Dat idee krijgt hij zelf ook zo langzamerhand een beetje, dan begint het bij mij meestal te kriebelen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel lullig naar de man die het voetbal opnieuw uitgevonden heeft
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is dus ook letterlijk wat ik doe.
Gelukkig komt Pep nu naar Ajax dus wel iemand die tegen dat niveau aanzitquote:Op donderdag 5 mei 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat idee krijgt hij zelf ook zo langzamerhand een beetje, dan begint het bij mij meestal te kriebelen.
Ja dit is voor Pep een buitenkansje, eindelijk bij Ajax trainen waar nog écht voetbal gespeeld wordt. Geen wonder dat Pep zo'n enorm grote fan is van Ajax.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig komt Pep nu naar Ajax dus wel iemand die tegen dat niveau aanzit
Pep moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Champions League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat Man City gewoon voor de finale meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en Man City kan komend seizoen voor de cup met de grote oren meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dit is voor Pep een buitenkansje, eindelijk bij Ajax trainen waar nog écht voetbal gespeeld wordt. Geen wonder dat Pep zo'n enorm grote fan is van Ajax.
Zou me ook niks verbazen als hij het gratis doet
Liever Slot dan Schreuder.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ben allang blij dat er niet meer elke dag wordt geschreeuwd dat die gek naar Ajax moet komen
Berghuis zat vorig jaar ook bij Feyenoord.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja er is ook niet zoveel beschikbaar
Maar die man zit bij Feyenoord, laat hem met rust zeg
Ergens ben ik ook wel weer benieuwd naar zo'n nieuwe periode.quote:
Dat vind ik een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Berghuis zat vorig jaar ook bij Feyenoord.
Toch wel blij dat ze hem opgepikt hebben.
Kutter dan de afgelopen seizoenshelft kan haast nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ergens ben ik ook wel weer benieuwd naar zo'n nieuwe periode.
Al zal het ongetwijfeld minder worden.
hoeft niet, zolang ze maar niet spelers van AZ of dat niveau gaan halenquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ergens ben ik ook wel weer benieuwd naar zo'n nieuwe periode.
Al zal het ongetwijfeld minder worden.
Gerry Hamstra mag het aankoopbeleid gaan verzorgen deze zomer dus het is maar de vraag wat daar uitkomt want ik ken die beste man niet zo goed.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeft niet, zolang ze maar niet spelers van AZ of dat niveau gaan halen
de Hunter schijnt het wel goed te doen, dus er is hoopquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gerry Hamstra mag het aankoopbeleid gaan verzorgen deze zomer dus het is maar de vraag wat daar uitkomt want ik ken die beste man niet zo goed.
Waarom kun je dat zelf niet?quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:34 schreef Oriente het volgende:
https://imgur.com/a/xSAe8U7
Kan iemand 'm voor me embedden
San Sebastian
Geen idee waarom dat niet lukt op mobielquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom kun je dat zelf niet?
[ afbeelding ]
Ik zit ook mobiel. Maar ziet er goed uit maatquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat niet lukt op mobiel
Misschien kan @KingRoland voor me bidden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel. Maar ziet er goed uit maat
Groundhoppen bij Sociedad?quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:34 schreef Oriente het volgende:
San Sebastian
Via Imgur lukt het mij ook niet mobiel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:34 schreef Oriente het volgende:
San Sebastian
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Postimages -> uploaden foto -> direct link
Dit is wel een grote foto geworden btw. Even aanpassen.
Have fun in SS en met foto's op FOK! zetten.
[ Bericht 6% gewijzigd door Salina op 05-05-2022 16:15:50 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga maar eens aan het werk. Veel plezier en succes aan mijn Feyenoordvrinden vanavond.Erg jammer dat je de wedergeboorte van Jezus zoveel misgunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:10 schreef Salina het volgende:
[..]
Via Imgur lukt het mij ook niet mobiel.![]()
![]()
Wel via Postimages.
Even proberen. Foto van mn kad.
[ afbeelding ]
Postimages -> uploaden foto -> direct link
Dit is wel een grote foto geworden btw. Even aanpassen.
Have fun in SS en met foto's op FOK! zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |