En het ligt niet eens aan mij dit keer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef GGMM het volgende:
Net terug uit het Feyenoord-topic
Geen warm bad
Ik twijfel, ik heb niet echt goed geslapenquote:
Ik krijg tegenwoordig betaald om te lopen. Is dat wat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik heb niet echt goed geslapen
Maar morgen kan ik ook niet dus dat zou al 2 dagen rust zijn. Dat zit me ook niet helemaal lekker
Ik laat het nog even weten, bedankt voor je interesse in ieder geval
Heb je een krantenwijk genomen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig betaald om te lopen. Is dat wat.
Dat zou wat zijn voor @DJMO !quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Wel godverdommequote:Op donderdag 5 mei 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja al twee nachten niet thuisgekomen. Nu is deze wel vaker een nacht weg maar nooit zo lang.
Meer info graag.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tippelen is niet hetzelfde als lopen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandige mensen zijn vandaag gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Mogen we de mensen die vandaag moeten werken uitlachen?
Blij dat ik niet verstandig ben.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verstandige mensen zijn vandaag gewoon aan het werk.
Sukkeltjeeeeeeeeequote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef GGMM het volgende:
Oh ja kantoordag dan vergeet ik lunch sorry
We gaan lunchen!
Eindelijk. Ik heb twee bolletjes en een frikandelbroodje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef GGMM het volgende:
Oh ja kantoordag dan vergeet ik lunch sorry
We gaan lunchen!
Dan loop je financieel wel binnenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes vallen eigenlijk elke keer weer tegen, maar toch blijf ik er intrappen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik heb twee bolletjes en een frikandelbroodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |