ik wacht nog op de mogelijkheid een abonnement te nemen, schijnt snel weer te kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker maat. Vervelende is dat je wel heel grote gaten in topics krijgt, maar als iedereen hem nou zou blokkeren zouden we ook zijn quotes niet meer lezen
Ziet er erg uitnodigend uit voor @KingRoland om te bidden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(al zie je het zo niet zo goed. De binnenkant is ook heel mooi)
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker maat. Vervelende is dat je wel heel grote gaten in topics krijgt, maar als iedereen hem nou zou blokkeren zouden we ook zijn quotes niet meer lezen
Graag picsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal!
Ik ga een eitje bakken.
Dat laatste wilde ik ook net vragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het niet.
Hoe is het met je vissen?
Lavgodin, goedemiddag.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste wilde ik ook net vragen.
En goedemiddag
Erg goedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het niet.
Hoe is het met je vissen?
Nee die werkt echt al jaren niet meer bij ons.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:42 schreef Charz het volgende:
[..]
We?
Jij en die mevrouw in de kantine met haar frikandel?
Oh?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die werkt echt al jaren niet meer bij ons.
Die bleek naast overgewicht ook last te hebben wat andere problemen (goh)
Geniet er lekker vanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:44 schreef Charz het volgende:
[..]
Oh?
Ik eet vanavond een pikanto… denk ik…
Vrijdag frietjesdag
Wil best even helpen, stoemp geven?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:45 schreef Sked het volgende:
Water in m'n oor wil er niet uit. Erg hinderlijk.
Gereageerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
FB / Waarom werkt blokkeren maar half?
Relevant topic.
Dat is toch pas als je de mention dan ook nog aanklikt of met je muis op de link blijft staan tot je de post ziet?quote:
Water uit je oren krijgen met alcohol en azijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:45 schreef Sked het volgende:
Water in m'n oor wil er niet uit. Erg hinderlijk.
Heel graagquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eigenlijk, ik ben ze nu aan het pellen.
Ik kom hier op terug
Gereageerdquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
FB / Waarom werkt blokkeren maar half?
Relevant topic.
Geen pitjes, maar wel heel waterig van smaakquote:
Watermeloen is nog lekkerder ook. (Vind ik). Maar als ik mandarijntjes wil doe ik de clementines. Daar zitten vrijwel nooit pitjes in. Protipquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen pitjes, maar wel heel waterig van smaak
Dan had ik niet zo goed watermeloen kunnen eten.
3/10
Eensquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Watermeloen is nog lekkerder ook. (Vind ik).
Ja. Zo is dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Maar als ik mandarijn eet wil ik mandarijn.
Als je er met de muis overheen gaat ja, zo nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer. Maar het HOORT NIET. En de wijkagent doet NIETS. @Zipportalquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch pas als je de mention dan ook nog aanklikt of met je muis op de link blijft staan tot je de post ziet?
Dit is je eerste stap naar een beter levenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
Al heb ik net de verleiding weerstaan. Dit wordt een goede dag.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is je eerste stap naar een beter leven
Ja, dit is waanzinnig sneu.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waarom laten dit soort mensen zich zo kennen?
Die kans zit er dik in jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Viraal!
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1522493118939123714
Bijzonder dat mensen Ajax - Man United zich zo herinneren terwijl ze letterlijk 0 kans hadden of de winst verdiende.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Viraal!
https://twitter.com/Alaphilippe_/status/1522493118939123714
Ajax-fans zijn het aanstellerigste volk ter aarde.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijzonder dat mensen Ajax - Man United zich zo herinneren terwijl ze letterlijk 0 kans hadden of de winst verdiende.
Balen ja is toch de reden geweest dat ik daadwerkelijk niks meer gaf om wat ze presteerdequote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax-fans zijn het aanstellerigste volk ter aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |