Ze kreeg wel klein kinderen te logeren begin van de weekquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik 't. Zie alleen na 1 mei niet meer op FOK!
Op mijn oude zolder was ie nu aangegaan en was het aan het einde van de avond met een beetje mazzel slaaptemperatuur.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou succes komende zomer dan maar![]()
De tering hey, heb je nu al problemen met de temperatuur in je woning?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op mijn oude zolder was ie nu aangegaan en was het aan het einde van de avond met een beetje mazzel slaaptemperatuur.
Zon op plat dak.....daar helpt geen screen tegenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan wordt het bij jouw ook aardig warm in de zomer.. heb je ook geen screen of iets?
Hhmm dat is waar jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zon op plat dak.....daar helpt geen screen tegen
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb hier geen airco, maar wel plat dak.....na ruim 20 jaar leef ik nog steeds
Als het midden in de winter al 21 graden wordt binnen, gaat het in de zomer natuurlijk zwaar worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:35 schreef Haags het volgende:
[..]
De tering hey, heb je nu al problemen met de temperatuur in je woning?
Hier ook hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Plat dak is geen ontkomen aan, van zonsopgang tot zonsondergang zon op het dak....
Gras op laten groeien....schijnt te helpen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Plat dak is geen ontkomen aan, van zonsopgang tot zonsondergang zon op het dak....
Jij bent echt fuckedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het midden in de winter al 21 graden wordt binnen, gaat het in de zomer natuurlijk zwaar worden.
Huurwoning dus daar heb ik niks over in te brengen...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Gras op laten groeien....schijnt te helpen.
Daarnet was het 21,5 in de woonkamer en 22 in de slaapkamer. Alles heeft dicht gezeten, terwijl ik gisteravond alles door heb zitten luchten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij bent echt fucked
Bij mij staat de thermostaat al wekenlang op 6 graden of zo en binnen blijft het prima op 18.5 graad. Prima te doen!
Je gaat het toch niet tegenhouden. RIP jij, deze zomer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarnet was het 21,5 in de woonkamer en 22 in de slaapkamer. Alles heeft dicht gezeten, terwijl ik gisteravond alles door heb zitten luchten.
Ik sluit het niet uit dat hier gewoon een tweede parasol komt om ook de woonkamer af te schermenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet tegenhouden. RIP jij, deze zomer.
like gegevenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kreeg wel klein kinderen te logeren begin van de week
Van wie niet, wat stom zegquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:14 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Ik mag niet meer liken dus dan doe ik het maar zo
En wie is dat dan en wie heeft dat gezegd,quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:23 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Schijnbaar mag je één bepaald persoon op dit forum geen likes geven
Huh wat is dat nou weer?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:14 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Kun je zelfs daar een ban op krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:14 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Wel een uitdaging, zeker mobiel....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Enige wat ik weet is dat je niet te vaak op een Like-knop mag klikken bij 1 en dezelfde post.
wtf?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:23 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Schijnbaar mag je één bepaald persoon op dit forum geen likes geven
Bofkont.quote:
ja die aan zee hequote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja maar welk strand dan? Zoonlief is deze week aan de Franse kust....
Dan verdien je het ook wel om een dikke maand voor jezelf te hebben!quote:
inb4 foute slik opmerkingquote:Op vrijdag 6 mei 2022 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
* Cinderelladreamer slikt een reactie in
Daar zit ik ook niet op te wachten.quote:
De andere parade hebben ze al gehadquote:
Nu ben ik benieuwd waar je over mieptequote:
¤ 2,79 bij de AH nu.quote:
Wel vreemd dat van alles ineens uit de Oekraïne komt en dat we afhankelijk zijn van hun export.quote:
Zijn vooral grondstoffen voor producten ipv kant en klare producten, waardoor we daarom minder bewust zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel vreemd dat van alles ineens uit de Oekraïne komt en dat we afhankelijk zijn van hun export.
Zelfs als het bij Rusland wordt opgeteld dan wordt er door de top 5 nog 99.5 miljard kilogram geëxporteerd.quote:Wereldleiders In Export Van Houtproducten
Laatst Bijgewerkt: Januari 2022
9. Chili (6 miljard kilogrmas)
8. Oostenrijk (7 miljard kilogram)
7. Brazilië (11 miljard kilogram)
6. Rusland (14 miljard kilogram)
5. Duitsland 14.5 miljard kilogram)
4. Finland (16 miljard kilogrmas)
3. Zweden (18.5 miljard kilogram)
2. Verenigde Staten (19.5 miljard kilogram)
1. Canada (31 miljard kilogram)
Niks mis met Samsungquote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:32 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is echt de meest waardeloze telefoon ooit.
Nu wou ie weer niet opstarten.
1 ding is zeker, Samsung komt er hier nooit meer in.
Laatste Nokia die ik had was toen ze nog hun eigen OS gebruikte, Symbian geloof ik hete diequote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
Nokia hieren geen ouderwetse. Al heb ik hem al 4 jaar en komt er binnenkort wel een nieuwe
Symbian idd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste Nokia die ik had was toen ze nog hun eigen OS gebruikte, Symbian geloof ik hete die
Heb ik het toch nog goed onthoudenquote:
Als het 2g netwerk niet op was gehouden dan had ik hem nog gehad.quote:
Niet kapot te krijgen, nou ja wel door mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het 2g netwerk niet op was gehouden dan had ik hem nog gehad.
Daar hoef jij niet zoveel moeite voor te doen.quote:
Wat een nare opmerkingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet zoveel moeite voor te doen.
De waarheid kan soms hard zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat een nare opmerking![]()
Je hebt wel gelijk trouwens
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De waarheid kan soms hard zijn.
Ik ben jou voor in het opplaatje vergeten.quote:
Ojeequote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jou voor in het opplaatje vergeten.
Maar je hoort er wel bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ojee![]()
Niet het einde van de wereld toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |