.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:02 schreef ToT het volgende:
Ff lekker in m'n hangstoel op het balkon gaan zitten chillen in het zonnetje.
bekend probleemquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Jongens, wens me succes, ik moet nog een cadeautje inpakken voor zondag. Ik ben best goed in knutselen, maar inpakken lukt me om een of andere reden nooit.
Trekt hier net weg.quote:
ik heb nog dik 5 weken vrijquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Trekt hier net weg.
Niet dat ik er wat aan heb, want ik heb geen vrij deze dagen.
Lekkah.quote:
Mja, na 12 jaar keihard werken heb ik dat nu voor elkaarquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekkah.
Ik klaag verder ook niet hoor, net wat halve weken gehad natuurlijk, maar wat meer tijd zou af en toe wel lekker zijn.
Je gaat nog wel echt op vakantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja, na 12 jaar keihard werken heb ik dat nu voor elkaar
ik heb 12 jaar maximaal in het buitenland gezeten dus toen ook nooit de behoefte gehad aan vakantie.quote:
Mwah, de regelmaat bevalt me dan wel weer prima. Het is vooral het soort van post-covid "ALLES INHALEN" en de normale dingen die gewoon doorgaan wat een beetje botst. M'n introverte reet is niet meer gewend aan zoveel irl interactie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja, na 12 jaar keihard werken heb ik dat nu voor elkaar
uhu snap 'm.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, de regelmaat bevalt me dan wel weer prima. Het is vooral het soort van post-covid "ALLES INHALEN" en de normale dingen die gewoon doorgaan wat een beetje botst. M'n introverte reet is niet meer gewend aan zoveel irl interactie.
Je hebt in ieder geval lekker de mogelijkheid om de boel weer een beetje bijeen te rapen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 09:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uhu snap 'm.
ja ik val een beetje in een gat nu ofzo.. doe nu ff rustig aan en binnenkort weer dingen op pakken die ik heb laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |