ik wacht nog op de mogelijkheid een abonnement te nemen, schijnt snel weer te kunnenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker maat. Vervelende is dat je wel heel grote gaten in topics krijgt, maar als iedereen hem nou zou blokkeren zouden we ook zijn quotes niet meer lezen
Ziet er erg uitnodigend uit voor @KingRoland om te bidden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(al zie je het zo niet zo goed. De binnenkant is ook heel mooi)
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker maat. Vervelende is dat je wel heel grote gaten in topics krijgt, maar als iedereen hem nou zou blokkeren zouden we ook zijn quotes niet meer lezen
Graag picsquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:04 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal!
Ik ga een eitje bakken.
Dat laatste wilde ik ook net vragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het niet.
Hoe is het met je vissen?
Lavgodin, goedemiddag.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste wilde ik ook net vragen.
En goedemiddag
Erg goedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk het niet.
Hoe is het met je vissen?
Nee die werkt echt al jaren niet meer bij ons.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:42 schreef Charz het volgende:
[..]
We?
Jij en die mevrouw in de kantine met haar frikandel?
Oh?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die werkt echt al jaren niet meer bij ons.
Die bleek naast overgewicht ook last te hebben wat andere problemen (goh)
Geniet er lekker vanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:44 schreef Charz het volgende:
[..]
Oh?
Ik eet vanavond een pikanto… denk ik…
Vrijdag frietjesdag
Wil best even helpen, stoemp geven?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:45 schreef Sked het volgende:
Water in m'n oor wil er niet uit. Erg hinderlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |