welke vraag was dat? iets over tarrels?quote:
Over de ribben van Jos van Emden na zijn val in LBLquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
welke vraag was dat? iets over tarrels?
wat is er met die ribben? zijn die ribbedebie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:05 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Over de ribben van Jos van Emden na zijn val in LBL
Doen auw, en of dat van invloed is op de tijdrit morgen met ademen.. zou het wat uitmaken denk ik dan..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:07 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wat is er met die ribben? zijn die ribbedebie?
Van Emden won 5 jaar geleden natuurlijk wel de laatste tijdrit in de Giro, maar inmiddels is hij wel ruim over zijn piek heen ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:12 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Doen auw, en of dat van invloed is op de tijdrit morgen met ademen.. zou het wat uitmaken denk ik dan..
Vooral dat het parcours van morgen iets anders is dan toenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van Emden won 5 jaar geleden natuurlijk wel de laatste tijdrit in de Giro, maar inmiddels is hij wel ruim over zijn piek heen ja.
Ik zal wel kleurendoof zijn, maar het zag er grijs uit. Misschien ook doordat er weinig zon nu in Hongarije is...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij begint over grijs, terwijl het toch echt olijfgroen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |