Die site lijkt bijna een 1 op 1 kopie van PCSquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:33 schreef Pistolero het volgende:
De Noorse vrienden van Firstcycling dachten "Wat Steef kan kunnen wij ook" en hebben vanaf nu ook een live race center: https://firstcycling.com/racecenter.php
Je zou kunnen zeggen dat ze altijd grijs hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:07 schreef Godshand het volgende:
Waarom heeft Alpecin-Fenix nu grijze tenues?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat ze altijd grijs hebben
Dat is olijfgroen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:07 schreef Godshand het volgende:
Waarom heeft Alpecin-Fenix nu grijze tenues?
Dit zou groen moeten zijn, Verde Comodoro om precies te zijn. Maar zowel dat blauw als dit groen zijn praktisch grijs.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:15 schreef Godshand het volgende:
[..]Het was in de vorige koers nog blauw...
Normale antwoorden kunnen nooit op FOK! gegeven worden maar een vriend had het al gezegd:quote:
Groene shampoo?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Normale antwoorden kunnen nooit op FOK! gegeven worden maar een vriend had het al gezegd:
Omdat de sponsor een nieuw product met die kleur heeft en er door de tenues daar aandacht aan wil geven...
Dat nieuws had ik helaas gemist.
De delen die je als kijker vast wel kan missen toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Godver Jan Hermsen gaat delen van de giro verslaan en dan nemen Jeroen en Karsten het pas later over
Blijkbaar wel dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:40 schreef Godshand het volgende:
"'Tarrels', ik weet niet of dat te Googlen is"
Tarrel Vannieuwkerkequote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus.
Naast opgedroogde stukjes poep in je konthaar schijnt het ook een Vlaamse voornaam te zijn
Ze zijn er alle etappes bij, alleen niet altijd in de 1e uren toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:45 schreef JohnDDD het volgende:
Jammer trouwens dat Karsten en Jeroen er niet voor 100% bij zijn, maar snap wel dat het wat veel is, zeker omdat de Giro-uitzendingen vaak enorm vroeg beginnen. Als ik het goed begreep, zijn zij er bij de belangrijkste ritten wel?
oh misschien heb ik het fout begrepenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zijn er alle etappes bij, alleen niet altijd in de 1e uren toch?
Jij begint over grijs, terwijl het toch echt olijfgroen is.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Normale antwoorden kunnen nooit op FOK! gegeven worden maar een vriend had het al gezegd:
Omdat de sponsor een nieuw product met die kleur heeft en er door de tenues daar aandacht aan wil geven...
Dat nieuws had ik helaas gemist.
welke vraag was dat? iets over tarrels?quote:
Over de ribben van Jos van Emden na zijn val in LBLquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
welke vraag was dat? iets over tarrels?
wat is er met die ribben? zijn die ribbedebie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:05 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Over de ribben van Jos van Emden na zijn val in LBL
Doen auw, en of dat van invloed is op de tijdrit morgen met ademen.. zou het wat uitmaken denk ik dan..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat is er met die ribben? zijn die ribbedebie?
Van Emden won 5 jaar geleden natuurlijk wel de laatste tijdrit in de Giro, maar inmiddels is hij wel ruim over zijn piek heen ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:12 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Doen auw, en of dat van invloed is op de tijdrit morgen met ademen.. zou het wat uitmaken denk ik dan..
Vooral dat het parcours van morgen iets anders is dan toenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van Emden won 5 jaar geleden natuurlijk wel de laatste tijdrit in de Giro, maar inmiddels is hij wel ruim over zijn piek heen ja.
Ik zal wel kleurendoof zijn, maar het zag er grijs uit. Misschien ook doordat er weinig zon nu in Hongarije is...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij begint over grijs, terwijl het toch echt olijfgroen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |