Vandaag was wel grappig, mijn stiefmoeder nam mijn neefje mee om samen te lunchen om daarna naar Soldaat van Oranje te gaan, mijn zusje nam mijn nichtje voor het eerst mee met de trein om daarna in de stad te lunchen en daarna te gaan shoppen, toen heb ik mijn vader maar mee uit lunchen genomen om daarna ook te gaan shoppenquote:Op donderdag 5 mei 2022 17:09 schreef Kanaroe het volgende:
P.S. Ik heb al veel verse (kiem-)groente gegeten vandaag. Op mijn brood met kaas en op mijn bagel met hummus
Het ziet er ook zeer smakelijk uitquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een eer om mijn foto in de OP te hebben
Dat ziet er fantastisch uit!quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het ziet er ook zeer smakelijk uit![]()
Ik heb ook een salade gemaakt
Met sla, tomaat, ei en gerookte makreel.
Beetje Mayo, peper en zout
[ afbeelding ]
Gerookte makreelquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het ziet er ook zeer smakelijk uit![]()
Ik heb ook een salade gemaakt
Met sla, tomaat, ei en gerookte makreel.
Beetje Mayo, peper en zout
[ afbeelding ]
Haha, mooi! En wat vond je vader van de BK?quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vandaag was wel grappig, mijn stiefmoeder nam mijn neefje mee om samen te lunchen om daarna naar Soldaat van Oranje te gaan, mijn zusje nam mijn nichtje voor het eerst mee met de trein om daarna in de stad te lunchen en daarna te gaan shoppen, toen heb ik mijn vader maar mee uit lunchen genomen om daarna ook te gaan shoppen![]()
Had hem meegenomen naar de BK....ik had een grotemensenWhopper![]()
Vanavond had ik de rest vd salade van gisteravond
Mijn vader is al jaren BK-fanquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:35 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, mooi! En wat vond je vader van de BK?
Ah, leuk vader en dochter aan de burgers!quote:Op donderdag 5 mei 2022 19:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn vader is al jaren BK-fan![]()
Dus ik wist dat ik hem daar een plezier meedeed
Voor corona gingen we met enige regelmaat samen ergens lunchen ergens in willekeurige stad, ons favoriete restaurant was dan wel Villa Augustus in Dordrecht![]()
Mocht je daar ooit eens zijn, een absolute aanrader
[ link | afbeelding ]
Hoe was de burger?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
Er worden burgers gehaald van Burger King![]()
Voor mij de Whiskey Master en 6 chickenwings.
Morgen maar weer zelf kokkerellen
Het camperleven hoeft niet armetierig te zijn.quote:
Ik vond em lekker; rucola, tomaat, bacon, kaas en whiskeysaus. De Classic Master was eruit gegooid, dus deze maar gekozen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoe was de burger?
Morgen ga ik met neefje en nichtje naar BK, Mc of KFC. Ben wel benieuwd of de burger het waard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |