Ik laat het straks weten! Gisteren was ik weg en ze geeft zelf weinig informatie via whatsapp. Ben zelf wel benieuwd of ze al snel naar huis mag of toch nog het weekend moet blijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:11 schreef Arizona het volgende:
@:koen66 sterkte met je moeder. Lief zijn voor haar, dat is volgens mij het belangrijkste.
@:billdauterive hoe is het nu met jouw moeder?
Dan stem ik tegen de motie van afwijzingquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor wil een motie van afwijzing aangaande mijzelf in stemming brengen.
Die jongen wint twee keer de postcount en direct verandert het hele landschap hier hè
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:32 schreef Yesse het volgende:
Oja update aan ons Corona front:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent al bijna weg hier?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:12 schreef Strani het volgende:
Maar eigenlijk moet een motie via een poll in stemming worden gebracht hè.
Wat is overigens het gevolg als de motie van afwijzing het haalt? Dan moet ik opstappen denk ik?
Oja update aan ons Corona front:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja ik ben eigenlijk al demissionairquote:
Dan moet je inderdaad opstappen. Maar daarna kun je in een andere rol gewoon weer terugkeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:12 schreef Strani het volgende:
Maar eigenlijk moet een motie via een poll in stemming worden gebracht hè.
Wat is overigens het gevolg als de motie van afwijzing het haalt? Dan moet ik opstappen denk ik?
Vorig jaar dat waar dat betreft wel tussen twee magere jaren in ja. Zowel dit jaar als 2019 waren niet heel sterk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we niet net doen alsof Babs vorig jaar niet heeft meegedaan en haar dit jaar de overwinning geven?
Sterker nog, geen van deelnemende liedjes komt ook maar in de buurt van wat er vorig jaar in de Top 5 eindigde, Zweden dit jaar wellicht uitgezonderd
Als een soort Henk Krol.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad opstappen. Maar daarna kun je in een andere rol gewoon weer terugkeren.
Oja update aan ons Corona front:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Heb ik wel eens gezegd dat ik heel graag 50.000 euro van je zou willen krijgen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat, ook dat!
Maar goed nieuws, vandaag wijs ik niks meer af
Ah dan we voortaan daar is Strani i.p.v. Daar is Henkie.quote:
Is het al weg?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik weer wel van af dan?
En dat vind ik gezelligquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk al demissionair
Maar ik post wel weer wat meer dan in maart en april trouwens!
Dat vind ik een vreemde manier om @Strani weg te krijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het al weg?
Zo niet, thee drinken misschien?
Vergelijk je Strani nu met een brokje in een slokdarm? Dát is pas een manier om hem weg te jagenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik een vreemde manier om @:Strani weg te krijgen
Ja, het is weer weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het al weg?
Zo niet, thee drinken misschien?
Een brokje in de slokdarm is wel wat vervelender dan Straniquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vergelijk je Strani nu met een brokje in een slokdarm? Dát is pas een manier om hem weg te jagen
Ik postte ook minder in maart en april, toch wil ik even dat men weet dat dit geen gecoördineerde actie tussen ons was.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk al demissionair
Maar ik post wel weer wat meer dan in maart en april trouwens!
Dus deze maand sta ik gewoon weer op plek 3?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik postte ook minder in maart en april, toch wil ik even dat men weet dat dit geen gecoördineerde actie tussen ons was.
Waarschijnlijk sta je juist deze maand op 1, omdat wij allemaal in andere topics zitten wegens ESF en jij hierquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus deze maand sta ik gewoon weer op plek 3?
Dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat mochten @Strani en ikzelf beide weer voldoende posten om jou naar plek drie terug te zetten, of als wij beide niet voldoende posten om dit voor elkaar te krijgen, het in geen van die gevallen een gecoördineerde actie van ons beiden betreft.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus deze maand sta ik gewoon weer op plek 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |