Heb je nog tips voor ricotta die een beetje snel op moet?quote:
Citroenschil en beetje sap door mengen, zout en peper door en ravioli mee vullen.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor ricotta die een beetje snel op moet?
Waarschijnlijk ben ik nog luier dan datquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Citroenschil en beetje sap door mengen, zout en peper door en ravioli mee vullen.
Of als je lui bent, tussen lasagnebladen mikken en aftoppen met bechamelsaus en/of parmezaanse kaas
Want: kaas is baas
Smeer je het op toast, ken ookquote:Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik nog luier dan dat
Het weekend doet veel nare dingen met de routinesquote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben al een uur de app aan het refreshen. Morgen ben ik in de bewoonde wereld dus ik heb mijn zinnen op een pakket van Flink gezet. Die komen rond 22.00 online. Vandaag niet
Mijn laatste pakket van Flink was niet superfantastisch, troost dat?quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben al een uur de app aan het refreshen. Morgen ben ik in de bewoonde wereld dus ik heb mijn zinnen op een pakket van Flink gezet. Die komen rond 22.00 online. Vandaag niet
Een beetjequote:Op zaterdag 3 september 2022 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn laatste pakket van Flink was niet superfantastisch, troost dat?
Mijn laatste en daardoor enige Flink was zelfs zeer matigquote:
Ik zie de laatste tijd vrijwel geen pakketten meer van Flink, behalve broodpakketten. En ook niet meer van Gorillas en maar mondjesmaat van Getir. Terwijl het tot een maand of twee geleden niet op kon.quote:Op zaterdag 3 september 2022 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar had je die gevonden, in de app?quote:Op zaterdag 3 september 2022 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Twee dagen na de Lidl groentenbox moet ik goed dooreten. Want mijn AH doet mee met de overblijvers en er was een vega box beschikbaar. Ik stiknieuwsgierig dus eentje gereserveerd
[ afbeelding ]
In de winkel wist ik niet hoe ik bij de code moest komen, ook voor hen was het nieuw dus twee medewerkers en een telefonische hulplijn verder kwamen we eraan uit![]()
Redelijke box, veel voorbewerkt (zoals verwacht) en daardoor verschillende waren voor je geld.
Bonus vraag: moet je die box ter plekke betalen? Ik dacht het wel, want na bestellen is niks afgeschreven, en in de winkel werd niet om een betaling gevraagd. Ik stond er pas op de terug weg bij stil, zag nog in de TGTG mood. Voor 0 euro is het een prima box
In de app. Dan naar Meer-Producten-in de bovenste rij scrollen naar Overblijvers.quote:Op zondag 4 september 2022 10:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waar had je die gevonden, in de app?
Gevonden, merci!quote:Op zondag 4 september 2022 10:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In de app. Dan naar Meer-Producten-in de bovenste rij scrollen naar Overblijvers.
Er staat bij mij dat er een technisch probleem is.
Klik op producten -> bovenin naar rechts scrollen naar AH overblijvers en dan duikt je bestelling op. Swipen, code laten zien (waarschijnlijk nog afrekenenquote:Op zondag 4 september 2022 10:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waar had je die gevonden, in de app?
spinazie, lasagnabladen ui (evt gehakt) beetje kruiden en ricotta naar inzicht voor een canneloni (maak ik vaak op de lasagnamanier.quote:Op zaterdag 3 september 2022 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik nog luier dan dat
Is al gestopt met TGTGquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:34 schreef Ole het volgende:
AH gaat stoppen met Too good to Go.
Ervoor in de plaats doen ze in hun eigen app 'overblijvers' Zelfde idee op zich,
Hoorde alleen van mijn vriendjes van mijn AH to go dat ze niet meer ver boven het beloofde bedrag uit mogen geven.![]()
Nou ja, alsnog aardige deal zo te zien,
Ja dat heb ik gemerkt.. Had zaterdag mijn laatste. Maar vreemd genoeg staan er nog wel een paar op Too good to go!quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is al gestopt met TGTG
Cat-astrophe in CUL / Too good to go ervaringen #15 Veel voor weinig!
Dat is jammer...quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een van de twee bakkers waar ik boxen kocht is gestopt met Too Good to Go![]()
Ik kom maar 1x per week bij die andere bakker in de buurt helaas dus dat wordt duimen.
Die kroketten zijn anders wel heerlijk!quote:Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Had vandaag lekkere trek dus ik nog maar eens op die app kijken. Zie ik ineens dat de febo erop staat met een snack boxIk denk dat lijkt mij wel wat
Prijs was 4.99 en er zou voor 15 euro aan waarde inzitten
Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij wel altijd makkelijker over kan halen.
Anyway, ik bestel die box voor 5 euro en ik gelijk er naartoe. Kom ik daar zegt die man "Even een momentje nog, over vijf minuten is het klaar." Ik denk het zal wel goed zijn, ik geef je alle ruimte![]()
Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" Ik zeg "Ja hoor." en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooitDus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open en zitten er 6 kroketten in
![]()
febo uit mijn favorieten verwijderd
Hardop gelachenquote:Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Had vandaag lekkere trek dus ik nog maar eens op die app kijken. Zie ik ineens dat de febo erop staat met een snack boxIk denk dat lijkt mij wel wat
Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij wel altijd makkelijker over kan halen.
Anyway, ik bestel die box voor 5 euro en ik gelijk er naartoe. Kom ik daar zegt die man "Even een momentje nog, over vijf minuten is het klaar." Ik denk het zal wel goed zijn, ik geef je alle ruimte![]()
Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" Ik zeg "Ja hoor." en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooitDus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open en zitten er 6 kroketten in
![]()
🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij altijd wat makkelijker over de streep trekt.
Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" En ik zeg "Ja hoor."en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooit
Dus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open..... Zitten er 6 kroketten in...
![]()
Wel even een gepast cijfer geven.quote:Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Stonden verder geen recensies bij van 'grote hoeveelheid eten' oid, wat mij altijd wat makkelijker over de streep trekt.
Op een gegeven moment roept hij "Heeft u een tas bij zich?" En ik zeg "Ja hoor."en ik laat hem mijn grote boodschappentas zien....want je weet maar nooit
Dus ik krijg van hem een warm zakje mee en ik naarbuiten. Dus buiten uit het zicht maak ik dat zakje open..... Zitten er 6 kroketten in...
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
![]()
Kroketten zijn duur!!!!quote:Op woensdag 14 september 2022 17:49 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Die kroketten zijn anders wel heerlijk!
Ik vind het juist wel prima dat je maar 1 pakket kan bestellen. Zolang alles toch elke keer uitverkocht is, is er toch ook geen reden om iemand meerdere pakketen tegelijk mee te laten nemen.quote:Op woensdag 14 september 2022 20:53 schreef Ole het volgende:
Helaas is vooralsnog de versie van AH veel minder. Kan ook maar één pakket bestellen. Ook niet bij 2 verschillende winkels (heb er 2 binnen 100 meter)
Hoop dat het snel wat minder strak en streng wordt allemaal daar!
Kun je bij de LIDL dan 3 pakketten wegkapen als het je lukt?quote:Op woensdag 14 september 2022 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het juist wel prima dat je maar 1 pakket kan bestellen. Zolang alles toch elke keer uitverkocht is, is er toch ook geen reden om iemand meerdere pakketen tegelijk mee te laten nemen.
dat de witlof niet je ding is is jouw probleem maar ham in een vegetarisch pakket is wel erg slordig inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2022 18:34 schreef Vanyel het volgende:
Na dewitlofstamp
met
hamkaassaus
uit mijn vegetarisch appiepakket hou ik het wel even voor gezien.
Nee joh, ik ben gek op witlof. De kotsachtige smurrie in dat bakje leer daar alleen helaas voor geen meter meer op.quote:Op donderdag 15 september 2022 18:45 schreef Prego het volgende:
[..]
dat de witlof niet je ding is is jouw probleem maar ham in een vegetarisch pakket is wel erg slordig inderdaad
Vlees is flink duurder geworden de laatste tijd en vlees van de biologische slager is weer een stuk duurder dan dat. Het zou kunnen kloppen, maar het lijkt wel wat karigquote:Op donderdag 15 september 2022 19:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag waren de biologische slager en de plus aan de beurt. Beiden een box van 5 euro.
Van de slager kreeg ik 2 hamburgers van 100 gr., 2 worstjes en 2 soort van gehaktstaven op een stokje? Het zou 15 euro waard zijn. Ik durf eigenlijk niet te zeggen of deze hoeveelheid dan redelijk is omdat ik eigenlijk nooit biologisch vlees koop. Iemand een inschatting? Het zag er wel lekker uit in elk geval.
De Plus box was tof, goed gevarieerd. Een doos soesjes, en zak worteljulienne en een zak roerbakgroenten, 5 hamburgers, een bak perzikkwark en een zak aardappelpartjes met schil. Alles behalve de soesjes en de kwark meteen de vriezer in gedaan.
Je hebt gelijk, ik checkte net de prijzen op hun site. Een losse hamburger is 2 euro en een worst 3. Dat ding op een stokje zag ik niet, maar als het in lijn ligt met de rest klopt het.quote:Op donderdag 15 september 2022 19:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Vlees is flink duurder geworden de laatste tijd en vlees van de biologische slager is weer een stuk duurder dan dat. Het zou kunnen kloppen, maar het lijkt wel wat karig
Dan zou een gehaktstaaf 2,50 moeten kosten. Dat geloof ik dan welquote:Op donderdag 15 september 2022 19:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik checkte net de prijzen op hun site. Een losse hamburger is 2 euro en een worst 3. Dat ding op een stokje zag ik niet, maar als het in lijn ligt met de rest klopt het.
maar dat was het niet...quote:Op woensdag 14 september 2022 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel prima dat je maar 1 pakket kan bestellen. Zolang alles toch elke keer uitverkocht is, is er toch ook geen reden om iemand meerdere pakketen tegelijk mee te laten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |