SLUIT RAMEN EN DEUREN!!!!!1111quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:56 schreef marc0871 het volgende:
Oh, en ik had macaroni met ragù.
[
afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:49 schreef Blues het volgende:
[..]
SLUIT RAMEN EN DEUREN!!!!!1111
* Blues is aan het kokeneens in de 100 jaar
![]()
Ik maak ragù from scratch
Jouw schuld
quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:49 schreef Blues het volgende:
[..]
![]()
Jouw schuld
Fijn he, om bij moeders aan te kunnen schuivenquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
Eten bij moeders vanavond, en we gaan wat bestellen
Als ik zie hoe lekker jullie altijd eten vind ik dat ook niet zo gekquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:37 schreef Blues het volgende:
Nou, ik at liever niet bij mien moe hoor. Dinges hebben haar ziel![]()
Haha, gevaar voor oververhitting zo te lezen!quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:49 schreef Blues het volgende:
[..]
![]()
Jouw schuld
Voor ons tweetjes alles gehalveerd en met verse spaghetti gegeten (das vloeken in de kerk der Italianen maar wel lekkerquote:Voor 6 personen
Ingrediënten
300g rundvlees
150g varkensbuik spek (pancetta)
50g gele wortel
50g selderij
50g ui
300g gepureerde of gepelde tomaten
½ kopje droge witte wijn (of rode wijn)
½ kopje volle melk
Een beetje bouillon
Olijfolie of boter
Zout en peper
Bereiding:
Snijd het rundvlees en het spek in fijne stukjes. Ook de wortel, selderij en ui moet fijn worden gesneden.
Smelt het spek in een grote (liefst aardewerken of aluminium) pan.
Voeg 3 eetlepels olijfolie of 50g boter toe en vervolgens de fijngesneden groenten.
Doe het rundvlees erbij en roer goed met een houten lepel. Laat het een tijdje “sissen” tot het bruin wordt.
Voeg de wijn toe en roer voorzichtig tot deze volledig is verdampt.
Doe tenslotte de gepureerde tomaten in de pan en doe de deksel erop. Laat het langzaam sudderen voor ongeveer 2 uur. Indien nodig, voeg een beetje bouillon toe. Voeg aan het einde de melk toe om de zuurheid van de tomaat te verzachten.
Breng op smaak met zout en peper.
Dat ziiet er heerlijk uit!quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:27 schreef Blues het volgende:
Was echt heerlijk![]()
Al zeg ik het zelf.
[..]
Voor ons tweetjes alles gehalveerd en met verse spaghetti gegeten (das vloeken in de kerk der Italianen maar wel lekker)
Een pruttelfoto en een ophetbordfoto
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je hebt zo te zien al weekend.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:22 schreef Karzai het volgende:
Stokbrood met groene pesto, Aioli, peperpate
Kipspiesjes, sweet peppers met roomkaas.
Fijn weekend iedereen!
[ afbeelding ]
Lekker snacken zeg! Fijn weekend!quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:22 schreef Karzai het volgende:
Stokbrood met groene pesto, Aioli, peperpate
Kipspiesjes, sweet peppers met roomkaas.
Fijn weekend iedereen!
[ afbeelding ]
Goed gelukt zo te zien, ga je nu vaker kokkerellen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:27 schreef Blues het volgende:
Was echt heerlijk![]()
Al zeg ik het zelf.
[..]
Voor ons tweetjes alles gehalveerd en met verse spaghetti gegeten (das vloeken in de kerk der Italianen maar wel lekker)
Een pruttelfoto en een ophetbordfoto
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Frequentie is prima wmbquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:36 schreef Kanaroe het volgende:
Goed gelukt zo te zien, ga je nu vaker kokkerellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |