Kom maar op.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Mogen we de mensen die vandaag moeten werken uitlachen?
Niet doen alsjeblieftquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Ja hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Huh, mijn ouders werken in een ziekenhuis maar moeten gewoon loonslaven.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik ben vrij overigens. Ziekenhuizen CAO genot.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jouw ouders zullen wel belangrijk werk doenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huh, mijn ouders werken in een ziekenhuis maar moeten gewoon loonslaven.
Academisch ziekenhuis? Die hebben een andere CAO.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Huh, mijn ouders werken in een ziekenhuis maar moeten gewoon loonslaven.
Ja, Leiden hé.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Academisch ziekenhuis? Die hebben een andere CAO.
Puur bedrog dat zij geen vrij hebben terwijl het bij alle algemene en topklinische ziekenhuizen wel een vrije dag is.quote:
Hebben ze slim gedaan, want de volgende keer dat ze 'vrij' hebben, is het op een zaterdag over twee jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Puur bedrog dat zij geen vrij hebben terwijl het bij alle algemene en topklinische ziekenhuizen wel een vrije dag is.
En de overheid doet weer eens NIETS.
Ze moeten altijd jou hebben maat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Puur bedrog dat zij geen vrij hebben terwijl het bij alle algemene en topklinische ziekenhuizen wel een vrije dag is.
En de overheid doet weer eens NIETS.
Als je vandaag een vrije dag hebt ben je niet belangrijk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
En het ligt niet eens aan mij dit keer.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef GGMM het volgende:
Net terug uit het Feyenoord-topic
Geen warm bad
Ik twijfel, ik heb niet echt goed geslapenquote:
Ik krijg tegenwoordig betaald om te lopen. Is dat wat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik heb niet echt goed geslapen
Maar morgen kan ik ook niet dus dat zou al 2 dagen rust zijn. Dat zit me ook niet helemaal lekker
Ik laat het nog even weten, bedankt voor je interesse in ieder geval
Heb je een krantenwijk genomen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik krijg tegenwoordig betaald om te lopen. Is dat wat.
Dat zou wat zijn voor @DJMO !quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Wel godverdommequote:Op donderdag 5 mei 2022 11:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja al twee nachten niet thuisgekomen. Nu is deze wel vaker een nacht weg maar nooit zo lang.
Meer info graag.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tippelen is niet hetzelfde als lopen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandige mensen zijn vandaag gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:42 schreef El-Stinho het volgende:
Blij dat ik niet verstandig ben.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verstandige mensen zijn vandaag gewoon aan het werk.
Sukkeltjeeeeeeeeequote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef GGMM het volgende:
Oh ja kantoordag dan vergeet ik lunch sorry
We gaan lunchen!
Eindelijk. Ik heb twee bolletjes en een frikandelbroodje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef GGMM het volgende:
Oh ja kantoordag dan vergeet ik lunch sorry
We gaan lunchen!
Dan loop je financieel wel binnenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes vallen eigenlijk elke keer weer tegen, maar toch blijf ik er intrappen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik heb twee bolletjes en een frikandelbroodje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |