Mmmmmmmquote:Op maandag 9 mei 2022 18:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had souvlaki-spiesjes gemaakt, tomatensalade met feta, olijven en rode ui, tzaziki en gepofte aardappel
Lekkerste pizzaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:55 schreef Karzai het volgende:
![]()
in de lunchbox vandaag
een bakje yoghurt met bramenjam
aardbeien en druiven
bakje huzarensalade
2 boterhammen ham/kaas
vanavond pizza quattro formaggio
en ik neem nog wel een perenijsje vandaag
Die kipquiche wasquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:14 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag: een mini kipquiche, gemaakt door onze dorpspoelier.
Vanavond: gebakken kippendijfilets in gefermenteerde zwarte bonensaus met ui en knoflook, gele rijst en geroosterde prei.
Nog iets bij de rode wijn gegeten?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef rosita1 het volgende:
Begon goed:
Ontbijt 09:00: Yoghurt met passievrucht en MyMuesli mix.
Daarna 10:30: Havercracker met pitjes en oude kaas.
Toen ging het slecht...,
"Lunch": Hamka's (klein bodempje chipszak) en half bakje gezouten cashewnoten, vier kokoskoekjes (weliswaar zonder suiker) en sinds 18:00 aan de rode wijn.
Ouch!
Zolang je shoarmakruiden in huis hebt? Ik maak het ook soms zelf. Ik doe meestal voor de knoflooksaus een 50-50% van yoghurt en mayo met veel knoflook en wat groene verse kruiden (peterselie bijvoorbeeld klein vanaf de plant knippen met een schaar) en een beetje water in de saus om het wat te verdunnen. Vergeet de Sriracha saus nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:23 schreef Kanaroe het volgende:
Straks van kipdijfilet een soort shoarma in elkaar flanzen. Met pita's, komkommersalade, groene sla en een yoghurt-knoflook-rode pepersausje.
Nog niet.., maar dat komt later nog wel op de avond waarschijnlijk voordat ik naar bed ga. Bijvoorbeeld een kleine mozzarella - tomaat - basil salade. Zoiets.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Nog iets bij de rode wijn gegeten?
En morgen weer een dagquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:03 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Nog niet.., maar dat komt later nog wel op de avond waarschijnlijk voordat ik naar bed ga. Bijvoorbeeld een kleine mozzarella - tomaat - basil salade. Zoiets.
Kokoskoekjes zonder suiker.. Klinkt flauw. Maar hopelijk viel het mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef rosita1 het volgende:
Begon goed:
Ontbijt 09:00: Yoghurt met passievrucht en MyMuesli mix.
Daarna 10:30: Havercracker met pitjes en oude kaas.
Toen ging het slecht...,
"Lunch": Hamka's (klein bodempje chipszak) en half bakje gezouten cashewnoten, vier kokoskoekjes (weliswaar zonder suiker) en sinds 18:00 aan de rode wijn.
Ouch!
Kruiden en specerijen maken (bijna) alles goed! Dus ja, die heb ik in huis.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:01 schreef rosita1 het volgende:
[..]
Zolang je shoarmakruiden in huis hebt? Ik maak het ook soms zelf. Ik doe meestal voor de knoflooksaus een 50-50% van yoghurt en mayo met veel knoflook en wat groene verse kruiden (peterselie bijvoorbeeld klein vanaf de plant knippen met een schaar) en een beetje water in de saus om het wat te verdunnen. Vergeet de Sriracha saus nietOok is het fijn om het principe "kapsalon" erop los te laten. Met andere woorden gesmolten kaas en een rode rauwe heeeeel dun gesneden ui. Works for me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |