Het minicircus klinkt leukquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:25 schreef Cee het volgende:
Georgië heeft heel veel psychedelische, felgekleurde visuals op LED-muur en vooral op de vloer. Een van de leden heeft een grote muziekdoos welke op een zeker moment opengaat en daar... speelt een mini-Circus Mircus in!Het couplet wordt (bij de eerste doorloop) in een lagere toonsoort gezongen dan op de studio recording, wat wel wat van de charme afhaalt. Het is nog steeds weird and wonderful, maar qua regie net niet weird en vervreemdend genoeg om écht, net als in 2016 de impact te maken die het nodig heeft om de finale te halen.
Vind het zelf de laatste tijd wel wat leuker worden, maar heeft wel erg lang geduurd. Aangezien de meeste mensen het maar één keer horen twijfel ik ook wel een beetje. Al is het wel anders en daardoor opvallend, finale moet vast lukken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:29 schreef Funhouse het volgende:
Misschien komt het omdat ik het nummer zelf gewoon helemaal niets vind, maar ik blijf mijn twijfels hebben of Servië aan gaat slaan bij de jury en een breed genoeg publiek buiten voormalige Joegoslavische landen
Ik denk dat bij het publiek wel moet lukken, het refrein blijft echt enorm hangenquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:29 schreef Funhouse het volgende:
Misschien komt het omdat ik het nummer zelf gewoon helemaal niets vind, maar ik blijf mijn twijfels hebben of Servië aan gaat slaan bij de jury en een breed genoeg publiek buiten voormalige Joegoslavische landen
De key is nog niet terug. Je hoort het hoge wel, maar de lagere toon van de lead zanger is duidelijker te horen, waardoor je dus dat hoge mist. Argh!quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:28 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Het minicircus klinkt leuk![]()
Hoop dat ze de key terugzetten en hoop dat ze het nog net een beetje twaeken.
Ze hebben wel al 40 punten uit Montenegro en Noord-Macedonië. Nog wat diaspora over meerdere landen, Servië is ook niet vies van een jurydealtje hier of daar, en dan moeten de ‘echte’ punten nog beginnen. Dat komt wel goed met deze opvallende inzending.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:29 schreef Funhouse het volgende:
Pff wat is het toch ook een politiek Oostblokfeestjequote:Op donderdag 5 mei 2022 14:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hebben wel al 40 punten uit Montenegro en Noord-Macedonië. Nog wat diaspora over meerdere landen, Servië is ook niet vies van een jurydealtje hier of daar, en dan moeten de ‘echte’ punten nog beginnen. Dat komt wel goed met deze opvallende inzending.
Dit ja. Ik vind het altijd leuk maar dan denk ik waarom, en dan twijfel ik weer aan alles en oh ja ik heb een crush op de man met het ooglapje, Alvan move over.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik denk elke dag anders over Georgië.
Momenteel vind ik het weer zó raar dat het weer heel leuk is.
En momenteel zou ik het helemaal niet raar vinden als het naar de finale zou gaan.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja. Ik vind het altijd leuk maar dan denk ik waarom, en dan twijfel ik weer aan alles en oh ja ik heb een crush op de man met het ooglapje, Alvan move over.
Snap ik welquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik denk elke dag anders over Georgië.
Momenteel vind ik het weer zó raar dat het weer heel leuk is.
En momenteel zou ik het helemaal niet raar vinden als het naar de finale zou gaan.
En dan te bedenken dat er ooit duizenden van dit soort gekkies waren en dit nu een roepende in de woestijn is.quote:
Lijkt wel alsof de enigste in Europa die nog positief zijn over dit songfestival de Italianen zelf zijn.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:48 schreef Cee het volgende:
Malta nu. Ze klinkt vocaal niet echt heel sterk. Staat op een trap en daarop staat weer een piano. Er zit een shot tussen van achter een heg in de green room. Ze loopt de trap af, richting b-stage en wordt daar vergezeld door 4 dansers in strakke witte latex pakjes en glimmende broeken. Kleurschema goud/geel, met de dansers en Emma zelf in zilver. Aan het eind doen ze met z'n allen een Lucia Marthas choreo'tje!
Was dat maar zo. De lokale Gerard Joling vind dit fantastisch want dit is zo lekker eurovision.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:54 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
ik vind het nummer van Malta echt een draak van een nummer. Zo te horen op de streams en van onze reporters is het optreden zelf ook niet fantastisch. Eerste zekere NQ?
De jury’s:quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:54 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
ik vind het nummer van Malta echt een draak van een nummer. Zo te horen op de streams en van onze reporters is het optreden zelf ook niet fantastisch. Eerste zekere NQ?
Malta is zelfs met drie minuten het geluid van een tandartsboor nog jury top 10, dus nee dat is bepaald niet zeker. 8-11e lijkt me op basis van de commentaren.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:54 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Misschien moet Misscatylove dan volgend jaar meedoen met Maltaquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malta is zelfs met drie minuten het geluid van een tandartsboor nog jury top 10, dus nee dat is bepaald niet zeker. 8-11e lijkt me op basis van de commentaren.
Een zin die je buiten dit forum niet moet gebruikenquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:55 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe moet ik tuinieren, fokken en escuniteden tegelijk?
Gelukkig kunnen jullie van niet serieuze mensen als wij ook wel dingen aannemen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Ik lees zorgwekkend veel positief commentaar op Malta (van serieuze mensen).
Hmmm, twijfelgevalletje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen jullie van niet serieuze mensen als wij ook wel dingen aannemen.
PRIORITEITEN SJORS!quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:55 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe moet ik tuinieren, fokken en escuniteden tegelijk?
Bij het klappen is tijdens het refrein op de achtergrond een rij handen te zien die die beweging maken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat vreemd dat ze bij het klappen uitzoomen
Achille is een beetje de emoglitter unicorn versie van Hatari hierquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:07 schreef Cee het volgende:
Oké, San Marino, we gaan ons schrap zetten. Ik moet dit eerst op me in laten werken en daarna zien jullie wel hoe we hier uit komen qua gedachtengang.
Ik blijf dit verschrikkelijk vindenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malta is zelfs met drie minuten het geluid van een tandartsboor nog jury top 10, dus nee dat is bepaald niet zeker. 8-11e lijkt me op basis van de commentaren.
Die vrouw heeft echt een hele sterke uitstraling. Ze springt van het scherm af. Dit gaat het beter doen dan de bookies voorspellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |