Terecht ook wel lijkt me. Misschien eindigt het iets lager, maar de kans dat dit doorgaat is natuurlijk enorm. Buiten de jury top 6 lijkt me onwaarschijnlijk, en met wat televoting support uit Ierland, Malta en UK zie ik dit ook niet buiten de televoting top 12 vallen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:13 schreef lashatumbai het volgende:
Bij de bookies staat Australië nog op 4 om te kwalificeren
Het eindigt wel lager dan plek 4 in de semi denk ik, zeker voor de televote zit hij op een lastige plek in de volgorde. Tussen twee opvallende stagings met San Marino en Cyprus. Ik denk wél dat hij doorgaat. Maar dan door de jury, bij de televote zou hij makkelijk buiten de top 10 van de semi kunnen vallen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Terecht ook wel lijkt me. Misschien eindigt het iets lager, maar de kans dat dit doorgaat is natuurlijk enorm. Buiten de jury top 6 lijkt me onwaarschijnlijk, en met wat televoting support uit Ierland, Malta en UK zie ik dit ook niet buiten de televoting top 12 vallen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:21 schreef Cee het volgende:
Overigens bij de eerste run-through (de tweede misschien ook maar ik was druk bezig met het uploaden van KUNST) was de camera aan de kraan een aantal keer vol in beeld, en dit gebeurt echt zo vaak al deze repetities (camera's, cameramannen in de weg) dat ik denk dat we er maar alvast rekening mee moeten houden dat het tijdens de liveshows vast nog een aantal keer zal voorkomen.
Kan dus nog een zware drinking game worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:21 schreef Cee het volgende:
Overigens bij de eerste run-through (de tweede misschien ook maar ik was druk bezig met het uploaden van KUNST) was de camera aan de kraan een aantal keer vol in beeld, en dit gebeurt echt zo vaak al deze repetities (camera's, cameramannen in de weg) dat ik denk dat we er maar alvast rekening mee moeten houden dat het tijdens de liveshows vast nog een aantal keer zal voorkomen.
Ja, mee eens. Het is echt een jurylied. Maar ondanks dat ik het zelf ook niks vind, moet dit nog wel boven Georgië, Montenegro, Noord-Macedonië en Ierland kunnen eindigen bij het publiek. En van landen als Malta, San Marino, Israël of Azerbeidzjan moeten er bij de televoting ook wel één of meerdere te verslaan zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het eindigt wel lager dan plek 4 in de semi denk ik, zeker voor de televote zit hij op een lastige plek in de volgorde. Tussen twee opvallende stagings met San Marino en Cyprus. Ik denk wél dat hij doorgaat. Maar dan door de jury, bij de televote zou hij makkelijk buiten de top 10 van de semi kunnen vallen.
Ik denk dat Georgië en Ierland best kans maken om hoger te scoren in de televote dan Australië. Ik denk wel dat Malta en Azerbeidzjan wel lager kunnen scoren in de televote.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Het is echt een jurylied. Maar ondanks dat ik het zelf ook niks vind, moet dit nog wel boven Georgië, Montenegro, Noord-Macedonië en Ierland kunnen eindigen bij het publiek. En van landen als Malta, San Marino, Israël of Azerbeidzjan moeten er bij de televoting ook wel één of meerdere te verslaan zijn.
Deze zag ik totaal niet aankomen neequote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Bij Wiwi zijn ze lyrisch, je verwacht het niet
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Bij Wiwi zijn ze lyrisch, je verwacht het niet
absoluutquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:50 schreef Momo het volgende:
Deze semi gaat wel echt een slachtveld worden, wel duidelijk de beste semi qua niveau in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |