abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 3 september 2022 @ 22:40:34 #203
39237 crew  H_T
2733
pi_205836100
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 22:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Citroenschil en beetje sap door mengen, zout en peper door en ravioli mee vullen.
Of als je lui bent, tussen lasagnebladen mikken en aftoppen met bechamelsaus en/of parmezaanse kaas

Want: kaas is baas
Waarschijnlijk ben ik nog luier dan dat O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 3 september 2022 @ 22:46:00 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205836174
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef H_T het volgende:

[..]
Waarschijnlijk ben ik nog luier dan dat O-)
Smeer je het op toast, ken ook :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205836478
Ik ben al een uur de app aan het refreshen. Morgen ben ik in de bewoonde wereld dus ik heb mijn zinnen op een pakket van Flink gezet. Die komen rond 22.00 online. Vandaag niet }:|
Spoilers!
pi_205836656
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben al een uur de app aan het refreshen. Morgen ben ik in de bewoonde wereld dus ik heb mijn zinnen op een pakket van Flink gezet. Die komen rond 22.00 online. Vandaag niet }:|
Het weekend doet veel nare dingen met de routines :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 3 september 2022 @ 23:19:11 #207
39237 crew  H_T
2733
pi_205836669
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben al een uur de app aan het refreshen. Morgen ben ik in de bewoonde wereld dus ik heb mijn zinnen op een pakket van Flink gezet. Die komen rond 22.00 online. Vandaag niet }:|
Mijn laatste pakket van Flink was niet superfantastisch, troost dat?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205836981
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:19 schreef H_T het volgende:

[..]
Mijn laatste pakket van Flink was niet superfantastisch, troost dat?
Een beetje ;(
Spoilers!
pi_205837063
Flink broodbox gescoord *O*
Spoilers!
pi_205838118
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Een beetje ;(
Mijn laatste en daardoor enige Flink was zelfs zeer matig :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205838165
Ik heb geen Flink in de buurt *troost*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205838339
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben al een uur de app aan het refreshen. Morgen ben ik in de bewoonde wereld dus ik heb mijn zinnen op een pakket van Flink gezet. Die komen rond 22.00 online. Vandaag niet }:|
Ik zie de laatste tijd vrijwel geen pakketten meer van Flink, behalve broodpakketten. En ook niet meer van Gorillas en maar mondjesmaat van Getir. Terwijl het tot een maand of twee geleden niet op kon.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Licht Ontvlambaar zondag 4 september 2022 @ 10:08:14 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_205838566
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2022 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Twee dagen na de Lidl groentenbox moet ik goed dooreten. Want mijn AH doet mee met de overblijvers en er was een vega box beschikbaar. Ik stiknieuwsgierig dus eentje gereserveerd
[ afbeelding ]

In de winkel wist ik niet hoe ik bij de code moest komen, ook voor hen was het nieuw dus twee medewerkers en een telefonische hulplijn verder kwamen we eraan uit *O*
Redelijke box, veel voorbewerkt (zoals verwacht) en daardoor verschillende waren voor je geld.

Bonus vraag: moet je die box ter plekke betalen? Ik dacht het wel, want na bestellen is niks afgeschreven, en in de winkel werd niet om een betaling gevraagd. Ik stond er pas op de terug weg bij stil, zag nog in de TGTG mood. Voor 0 euro is het een prima box :+
Waar had je die gevonden, in de app?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_205838609
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 10:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Waar had je die gevonden, in de app?
In de app. Dan naar Meer-Producten-in de bovenste rij scrollen naar Overblijvers.

Er staat bij mij dat er een technisch probleem is.
Spoilers!
  Licht Ontvlambaar zondag 4 september 2022 @ 10:25:41 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_205838704
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
In de app. Dan naar Meer-Producten-in de bovenste rij scrollen naar Overblijvers.

Er staat bij mij dat er een technisch probleem is.
Gevonden, merci!

Ik had vorig weekend een mooie broodnodige bij Voncken:
- rozijnen-notenbrood
- kaasbrood
- krentenbol
- 5 halve broden, verschillende soorten
- mini kruisbessenvlaaitje met merengue
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_205840667
Het was een best ok broodpakket bij Flink.

- 4x half volkoren
- 2x 6 witte kadetjes
- 6 krentenbollen
- 3 donuts

We zijn onderweg dus we hebben geluncht met slaatjes op witte bolletjes met een donut.
Spoilers!
pi_205841958
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2022 10:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]
Waar had je die gevonden, in de app?
Klik op producten -> bovenin naar rechts scrollen naar AH overblijvers en dan duikt je bestelling op. Swipen, code laten zien (waarschijnlijk nog afrekenen :7 ) en klaar. Eigenlijk dezelfde route als waar je hem reserveert.

Ik mag hopen dat ze dat iets simpeler gaan maken. De bestelling onderbrengen op de homepage of bij ‘mijn lijst’ of zo.

Edit: je had hem al gevonden lees ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 5 september 2022 @ 18:35:44 #218
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205857690
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef H_T het volgende:

[..]
Waarschijnlijk ben ik nog luier dan dat O-)
spinazie, lasagnabladen ui (evt gehakt) beetje kruiden en ricotta naar inzicht voor een canneloni (maak ik vaak op de lasagnamanier.

kaas er over en een beetje tomatenprutje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 september 2022 @ 21:34:43 #219
22592 crew  Ole
pi_205872153
AH gaat stoppen met Too good to Go.
Ervoor in de plaats doen ze in hun eigen app 'overblijvers' Zelfde idee op zich,

Hoorde alleen van mijn vriendjes van mijn AH to go dat ze niet meer ver boven het beloofde bedrag uit mogen geven. :'(

Nou ja, alsnog aardige deal zo te zien,
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_205872215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 21:34 schreef Ole het volgende:
AH gaat stoppen met Too good to Go.
Ervoor in de plaats doen ze in hun eigen app 'overblijvers' Zelfde idee op zich,

Hoorde alleen van mijn vriendjes van mijn AH to go dat ze niet meer ver boven het beloofde bedrag uit mogen geven. :'(

Nou ja, alsnog aardige deal zo te zien,
Is al gestopt met TGTG ;)
Cat-astrophe in CUL / Too good to go ervaringen #15 Veel voor weinig!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 september 2022 @ 21:41:34 #221
22592 crew  Ole
pi_205872222
quote:
Ja dat heb ik gemerkt.. Had zaterdag mijn laatste. Maar vreemd genoeg staan er nog wel een paar op Too good to go!
en oeps :@ niet teruggelezen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 september 2022 @ 21:45:44 #222
22592 crew  Ole
pi_205872264
Maar goed, extra info is dat ze helaas niet ver boven de waarde meer mogen meegeven. Ik kreeg nog wel eens waardes van rond de 30 euro!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_205889105



Broodpakket van Marqt a ¤2,99.
(deels?) biologisch.
Broden kwamen duidelijk uit een koeling dus voelen wat hard aan.

Tevreden? Ja. :)
pi_205893774
Heb er eentje van Bakker Bart weten te bemachtigen voor morgen. Ben benieuwd
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205896291
Vandaag een overblijvers box gehaald, prima waarde voor de prijs.
Verse zalmwrap
Kabeljauwfilet
Verse huzarensalade
En een fruitsalade

Ook een vleesbox gescoord bij de Makro. Ook een prima box voor het geld.
6 angusburgers
2 kalfsoesters
1 hele kip voor in de oven.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  Moderator donderdag 8 september 2022 @ 23:21:01 #226
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_205900822
Die broodboxen worden wel hard minder qua inhoud.
Had een vruchtencake
Een heel brood
Een half brood
6 puntjes.

3,99.

Zag dat ze drie broden voor 11euro verkopen. Schandalig :X
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_205916765
Een van de twee bakkers waar ik boxen kocht is gestopt met Too Good to Go ;(

Ik kom maar 1x per week bij die andere bakker in de buurt helaas dus dat wordt duimen.
Spoilers!
pi_205919244
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een van de twee bakkers waar ik boxen kocht is gestopt met Too Good to Go ;(

Ik kom maar 1x per week bij die andere bakker in de buurt helaas dus dat wordt duimen.
Dat is jammer...
pi_205930964
Van de bakker een half wit, een meergranencroissant, een kokoskoek, 2 spijsbroodjes en een slagroomschnitt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 13 september 2022 @ 20:25:57 #230
39237 crew  H_T
2733
pi_205964000
Bij Backwerk vier belegde broodjes, half meergranen stok. kaastwister, frikandelbroodje, croissant, pain au chocolat, kaasbroodje, pretzel en nog wat ander klein grut :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 14 september 2022 @ 17:47:23 #231
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205975115
Had vandaag lekkere trek dus ik nog maar eens op die app kijken. Zie ik ineens dat de febo erop staat met een snack box :9 Ik denk dat lijkt mij wel wat :9~ Prijs was 4.99 en er zou voor 15 euro aan waarde inzitten ^O^ Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij altijd wat makkelijker over de streep trekt.

Anyway, ik bestel die box voor 5 euro en ik gelijk er naartoe. Kom ik daar zegt die man "Even een momentje nog, over vijf minuten is het klaar." Ik denk het zal wel goed zijn, ik geef je alle ruimte :)

Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" En ik zeg "Ja hoor." *) en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooit >:) Dus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open..... Zitten er 6 kroketten in... :{

febo uit mijn favorieten verwijderd }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Tengano op 14-09-2022 18:44:46 ]
pi_205975148
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Had vandaag lekkere trek dus ik nog maar eens op die app kijken. Zie ik ineens dat de febo erop staat met een snack box :9 Ik denk dat lijkt mij wel wat :) Prijs was 4.99 en er zou voor 15 euro aan waarde inzitten ^O^ Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij wel altijd makkelijker over kan halen.

Anyway, ik bestel die box voor 5 euro en ik gelijk er naartoe. Kom ik daar zegt die man "Even een momentje nog, over vijf minuten is het klaar." Ik denk het zal wel goed zijn, ik geef je alle ruimte :)

Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" Ik zeg "Ja hoor." en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooit >:) Dus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open en zitten er 6 kroketten in :{

febo uit mijn favorieten verwijderd }:|
Die kroketten zijn anders wel heerlijk!
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_205975649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Had vandaag lekkere trek dus ik nog maar eens op die app kijken. Zie ik ineens dat de febo erop staat met een snack box :9 Ik denk dat lijkt mij wel wat :) Prijs was 4.99 en er zou voor 15 euro aan waarde inzitten ^O^ Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij wel altijd makkelijker over kan halen.

Anyway, ik bestel die box voor 5 euro en ik gelijk er naartoe. Kom ik daar zegt die man "Even een momentje nog, over vijf minuten is het klaar." Ik denk het zal wel goed zijn, ik geef je alle ruimte :)

Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" Ik zeg "Ja hoor." en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooit >:) Dus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open en zitten er 6 kroketten in :{

febo uit mijn favorieten verwijderd }:|
Hardop gelachen :D

De app heeft hier kuren helaas.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205976123
Ik ben ook maar weer eens begonnen aan de boxen. Gisteren haalde ik een vega box bij AH. Twee zakken met voorgesneden groenten, 2 wraps met falafel, 2 pakken met vleesvervangers en een blok tofu. Op de tofu na is alles nog meerdere dagen goed. Ik ben daar wel tevreden over.

Voor morgen heb ik een Plus box en een box van een biologische slager. Ben benieuwd. Ik heb flink ruimte in de vriezer om wat te hamsteren.
pi_205976179
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Had vandaag lekkere trek dus ik nog maar eens op die app kijken. Zie ik ineens dat de febo erop staat met een snack box :9 Ik denk dat lijkt mij wel wat :9~ Prijs was 4.99 en er zou voor 15 euro aan waarde inzitten ^O^ Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij altijd wat makkelijker over de streep trekt.

Anyway, ik bestel die box voor 5 euro en ik gelijk er naartoe. Kom ik daar zegt die man "Even een momentje nog, over vijf minuten is het klaar." Ik denk het zal wel goed zijn, ik geef je alle ruimte :)

Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" En ik zeg "Ja hoor." *) en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooit >:) Dus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open..... Zitten er 6 kroketten in... :{

febo uit mijn favorieten verwijderd }:|
🤣🤣🤣🤣🤣
pi_205976788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Had vandaag lekkere trek dus ik nog maar eens op die app kijken. Zie ik ineens dat de febo erop staat met een snack box :9 Ik denk dat lijkt mij wel wat :9~ Prijs was 4.99 en er zou voor 15 euro aan waarde inzitten ^O^ Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij altijd wat makkelijker over de streep trekt.

Anyway, ik bestel die box voor 5 euro en ik gelijk er naartoe. Kom ik daar zegt die man "Even een momentje nog, over vijf minuten is het klaar." Ik denk het zal wel goed zijn, ik geef je alle ruimte :)

Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" En ik zeg "Ja hoor." *) en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooit >:) Dus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open..... Zitten er 6 kroketten in... :{

febo uit mijn favorieten verwijderd }:|
Wel even een gepast cijfer geven.

Heb zelf drie surprise potten pindakaas bij Pindakaaswinkel gehaald voor ¤6,49.
2 regulier en 1 met ui en knoflook :9
pi_205977054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Had vandaag lekkere trek dus ik nog maar eens op die app kijken. Zie ik ineens dat de febo erop staat met een snack box :9 Ik denk dat lijkt mij wel wat :9~ Prijs was 4.99 en er zou voor 15 euro aan waarde inzitten ^O^ Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij altijd wat makkelijker over de streep trekt.

Anyway, ik bestel die box voor 5 euro en ik gelijk er naartoe. Kom ik daar zegt die man "Even een momentje nog, over vijf minuten is het klaar." Ik denk het zal wel goed zijn, ik geef je alle ruimte :)

Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" En ik zeg "Ja hoor." *) en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooit >:) Dus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open..... Zitten er 6 kroketten in... :{

febo uit mijn favorieten verwijderd }:|
_O- _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 september 2022 @ 20:53:21 #238
22592 crew  Ole
pi_205977874
Helaas is vooralsnog de versie van AH veel minder. Kan ook maar één pakket bestellen. Ook niet bij 2 verschillende winkels (heb er 2 binnen 100 meter)
Hoop dat het snel wat minder strak en streng wordt allemaal daar!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 september 2022 @ 20:54:41 #239
22592 crew  Ole
pi_205977896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:49 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Die kroketten zijn anders wel heerlijk!
Kroketten zijn duur!!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_205978439
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 20:53 schreef Ole het volgende:
Helaas is vooralsnog de versie van AH veel minder. Kan ook maar één pakket bestellen. Ook niet bij 2 verschillende winkels (heb er 2 binnen 100 meter)
Hoop dat het snel wat minder strak en streng wordt allemaal daar!
Ik vind het juist wel prima dat je maar 1 pakket kan bestellen. Zolang alles toch elke keer uitverkocht is, is er toch ook geen reden om iemand meerdere pakketen tegelijk mee te laten nemen.
  woensdag 14 september 2022 @ 21:40:38 #241
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205978476
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het juist wel prima dat je maar 1 pakket kan bestellen. Zolang alles toch elke keer uitverkocht is, is er toch ook geen reden om iemand meerdere pakketen tegelijk mee te laten nemen.
Kun je bij de LIDL dan 3 pakketten wegkapen als het je lukt?

Zou ik ook gek vinden eigenlijk.
pi_205987367
Inmiddels bij verschillende appies een verrassingsbox gehaald. Bij de ene appie viel het erg tegen en was de waarde 13 euro ipv de beloofde 15. De andere appie is wel prima qua variatie en waarde.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_205987465
Na de :r witlofstamp :r met :r hamkaassaus :r uit mijn vegetarisch appiepakket hou ik het wel even voor gezien.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205987555
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:34 schreef Vanyel het volgende:
Na de :r witlofstamp :r met :r hamkaassaus :r uit mijn vegetarisch appiepakket hou ik het wel even voor gezien.
dat de witlof niet je ding is is jouw probleem maar ham in een vegetarisch pakket is wel erg slordig inderdaad :|W
pi_205987651
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:45 schreef Prego het volgende:

[..]
dat de witlof niet je ding is is jouw probleem maar ham in een vegetarisch pakket is wel erg slordig inderdaad :|W
Nee joh, ik ben gek op witlof. De kotsachtige smurrie in dat bakje leer daar alleen helaas voor geen meter meer op.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205988367
Vandaag waren de biologische slager en de plus aan de beurt. Beiden een box van 5 euro.

Van de slager kreeg ik 2 hamburgers van 100 gr., 2 worstjes en 2 soort van gehaktstaven op een stokje? Het zou 15 euro waard zijn, edit: ik bekeek de prijzen op hun site en het klopt, biologisch vlees + inflatie maakt hogere prijzen denk ik. Het zag er wel lekker uit in elk geval.

De Plus box was tof, goed gevarieerd. Een doos soesjes, en zak worteljulienne en een zak roerbakgroenten, 5 hamburgers, een bak perzikkwark en een zak aardappelpartjes met schil. Alles behalve de soesjes en de kwark meteen de vriezer in gedaan.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 15-09-2022 19:48:26 ]
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 september 2022 @ 19:47:18 #247
39237 crew  H_T
2733
pi_205988425
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 19:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag waren de biologische slager en de plus aan de beurt. Beiden een box van 5 euro.

Van de slager kreeg ik 2 hamburgers van 100 gr., 2 worstjes en 2 soort van gehaktstaven op een stokje? Het zou 15 euro waard zijn. Ik durf eigenlijk niet te zeggen of deze hoeveelheid dan redelijk is omdat ik eigenlijk nooit biologisch vlees koop. Iemand een inschatting? Het zag er wel lekker uit in elk geval.

De Plus box was tof, goed gevarieerd. Een doos soesjes, en zak worteljulienne en een zak roerbakgroenten, 5 hamburgers, een bak perzikkwark en een zak aardappelpartjes met schil. Alles behalve de soesjes en de kwark meteen de vriezer in gedaan.
Vlees is flink duurder geworden de laatste tijd en vlees van de biologische slager is weer een stuk duurder dan dat. Het zou kunnen kloppen, maar het lijkt wel wat karig
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205988451
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 19:47 schreef H_T het volgende:

[..]
Vlees is flink duurder geworden de laatste tijd en vlees van de biologische slager is weer een stuk duurder dan dat. Het zou kunnen kloppen, maar het lijkt wel wat karig
Je hebt gelijk, ik checkte net de prijzen op hun site. Een losse hamburger is 2 euro en een worst 3. Dat ding op een stokje zag ik niet, maar als het in lijn ligt met de rest klopt het.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 15 september 2022 @ 19:58:13 #249
39237 crew  H_T
2733
pi_205988605
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 19:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, ik checkte net de prijzen op hun site. Een losse hamburger is 2 euro en een worst 3. Dat ding op een stokje zag ik niet, maar als het in lijn ligt met de rest klopt het.
Dan zou een gehaktstaaf 2,50 moeten kosten. Dat geloof ik dan wel :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 september 2022 @ 20:27:21 #250
22592 crew  Ole
pi_205989227
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:37 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik vind het juist wel prima dat je maar 1 pakket kan bestellen. Zolang alles toch elke keer uitverkocht is, is er toch ook geen reden om iemand meerdere pakketen tegelijk mee te laten nemen.
maar dat was het niet...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_205989829
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 18:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee joh, ik ben gek op witlof. De kotsachtige smurrie in dat bakje leer daar alleen helaas voor geen meter meer op.
Heb je geklaagd? Ik vind dat inderdaad nogal slordig voor een vegetarisch pakket!


Ik had vandaag 2 pakketten, allebei brood.

Van de lokale hipster-desembakker: 2 aardbeien-‘cruffins’ (ik geloof dat dat een muffin is die gemaakt wordt van croissants?), 4 kaneelbroodjes, 1 groot stuk focaccia en 1 brood dat ik zelf mocht uitzoeken (meergranen-tarwe-rogge-desem werd het).

Van het Vlaamsch Broodhuysch: 2 grote hele broden. 1 half maïsbrood. 1 noten-rozijnen brood. 1 amandelcroissantje en 1 soort van harde krentenbol met ook iets van amandel.

Best aardig voor in totaal 9 euro - de vriezer vol met brood, een lekkere lunch en lekkers bij de thee toen er onverwacht bezoek op de stoep stond.
pi_205989915
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 21:05 schreef yinu het volgende:

[..]
Heb je geklaagd? Ik vind dat inderdaad nogal slordig voor een vegetarisch pakket!
Probeerde ik, in de app, maar die optie liep steeds vast en toen had ik geen zin meer.
De rest was ook veel nepvlees, daar zijn we ook niet zo van, dus we gaan weer lekker naar de Lidl pakketten.
Overigens eten wij best vlees hoor, maar liever niet uit een vega pakket.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 15 september 2022 @ 22:46:06 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205991288
Heb vandaag mijn LIDL pakket opgehaald,

2 bananen
2 mandarijnen
1 appel
1 bakje blauwe bessen
1 bakje aardbeien, zat al schimmel in onderin; paar aarbijen weggegooid
1 bakje druiven, zat al schimmel in, maar kon het meeste wel opeten.
1 zak met sperziebonen, heb ik al geprocessed (sajour boontjes) en gaat zo in de vriezer
1 bakje snoeptomaten
en 1 zak met spruiten.

Prima inhoud wel voor 3 euro en ik vind het altijd wel leuk als er zo'n variatie in zit. Heb ik ook met sommige magic boxen; dan lijkt het net een kerstpakket ~:) Spruiten hou ik absoluut niet van :{ en die kon ik gelukkig makkelijk weggeven aan een dame die boodschappen kwam doen. De rest lust ik gelukkig wel.

Ik heb het ook een keer gehad dat er 1 aardappel in zo'n pakket zat. Toen dacht ik wel, tja ik ga niet 1 aardappel koken }:| dat is de moeite niet waard. Maar die heb ik toen uiteidelijk samen met wat andere groente in de airfryer gemikt. Die airfryer is wat dat betreft zoooooooo'n aanwinst vind ik. Zou niet meer zonder willen.

Verder nog een lekkernijenbox bij de banketbakker voor 5 euro. Een lekkere mokkaslof, 8 grote lekkere brownies en vier flinke koeken ter grootte van een eierkoek met witte chocolade die ik nog nooit gezien had. Helemaal goed en voor herhaling vatbaar ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 15-09-2022 23:04:11 ]
pi_205994827
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Had vandaag lekkere trek dus ik nog maar eens op die app kijken. Zie ik ineens dat de febo erop staat met een snack box :9 Ik denk dat lijkt mij wel wat :9~ Prijs was 4.99 en er zou voor 15 euro aan waarde inzitten ^O^ Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij altijd wat makkelijker over de streep trekt.

Anyway, ik bestel die box voor 5 euro en ik gelijk er naartoe. Kom ik daar zegt die man "Even een momentje nog, over vijf minuten is het klaar." Ik denk het zal wel goed zijn, ik geef je alle ruimte :)

Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" En ik zeg "Ja hoor." *) en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooit >:) Dus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open..... Zitten er 6 kroketten in... :{

febo uit mijn favorieten verwijderd }:|
Goed verhaal :D
Dit mag overigens niet. Er moet dus voor minimaal 15 euro waarde inzitten. Zijn FEBO kroketten dan 2,50 per stuk?

Ik merk overigens dat TGTG steeds populairder wordt. Voorheen kon ik (Delft) altijd browsen door vele boxen, maar tegenwoordig is alles in een mum weg. Vaak nog een of twee boxen over, meestal bij lager beoordeelde toko's.

Wellicht dat bedrijven er ook weer mee stoppen. Ze moeten immers bijkans 20% afdragen aan TGTG en op het moment dat het een verdienmodel wordt is zo'n leuk idee toch ineens wat minder idealistisch.

[ Bericht 4% gewijzigd door Knipoogje op 16-09-2022 11:25:27 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 16 september 2022 @ 11:32:05 #255
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205994988
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:19 schreef Knipoogje het volgende:
Goed verhaal :D
Dit mag overigens niet. Er moet dus voor minimaal 15 euro waarde inzitten. Zijn FEBO kroketten dan 2,50 per stuk?

Ik merk overigens dat TGTG steeds populairder wordt. Voorheen kon ik (Delft) altijd browsen door vele boxen, maar tegenwoordig is alles in een mum weg. Vaak nog een of twee boxen over, meestal bij lager beoordeelde toko's.

Wellicht dat bedrijven er ook weer mee stoppen. Ze moeten immers bijkans 20% afdragen aan TGTG en op het moment dat het een verdienmodel wordt is zo'n leuk idee toch ineens wat minder idealistisch.
Danjewel :) Ik heb inderdaad op de febo site gekeken en er zijn daar inderdaad kroketten voor E 2,50 te koop. En die kroketten die ik meekreeg waren best lekker maar ik geloof niet dat ik daar E 2,50 voor zou willen betalen. En bij andere boxen merk ik ook soms dat ze het precies uitrekenen dat ze dus aan die 15 euro komen. Ik kijk dan ook nog steeds goed naar die beoordelingen en richting een 3 ga ik het dus niet eens proberen.

Ik heb een keer een afhaalmaaltijd bij een kantine gescoord. Zou ook een waarde vertegenwoordigen van een tientje of iets dergelijks. Die was ook vrij laag beoordeeld maar ik dacht, acht laat ik het gewoon eens proberen. En die heb ik toen ik daar naarbuiten kwam gelijk in de vuilnisbak geflikkerd. Was absoluut niet te vreten. Medelijden met de mensen die in die kantine moeten eten.
  vrijdag 16 september 2022 @ 21:04:21 #256
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_206001548
Een pakket gescoord bij Center Parcs.

1 pak met macaronigroente
Pak gehakt
Pak kipfilet
Pak kipfiletreepjes
Pak gemarineerde kipfilet
Pak gehakt
Pak worsten


We hoeven voorlopig geen vlees te kopen :+
pi_206003684
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2022 21:04 schreef Tinos85 het volgende:
Een pakket gescoord bij Center Parcs.

1 pak met macaronigroente
Pak gehakt
Pak kipfilet
Pak kipfiletreepjes
Pak gemarineerde kipfilet
Pak gehakt
Pak worsten


We hoeven voorlopig geen vlees te kopen :+
Zit je op het park zelf (hebben ze daar een diepvries) of woon je in de buurt?

Ik heb nu op verschillende dagen bij de Coop gehaald, maar er zat nauwelijks tot geen vlees in, wel veel voorgesneden groentes, verse fruit(salades), sla(schotels) en diverse zuivel. De waarde vaak ruimschoots boven de 15 ¤, maar vaak ook dingen die ik anders nooit zou kopen en veel kleine (dure) verpakkingen.
Hoewel ik het leuk vind, om verrast te worden en maaltijden te bedenken van wat ik in de koelkast heb, pakt het voor ons niet so goed uit. Mijn huisgenoten zijn geen makkelijke eters en hebben zo hun voorkeuren. En niet alles kun je nog lang bewaren of invriezen.

Ben benieuwd hoe anderen dit doen? Komt alles uit zo een (supermarkt)pakket op tijd op? Hoe vaak zitten er dingen in die "twijfelachtig" zijn? Ik had laatst meloenblokjes en een klein bakje aardbeien die eigenlijk niet meer goed waren, hoewel het datum nog klopte.
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:22:01 #258
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_206007995
Ik woon redelijk in de buurt van een park en mijn vrouw werkt er in de buurt die zij was na werk langsgereden om het op te halen.

Maar die huisjes hebben tegenwoordig ook fatsoenlijke vriezers. Dus als je er een keer bent.
pi_206008228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2022 11:32 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik heb een keer een afhaalmaaltijd bij een kantine gescoord. Zou ook een waarde vertegenwoordigen van een tientje of iets dergelijks. Die was ook vrij laag beoordeeld maar ik dacht, acht laat ik het gewoon eens proberen. En die heb ik toen ik daar naarbuiten kwam gelijk in de vuilnisbak geflikkerd. Was absoluut niet te vreten. Medelijden met de mensen die in die kantine moeten eten.
Had je geproefd onderweg naar de uitgang? Soms zien dingen er niet lekker uit maar kunnen heerlijk zijn. Misschien had je het weg kunnen geven aan iemand die het nodig heeft, nu eindigde het in de vulnisbak wat eigenlijk bestwel zonde is.
  zaterdag 17 september 2022 @ 15:58:45 #260
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206008266
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 15:54 schreef Prego het volgende:
Had je geproefd onderweg naar de uitgang? Soms zien dingen er niet lekker uit maar kunnen heerlijk zijn. Misschien had je het weg kunnen geven aan iemand die het nodig heeft, nu eindigde het in de vulnisbak wat eigenlijk bestwel zonde is.
Ik heb buiten een bankje opgezocht om aan te vangen omdat de maaltijd nog warm was. Maar het ging echt maar dan ook echt nergens over. Wat gekookte pasta die de hele dag had gestaan, en los wat gekookte stukjes wortel en dergelijke en geen kruiden toegevoegd. Geen saus en ook geen vlees. Onbegrijpelijk. Als ik dat aan iemand had gegeven die in de goot lag, dan had ik klappen gekregen.

En ik vind ook dat je met dit systeem af en toe je verlies moet kunnen pakken. Er zitten immers ook genoeg gelukkies bij en soms heb je wat minder geluk. De prijs is ernaar en je weet dat je af en toe B kwaliteit kunt verwachten.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 17 september 2022 @ 17:12:36 #261
39237 crew  H_T
2733
pi_206008721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 00:32 schreef Zana het volgende:
Ben benieuwd hoe anderen dit doen? Komt alles uit zo een (supermarkt)pakket op tijd op? Hoe vaak zitten er dingen in die "twijfelachtig" zijn? Ik had laatst meloenblokjes en een klein bakje aardbeien die eigenlijk niet meer goed waren, hoewel het datum nog klopte.
Twijfelachtig valt mee. Ik heb laatst wel wat filet americain weggegooid die ik qua smaak niet helemaal vertrouwde, maar waarschijnlijk lag dat gewoon aan het recept :P

Ik krijg niet altijd alles op tijd op, maar ik ga er wel voor :) Bij het uitpakken let ik al op wat er allemaal in zit, wat er in de vriezer kan en of er voor de rest een logische volgorde te verzinnen is. Dan kan je nog hebben dat je erg veel van een bepaald product hebt of dat er iets tussen zit wat je niet echt graag eet.

Voorbeeld: ik had een tijdje terug een pakket van Flink met daarin iets van 700 gram sla, verdeeld over drie zakken en een datum van een dag later. Daar heb ik nog aardig wat van op in m'n eentje, maar de rucolamix niet. Die had misschien ook nog wel gekund een dag na de datum, maar na twee dagen flink sla eten had ik daar geen trek meer in en invriezen leek me geen goed plan. In een ander pakket kreeg ik een keer een roggebrood en dat vind ik gewoon niet lekker. Dan neem ik ook niet de moeite om dat in te vriezen en het daarna maanden in de weg te laten liggen. Ik ga er wel voor om flink wat op te maken, maar alles lukt niet altijd.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_206009357
AH overblijvers verrassingspakket.
Een verrassing was het :{



Het is precies aan de waarde en het is mijn en niet hun probleem dat kaas in dit huishouden niet op komt.
Maar eenmaal thuis keek ik naar de THT van de kaas: 11-9-2022. Ik ben niet bang voor produkten die bij TGTG op de datum zijn en ik weet van THT vs UHT. Maar mag een winkel een produkt wat dus 8 dagen over de adviesdatum is zo ‘weggeven’?

Ik ben van plan morgen even langs te gaan (is toch in de buurt) om uitleg te vragen maar ervaringen zijn altijd welkom.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206009435
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
AH overblijvers verrassingspakket.
Een verrassing was het :{

[ afbeelding ]

Het is precies aan de waarde en het is mijn en niet hun probleem dat kaas in dit huishouden niet op komt.
Maar eenmaal thuis keek ik naar de THT van de kaas: 11-9-2022. Ik ben niet bang voor produkten die bij TGTG op de datum zijn en ik weet van THT vs UHT. Maar mag een winkel een produkt wat dus 8 dagen over de adviesdatum is zo ‘weggeven’?

Ik ben van plan morgen even langs te gaan (is toch in de buurt) om uitleg te vragen maar ervaringen zijn altijd welkom.
Ja dat mag. Vindt tgtg iig, bleek toen ik iets meekreeg met een tht van een maand oud met ingrediënten waarbij het advies is ze niet meer dan een week na tht te consumeren.

Het is trouwens de 17e, dus je zit pas aan 6 dagen ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206009479
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja dat mag. Vindt tgtg iig, bleek toen ik iets meekreeg met een tht van een maand oud met ingrediënten waarbij het advies is ze niet meer dan een week na tht te consumeren.

Het is trouwens de 17e, dus je zit pas aan 6 dagen ;)
-O-

Heb jij toevallig belangstelling voor oude kaas :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 17 september 2022 @ 19:02:39 #265
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_206009749
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
AH overblijvers verrassingspakket.
Een verrassing was het :{

[ afbeelding ]

Het is precies aan de waarde en het is mijn en niet hun probleem dat kaas in dit huishouden niet op komt.
Maar eenmaal thuis keek ik naar de THT van de kaas: 11-9-2022. Ik ben niet bang voor produkten die bij TGTG op de datum zijn en ik weet van THT vs UHT. Maar mag een winkel een produkt wat dus 8 dagen over de adviesdatum is zo ‘weggeven’?
Ja, dat mag zeker, want THT heeft niets te maken met voedselveiligheid, maar met garantie. Het is dus geen 'advies'.
  Vis een optie? zaterdag 17 september 2022 @ 19:03:46 #266
70532 loveli
N
pi_206009762
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
-O-

Heb jij toevallig belangstelling voor oude kaas :')
Kaas is al gefermenteerd en belegen is minstens 16 weken oud. Een weekje meer of minder maakt het niet bedorven. Als er schimmel op zit niet doen, anders gewoon lekker opeten.
crap in = crap out
pi_206009814
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
-O-

Heb jij toevallig belangstelling voor oude kaas :')
30+
Nog niet als ik er geld bij kreeg.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206009853
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:03 schreef loveli het volgende:

[..]
Kaas is al gefermenteerd en belegen is minstens 16 weken oud. Een weekje meer of minder maakt het niet bedorven. Als er schimmel op zit niet doen, anders gewoon lekker opeten.
Schimmel snij je gewoon weg.
pi_206009986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:03 schreef loveli het volgende:

[..]
Kaas is al gefermenteerd en belegen is minstens 16 weken oud. Een weekje meer of minder maakt het niet bedorven. Als er schimmel op zit niet doen, anders gewoon lekker opeten.
Lekker en kaas is geen combinatie in mijn leven :r
En dat is helemaal een Cat-probleem, en niet dat van de appie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206010272
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:12 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Schimmel snij je gewoon weg.
Haha nee.

Kaas waar de schimmel in zit, loopt gewoon door de hele kaas heen. Dat ''schimmel snij je gewoon weg'' doet het misschien leuk op verjaardagen, maar een winkel komt daar echt niet mee weg.

Nu is hier geen schimmel gezien? Dus dan moet het gewoon eetbaar zijn.
pi_206010358
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:48 schreef PS. het volgende:

[..]
Haha nee.

Kaas waar de schimmel in zit, loopt gewoon door de hele kaas heen. Dat ''schimmel snij je gewoon weg'' doet het misschien leuk op verjaardagen, maar een winkel komt daar echt niet mee weg.

Nu is hier geen schimmel gezien? Dus dan moet het gewoon eetbaar zijn.
Alle “zachte” etenswaren waar schimmel in zit moet je inderdaad volledig weggooien. De schimmel zit dan in het hele product.
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 17 september 2022 @ 20:11:34 #272
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206010531
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:48 schreef PS. het volgende:

[..]
Haha nee.

Kaas waar de schimmel in zit, loopt gewoon door de hele kaas heen. Dat ''schimmel snij je gewoon weg'' doet het misschien leuk op verjaardagen, maar een winkel komt daar echt niet mee weg.

Nu is hier geen schimmel gezien? Dus dan moet het gewoon eetbaar zijn.
Alleen bij zachte kaasjes. Gewone Hollandse kaas komt alleen schimmel aan de buitenkant en die kun je er af snijden.
En eerlijk gezegd vind ik 30+ kaas niet erg eetbaar.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_206011313
Bij mij komt het meestal wel op. In het verleden had ik boxen van Lidl waar altijd een zak aardappelen en vaak ook tomaten inzaten. Beiden verdraag ik niet dus dat gaat niet op, en geef ik weg als het lukt. Heb ook eens een paar liter yoghurt en kwark gekregen, was veel teveel. Maar over het algemeen zijn de pakketjes best gevarieerd en ik heb n goeie vriezer.

Vandaag heb ik een risotto gemaakt met een zak roerbakgroenten en blok gerookte tofu van tgtg. Ik had nooit eerder iets met tofu gemaakt maar het smaakte prima.
pi_206011910
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 19:48 schreef PS. het volgende:

[..]
Haha nee.

Kaas waar de schimmel in zit, loopt gewoon door de hele kaas heen. Dat ''schimmel snij je gewoon weg'' doet het misschien leuk op verjaardagen, maar een winkel komt daar echt niet mee weg.

Nu is hier geen schimmel gezien? Dus dan moet het gewoon eetbaar zijn.
Onzin. Kun je gewoon wegsnijden.
pi_206011920
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:11 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Alleen bij zachte kaasjes. Gewone Hollandse kaas komt alleen schimmel aan de buitenkant en die kun je er af snijden.
En eerlijk gezegd vind ik 30+ kaas niet erg eetbaar.
Ik ook niet.
pi_206011965
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 20:11 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Alleen bij zachte kaasjes. Gewone Hollandse kaas komt alleen schimmel aan de buitenkant en die kun je er af snijden.
En eerlijk gezegd vind ik 30+ kaas niet erg eetbaar.
30+ voor als je aan het afvallen bent.
pi_206012017
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 21:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Bij mij komt het meestal wel op. In het verleden had ik boxen van Lidl waar altijd een zak aardappelen en vaak ook tomaten inzaten. Beiden verdraag ik niet dus dat gaat niet op, en geef ik weg als het lukt. Heb ook eens een paar liter yoghurt en kwark gekregen, was veel teveel. Maar over het algemeen zijn de pakketjes best gevarieerd en ik heb n goeie vriezer.

Vandaag heb ik een risotto gemaakt met een zak roerbakgroenten en blok gerookte tofu van tgtg. Ik had nooit eerder iets met tofu gemaakt maar het smaakte prima.
Dan moet je eens tempé proberen.
  zaterdag 17 september 2022 @ 22:00:26 #278
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_206012035
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 21:55 schreef Nober het volgende:

[..]
30+ voor als je aan het afvallen bent.
Afvallen doe je door minder te eten/snoepen Niet door zogenaamd magere eetwaren te gebruiken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_206015036
Slagroom schnitt, spijsbroodje, kersenflap, ragout broodje, zak krentenbollen en een heel bruin brood.
pi_206032449
Lollige nieuwe vondst.
Ik moest er wel de binnenlanden voor in en net toen ik dacht dat de weg echt ophield kwam ik uit bij een winkel zonder personeel :D
Je bestelt en rekent online ter plekke af en grijpt uit de vriezers wat je hebt gekocht. Heb je geen internet, dan mag je een envelop met cash en de gekochte items neerleggen _O_
Soort van stalletje langs de weg dubbel plus!
Er is wel camerabewaking en ze beloven je alvast dat bij proletarisch shoppen de beelden bij politie en social media belanden.

Voor TGTG lag er een briefje met een nummer wat je kon bellen O+
Waarna een echt persoon mij het volgende overhandigde


4 K&K (mystery) maaltijden. Let wel: deze box kost 9,98 euro.
Het komt uit eigen keuken en is duidelijk wat de chef nog over had. Geen labels, verhoudingen net scheef en verse worteltjes bij opwarmrisotto is niet echt doordacht. De maaltijden in de verkoop zien er netter uit. Maar heej, voor 2,50 euro per maaltijd klaag ik niet.

Ik had (denk ik): twee maal truffelrisotto (even geproefd, morgen opwarmen), een maal nasi, een maal stroganoff. Diepvries weer mooi gevuld voor de luie of drukke dagen :Y)

En een volgende keer wellicht ook ‘echt’ inkopen doen want de soepen en chocoladebroodjes zagen er prima uit :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206037633
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lollige nieuwe vondst.
Ik moest er wel de binnenlanden voor in en net toen ik dacht dat de weg echt ophield kwam ik uit bij een winkel zonder personeel :D
Je bestelt en rekent online ter plekke af en grijpt uit de vriezers wat je hebt gekocht. Heb je geen internet, dan mag je een envelop met cash en de gekochte items neerleggen _O_
Soort van stalletje langs de weg dubbel plus!
Er is wel camerabewaking en ze beloven je alvast dat bij proletarisch shoppen de beelden bij politie en social media belanden.

Voor TGTG lag er een briefje met een nummer wat je kon bellen O+
Waarna een echt persoon mij het volgende overhandigde
[ afbeelding ]

4 K&K (mystery) maaltijden. Let wel: deze box kost 9,98 euro.
Het komt uit eigen keuken en is duidelijk wat de chef nog over had. Geen labels, verhoudingen net scheef en verse worteltjes bij opwarmrisotto is niet echt doordacht. De maaltijden in de verkoop zien er netter uit. Maar heej, voor 2,50 euro per maaltijd klaag ik niet.

Ik had (denk ik): twee maal truffelrisotto (even geproefd, morgen opwarmen), een maal nasi, een maal stroganoff. Diepvries weer mooi gevuld voor de luie of drukke dagen :Y)

En een volgende keer wellicht ook ‘echt’ inkopen doen want de soepen en chocoladebroodjes zagen er prima uit :9
Ziet er goed uit! Waar is dat? Hier een zeer luie kok!! ;)
pi_206038652
Vlaamsch Broodhuys maar weer eens gedaan, drie broden, één croissant en één chocoladebroodje.
Voor ¤4,99.

Vind het net niet echt top deze keer.
Eén brood meer had best gemogen.

3.5/5 krijgen ze.
pi_206039020
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lollige nieuwe vondst.
Ik moest er wel de binnenlanden voor in en net toen ik dacht dat de weg echt ophield kwam ik uit bij een winkel zonder personeel :D
Je bestelt en rekent online ter plekke af en grijpt uit de vriezers wat je hebt gekocht. Heb je geen internet, dan mag je een envelop met cash en de gekochte items neerleggen _O_
Soort van stalletje langs de weg dubbel plus!
Er is wel camerabewaking en ze beloven je alvast dat bij proletarisch shoppen de beelden bij politie en social media belanden.

Voor TGTG lag er een briefje met een nummer wat je kon bellen O+
:D _O_
pi_206040970
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:28 schreef soapie het volgende:

[..]
Ziet er goed uit! Waar is dat? Hier een zeer luie kok!! ;)
https://gommianz.nl/
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206041179
quote:
Ze heet Mie O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206041826
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ze heet Mie O+
Mie heeft ook arretjescake! In pot :D
Al ga ik daar voor vier porties geen 8 euro voor neerleggen. Van dat bedrag kan ik zelf vier hele cakes maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_206061526
quote:
Ziet er erg goed uit, thx!
pi_206076600
Zojuist haalde ik de Lidl fruit en groentenbox van 2.99 op.

2 kroppen sla Romaine, 2 appels, bos lenteui, grote doos blauwe bessen, 3 rode uien, 4 citroenen en een doosje cherrytomaten. Geeft een interessante combinatie. De tomaatjes heb ik weggegeven in de winkel ivm allergie.

Ik ga een deel van de lenteui en de sla gebruiken in een stoofpot. De appels gaan los op denk ik, maar misschien verzin ik nog iets van gebak met appel en citroen pfzo. De bessen gaan in de yoghurt bij m'n ontbijt en de uien komen bij t koken in de komende tijd wel op. Goeie waarde en gevarieerde inhoud.
pi_206081782
Ik heb nu drie overblijvers van de AH getest. Keer de vega, de bakker en de verrassing. Maar ik vond het eigenlijk alle 3 niets. Het zijn gewoon niet helemaal de producten die mij blij maken en volgens mij zitten ze wel héél strak op de 3x waarde.

Ik hoopte bij de het vega pakket bijvoorbeeld op wat groenten. Maar dat was 1 pakje falafel en vervolgens verschillende soorten vega broodbeleg. Is inderdaad vegetarisch, maar daar geef ik normaal ook geen 15 euro aan uit. Dus dan zijn het meer extraatjes die ik normaal te duur vind dan echt nuttige producten.

Mijn voorkeur gaat dan toch echt uit naar de Lidl voor gewoon lekker groente en fruit, pakketten van de bakker en zaken die voor de leuk eens luxe producten of hele maaltijden aanbieden.
pi_206082210
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu drie overblijvers van de AH getest. Keer de vega, de bakker en de verrassing. Maar ik vond het eigenlijk alle 3 niets. Het zijn gewoon niet helemaal de producten die mij blij maken en volgens mij zitten ze wel héél strak op de 3x waarde.

Ik hoopte bij de het vega pakket bijvoorbeeld op wat groenten. Maar dat was 1 pakje falafel en vervolgens verschillende soorten vega broodbeleg. Is inderdaad vegetarisch, maar daar geef ik normaal ook geen 15 euro aan uit. Dus dan zijn het meer extraatjes die ik normaal te duur vind dan echt nuttige producten.

Mijn voorkeur gaat dan toch echt uit naar de Lidl voor gewoon lekker groente en fruit, pakketten van de bakker en zaken die voor de leuk eens luxe producten of hele maaltijden aanbieden.
QFT
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206082602
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu drie overblijvers van de AH getest. Keer de vega, de bakker en de verrassing. Maar ik vond het eigenlijk alle 3 niets. Het zijn gewoon niet helemaal de producten die mij blij maken en volgens mij zitten ze wel héél strak op de 3x waarde.

Ik hoopte bij de het vega pakket bijvoorbeeld op wat groenten. Maar dat was 1 pakje falafel en vervolgens verschillende soorten vega broodbeleg. Is inderdaad vegetarisch, maar daar geef ik normaal ook geen 15 euro aan uit. Dus dan zijn het meer extraatjes die ik normaal te duur vind dan echt nuttige producten.

Mijn voorkeur gaat dan toch echt uit naar de Lidl voor gewoon lekker groente en fruit, pakketten van de bakker en zaken die voor de leuk eens luxe producten of hele maaltijden aanbieden.
De winkel wil natuurlijk zo veel mogelijk kwijt van de verse spullen die aan de datum zitten en nog mogelijkst wat ervoor beuren. Als klant will je het liefst grote pakketten met alleen maar nuttige dingen. Soms zie ik (op Facebook) mooi samengestelde pakketten om een maaltijd te bereiden, met vlees/ vega, groente, aardappelen en een toetje....maar voor hetzelfde zitten er 5 literpakken zuivel en 3 grote zaken sla met datum van vandaag erin...dan hangt het echt van de omstandigheden af of je dat ook op tijd op krijgt. Bij een grote familie is dat waarschijnlijk makkelijker dan wanneer je in je eentje of heel kieskeurig bent. Alleen mag je in bepaalde Facebookgroepen haast geen kritiek leveren want je doet het "tegen de verspilling" en niet uit eigen belang.
Bij de Lidl in Duitsland, vertelden mijn ouders, liggen de pakketten in de koeling en kun je zelfs op zicht kiezen. Ze zijn afgewogen, zodat mensen er niet nog dingen bijdoen en je hoeft niet via een app vooraf te bestellen.
Dat lijkt mij ook handig, zo kun je in elk geval vooraf zien of je er iets mee kunt, maar nog beter zijn serieus afgeprijsde aparte producten, dan kun je veel gerichter kopen. Maar hier hebben veel winkels ondertussen een handje van, om maar nog minimaal af te prijzen of bij de winkels mit hoge korting is het heel snel op. Er is ook zo veel reclame gemaakt voor tgtg dat er veel meer mensen eraan meedoen of erop letten, vooral ook in deze dure tijden.
pi_206083236
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Vlaamsch Broodhuys maar weer eens gedaan, drie broden, één croissant en één chocoladebroodje.
Voor ¤4,99.

Vind het net niet echt top deze keer.
Eén brood meer had best gemogen.

3.5/5 krijgen ze.
Je had ook gewoon de volle pond kunnen betalen.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_206095132
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 08:14 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Je had ook gewoon de volle pond kunnen betalen.
Daar vind ik de verhouding prijs en kwaliteit niet naar.
  donderdag 29 september 2022 @ 14:33:04 #294
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_206141097


[ Bericht 66% gewijzigd door Tengano op 29-09-2022 14:34:21 ]
pi_206143444
Ik heb gisteren een groente en fruitbox bij Flink opgehaald. 6 Bakjes fruitsalade, 1 zak rucola, 2 zakken wokgroenten. Mijn diepvriesfruit is bijna op dus dat is weer even aangevuld.

Gisteren had ik ook een broodbox bij een bakker besteld maar die werd geannuleerd. Ik heb vandaag bij een andere bakker een magic box gekocht en die was gelukkig met alleen maar brood. 3,5 bruin brood en 1 grote witte desembol.

Doordat ik vandaag nog brood moest regelen, kon ik gelijk nog even naar AH waar ik weer eens een paar leuke deals scoorde via Scoupy.
Spoilers!
pi_206144171
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 18:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren een groente en fruitbox bij Flink opgehaald. 6 Bakjes fruitsalade, 1 zak rucola, 2 zakken wokgroenten. Mijn diepvriesfruit is bijna op dus dat is weer even aangevuld.

Gisteren had ik ook een broodbox bij een bakker besteld maar die werd geannuleerd. Ik heb vandaag bij een andere bakker een magic box gekocht en die was gelukkig met alleen maar brood. 3,5 bruin brood en 1 grote witte desembol.

Doordat ik vandaag nog brood moest regelen, kon ik gelijk nog even naar AH waar ik weer eens een paar leuke deals scoorde via Scoupy.
Lekker dagje zo!
pi_206235447
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2022 00:57 schreef Zana het volgende:
Er is ook zo veel reclame gemaakt voor tgtg dat er veel meer mensen eraan meedoen of erop letten, vooral ook in deze dure tijden.
in Delft was voorheen nog bij een dozijn locaties wel iets te krijgen, de laatste weken is het vooral een 'helaas, niets' scherm. Het gaat echt razendsnel. Alleen de 3-sterren locaties willen nog wel eens wat over hebben.

Ik begin nu meer interesse te krijgen in socialdeal. Daar willen nog wel eens leuke aanbiedingen tussen zitten (en ik begreep dat itt groupon de horeca zaken zelf ook nog winst kunnen maken)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206236090
Bij tgtg staat soms, wanneer het volgende pakket erop komt.

Ik heb ook eens in de app van de AH voor de overblijvers gekeken. Heel vaak staat er niets in voor onze vestiging, maar dan ineens 18 pakketten in een keer. Dat vind ik dan weer vrij veel.

Bij de Lidl ligt haast nooit meer wat, behalve kleine zakjes sla of soepgroenten of zo.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:10:17 #299
22592 crew  Ole
pi_206241262
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 14:03 schreef Zana het volgende:
Bij tgtg staat soms, wanneer het volgende pakket erop komt.

Ik heb ook eens in de app van de AH voor de overblijvers gekeken. Heel vaak staat er niets in voor onze vestiging, maar dan ineens 18 pakketten in een keer. Dat vind ik dan weer vrij veel.

Bij de Lidl ligt haast nooit meer wat, behalve kleine zakjes sla of soepgroenten of zo.
De winkels letten zelf ook beter op nu.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:02:25 #300
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206244734
Heb de app gisteren geïnstalleerd maar er staat geen aanbod op. Heb de straal op 20 km staan maar denk dat het teveel 'platteland' is.

Jammer, het idee is leuk, had er graag aan meegedaan.

Of straal op 60 km zetten zodat Zwolle er net binnenvalt en dan meerdere pakketten in een keer?
To BG or not to BG!
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:50:44 #301
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206246581
Keek net in de app en er stond er eentje in. Die wilde ik, er waren 5, maar binnen 2 minuten waren die weg. Je moet er wel bij zijn lijkt het. En ik ben daar niet zo scherp op dus ik denk niet dat ik veel boxen zal scoren. Maar ik blijf proberen, vind het een leuk initiatief.
To BG or not to BG!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')