quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dit is voor Pep een buitenkansje, eindelijk bij Ajax trainen waar nog écht voetbal gespeeld wordt. Geen wonder dat Pep zo'n enorm grote fan is van Ajax.
Zou me ook niks verbazen als hij het gratis doet
Sterker nog.quote:
Eens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook wel een kutmeme
Snap niet dat @:littlerabbit dat zo grappig vindt
Ik heb allemaal posters gepost in mijn House of the Dragon topicquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Over een uurtje arriveer ik in Rotterdam noord dan tram 8 naar spangen
Link?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb allemaal posters gepost in mijn House of the Dragon topic![]()
Misschien wel interessant om daar even te gaan kijken
Humor en aantijgingen die je kunt verwachten van 's werelds grootste De Lama's fan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook wel een kutmeme
Snap niet dat @:littlerabbit dat zo grappig vindt
Kaart afwerken bij de Ooievaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:38 schreef KingRoland het volgende:
Over een uurtje arriveer ik in Rotterdam noord dan tram 8 naar spangen
Het blijft angstvallig stil. Ik ben bang dat @GGMM niet blij is met de manier waarop je hem definitief uit de kast hebt "geholpen". Al kan het ook zijn dat jouw post hem heeft getriggered om nog een keer zijn hele Tijl Beckand collectie te gaan bekijken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Humor en aantijgingen die je kunt verwachten van 's werelds grootste De Lama's fan.
Hopelijk verdwijnen er bij deze serie ook honden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb allemaal posters gepost in mijn House of the Dragon topic![]()
Misschien wel interessant om daar even te gaan kijken
Hopelijk heeft jouw mokerslag jegens Elan eenzelfde uitwerking.quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het blijft angstvallig stil. Ik ben bang dat @:GGMM niet blij is met de manier waarop je hem definitief uit de kast hebt "geholpen". Al kan het ook zijn dat jouw post hem heeft getriggered om nog een keer zijn hele Tijl Beckand collectie te gaan bekijken.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hopelijk heeft jouw mokerslag jegens Elan eenzelfde uitwerking.
Er staat precies wat ik zeg coronadebieltjequote:Op donderdag 5 mei 2022 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij maakt het ook wel erg makkelijk. Aankomen met een artikel, dat hij zelf niet begrijpt.
Had Niels dat geluk maar na jaren van proberen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staat precies wat ik zeg coronadebieltje
quote:Op donderdag 5 mei 2022 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had Niels dat geluk maar na jaren van proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |