Hopelijk betekent dit weer honderd of meer dode Russen!quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik krijg echt het idee dat volgens sommigen Poetin echt niks meer goed kan doen de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vertel jij anders even wat hij allemaal zo goed doet de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, vertel, rijden de treinen in ieder geval op tijd in Rusland? Heeft hij fantastische wegen aangelegd (behalve die naar zijn eigen buitenverblijf, natuurlijk)? Economie die niet lachwekkend is? Afhankelijkheid van het Westen verkleind?
Hoe zou dat toch komenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik krijg echt het idee dat volgens sommigen Poetin echt niks meer goed kan doen de laatste tijd.
Eigenlijk is Poetin een jolijte kerel, die vooral wat wil spelen met zijn spulletjes. Alleen is hij soms wat ruw door zijn enthousiasme, en dat wordt dan verkeerd begrepen!quote:
Krijg je dat idee? Volgens mij wordt dat gewoon heel expliciet ook genoemd.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Best knap in 2 maandjesquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:14 schreef pvdplanet het volgende:
https://www.cityam.com/pu(...)ssian-army-now-lost/
De raketten raken op en ze zijn 25% van het leger verloren
knap dat ze blijven gaanquote:
Natuurlijk het is alleen niet in het voordeel van de VS of wapenfabrikanten om te vertellen hoe slecht Rusland voozien is. Je hebt wel een dreiging nodig wil je die 850 miljard aan defensie verantwoorden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:36 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat klopt. Hebben de Amerikanen keurig gedaan. Maak ik hieruit op dat je er vanuit gaat dat de Amerikanen ook al wat beter op de hoogte waren van de status van het leger?
Dat speelt wel een rol, ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:21 schreef vipergts het volgende:
[..]
Natuurlijk het is alleen niet in het voordeel van de VS of wapenfabrikanten om te vertellen hoe slecht Rusland voozien is. Je hebt wel een dreiging nodig wil je die 850 miljard aan defensie verantwoorden.
Ik kan me een paar scenario's voorstellen anders dan gerichte sabotage-acties van Oekraine:quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is het normaal in Rusland dat daar dagelijks fabrieken afbranden? Of is er daadwerkelijk iets vreemds aan de hand?
Hij kan stikken in een portie Borsjtquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, met daarna tranentrekkende berichten, dat ouders verhaal gaan halen:quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hopelijk betekent dit weer honderd of meer dode Russen!
Wil ik aan toevoegen:quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:30 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik kan me een paar scenario's voorstellen anders dan gerichte sabotage-acties van Oekraine:
- Russische fabrieken moeten ineens belachelijk opschalen om aan de toegenomen vraag te voldoen Combineer dat met slechte veiligheidsmaatregelen en slecht betaalde/laag-gemotiveerde werknemers en een ongelukje is gauw gebeurd
- Corruptie. "Ja meneer de overheidsfunctionaris, wij hebben X op bestelling gemaakt en opgeslagen in voorraad". "WTF? Wilt U dit morgen ophalen?". En uiteraard was er maar 0.1 X gemaakt en de rest in de zak van de directeur gestoken. Dus dan moet er maar een brandje gesticht worden in het voorraadhok.
De bedoeling is juist dat die SAM beschermt tegen luchtdreigingenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:33 schreef pvdplanet het volgende:
Nieuwe beelden Snakeski Island
[ twitter ]
"laatste tijd"quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet normaal maar who knows? Laten we eerlijk zijn, voor de oorlog besteede niemand enig aandacht aan brand in Vladikavkaz tenslotte.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is het normaal in Rusland dat daar dagelijks fabrieken afbranden? Of is er daadwerkelijk iets vreemds aan de hand?
Een Patriot is ook niet gemaakt om op drones af te vuren, wapensystemen hebben nu eenmaal specifieke toepassingenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De bedoeling is juist dat die SAM beschermt tegen luchtdreigingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |