zo werkt hij wel:quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:11 schreef koffieleuk het volgende:
Galerij van Duitsland zou er al 10 minuten moeten zijn, maar werkt nu bij mij niet.
Lijkt wel op een doorsnee concertzaal, door de zwarte achtergrond en de instrumenten. Vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2022 20:16 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt redelijk hetzelfde als NF, wel een donker podium
Valt me trouwens sowieso op dat geen enkel land een hangend rekwisiet heeft dit jaar. Ik ga er maar van uit dat het gewoon niet mogelijk was.quote:
De ballen van Finland hangen toch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:23 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Valt me trouwens sowieso op dat geen enkel land een hangend rekwisiet heeft dit jaar. Ik ga er maar van uit dat het gewoon niet mogelijk was.
Ik neem aan dat het wel in de aangeleverde specs stond, anders had Slovenie de staging niet zo bedacht. Vraag me af of hier meer delegaties ten dupe van zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:23 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Valt me trouwens sowieso op dat geen enkel land een hangend rekwisiet heeft dit jaar. Ik ga er maar van uit dat het gewoon niet mogelijk was.
Het gaat nog altijd om het beste liedje en er zijn duidelijk betere liedjes dan Oekraine. Het is nog zeker geen uitgemaakte zaak.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:57 schreef Momo het volgende:
Maar wat denken jullie? Inderdaad kat in een bakkie voor Oekraïne of gaat toch iemand anders winnen?
Dat vreesde ik al, het zag er zo onbeholpen uit, dat het raar was geweest als zoiets was bedacht en gemaakt om het er vervolgens alleen maar op een paar wieltjes te zetten met de drummer er op een stellage achter.quote:
Sam? Statisch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Op zich een terechte vrees. Is er al bewijs dat Sam meer doet dan drie minuten statisch in dat ding zingen?
Oh, my bad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:39 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat allemaal heliumballonnen die gewoon vanaf het podium vastzitten
[ afbeelding ]
Zij mag wel met haar billen (wel prima billen, daar niet van), daar drie minuten staan, maar Ronela mag niet twee tellen met haar hand naar haar kruis grijpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |