SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ga het proberenquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijkt prima weg naar komt wat gedateerd over. De hype die er was snap ik nog niet
Ga nog wel wat afleveringen kijken
Wat staat er op de lijst, vakantie of biljetjes?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar even slapen danGelukkig komt het vakantiegeld snel
Ik ook nietquote:
ben ik zo doorzichtig?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op de lijst, vakantie of biljetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vakantie zal ook niet goedkoop zijn. Komt wel goed
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gelukkig zijn wij verstandigquote:
Soms ben ik wel een beetje slimquote:
Niet te bescheidenquote:
Hoezo niet joh loop niet zo te huilen manquote:
Ik huil nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo niet joh loop niet zo te huilen man
Ah dit was ik die naar een schip reisde en die ouwe al vanaf 3 mijl herkende maar nog geen zin had om verplicht sociaal te doen op Schipholquote:
Even wat gedaan voor m’n werk en nu ga ik me weer omdraaien. Heb ze laten weten dat ze niet teveel van me hoeven te verwachten vanmorgen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:20 schreef bitterbal het volgende:
K weet niet wat k moet doen. Gevraagd of ik bij iemand op bezoek zal komen maar nog geen reactie. Het is wel droog
Every now and then I get a little bit lonelyquote:
Volop zon hier vandaag en 18 gradenquote:
Hoiiiiii jongens, ik ben bitterbal, 37 jaar oud en mijn hobby's zijn poepen, sushi, zon, beestjes, strand, bootjes, hagelslag en lampjes, leuk hč nou ik hoor het wel tijger.quote:
afgezien van tijger klopt het wel jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiiii jongens, ik ben bitterbal, 37 jaar oud en mijn hobby's zijn poepen, sushi, zon, beestjes, strand, bootjes, hagelslag en lampjes, leuk hč nou ik hoor het wel tijger.
Ja hier ook.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik zou vlaggen, gewoon een normale werkdag.
ik heb er niet eens 1![]()
Sinds mijn vader overleden is op 5 mei vind ik het lastig.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiiii jongens, ik ben bitterbal, 37 jaar oud en mijn hobby's zijn poepen, sushi, zon, beestjes, strand, bootjes, hagelslag en lampjes, leuk hč nou ik hoor het wel tijger.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Sinds mijn vader overleden is op 5 mei vind ik het lastig.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:05 schreef laforest het volgende:
[..]
de hoeveelste is dat al vandaag?quote:
Zeker weten?quote:
ik had er ook 3 vanochtendquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:05 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet eens meer op welke dag m'n moeder overleden is. Het was vrij kort voor haar verjaardag dus vier dat altijd nog een beetje met een stukje taart
Salamiquote:
Mja, hij stierf op Bevrijdingsdag tussen een massa mensen, jong. Dus dat vergeet je minder snel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet eens meer op welke dag m'n moeder overleden is. Het was vrij kort voor haar verjaardag dus vier dat altijd nog een beetje met een stukje taart
Naar idd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder overleed op nieuwjaarsdag, dus dat vergeet je niet zo snel.
Je bedoeld dat er allemaal mensen waren?quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, hij stierf op Bevrijdingsdag tussen een massa mensen, jong. Dus dat vergeet je minder snel.
Ja. Hij zakte ineens in.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er allemaal mensen waren?
Dat wel. Hij was 43, nu ben ik 43 dus dit jaar spookt me een beetje. Vooral vandaag, ik wil nog niet dood.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Achpff ja dat vergeet je niet meer
lang geleden?
Jongquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wel. Hij was 43, nu ben ik 43 dus dit jaar spookt me een beetje. Vooral vandaag, ik wil nog niet dood.
Ja had het gezienquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ballebal
https://www.ad.nl/rotterd(...)8s6762FT-FT-aLsP4fbk
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wel. Hij was 43, nu ben ik 43 dus dit jaar spookt me een beetje. Vooral vandaag, ik wil nog niet dood.
Oh dat is kut, altijd zo'n raar begin van het nieuwe jaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Best wel cool, maar niet voor mij.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Eerst kortwieken en daarna de wortels uitgraven?quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:48 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag eerst even m'n administratie bijwerken en dan verder tuinieren. Iemand enig idee hoe ik grote struiken uit de tuin kan halen?
Ja soms kan je alles uit de grond trekken ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst kortwieken en daarna de wortels uitgraven?
Met een touw aan je duster en 't dan ff filmenquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:48 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag eerst even m'n administratie bijwerken en dan verder tuinieren. Iemand enig idee hoe ik grote struiken uit de tuin kan halen?
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:58 schreef laforest het volgende:
Ik kijk net in mijn paspoort en besef dat ik pas 42 ben. Hoe dom kan ik zijn.
Heb ik nog een jaar.
Hmm het is op een steile heuvel, wordt met de hand uitgraven denk ik, zou niet weten hoe we daar een graafmachientje krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met een touw aan je duster en 't dan ff filmen
Nee, uitgraven is t handigst. Bij voorkeur met een graafmachientje als ze echt groot zijn.
rupsvoertuig?quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm het is op een steile heuvel, wordt met de hand uitgraven denk ik, zou niet weten hoe we daar een graafmachientje krijgen.
...slapen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
Gaan mensen nog wat doen vandaag behalve werken?
Ja niet werken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
dat viel mij dus ook opquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
"Leukigheidje" trouwens. M'n rusthartslag begint nu pas weer een beetje te zakken post-corona.Het was meestal zo rond de 55-57 en na corona sprong 'ie omhoog naar 67. Nu dus eindelijk weer onder de 60.
Vanavond weerquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
"Leukigheidje" trouwens. M'n rusthartslag begint nu pas weer een beetje te zakken post-corona.Het was meestal zo rond de 55-57 en na corona sprong 'ie omhoog naar 67. Nu dus eindelijk weer onder de 60.
Waarom nietquote:
Op zich, als het daarbij blijft dankzij m'n pirken: dikke prima.quote:
Mja ik ben na de 2e keer nog niet terug de 'oude' maar afgelopen jaar heeft sowieso nogal een uitwerking op mn lijf gehadquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich, als het daarbij blijft dankzij m'n pirken: dikke prima.
Uitrusten. En genieten van de zon. Hoewel die nog steeds niet schijnt, dus of dat nog wat wordt vandaag...quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
Het is nogal een verschil of je er tiptop in gaat of vermoeid ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik ben na de 2e keer nog niet terug de 'oude' maar afgelopen jaar heeft sowieso nogal een uitwerking op mn lijf gehad
Op repeat waarschijnlijk.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is nogal een verschil of je er tiptop in gaat of vermoeid ja.Het is hoe dan ook gewoon even flink ziek zijn als je pech hebt en dat blijft een aanslag.
Wat voor kastje?quote:
Dit had ik ff gemistquote:En mijn pa zijn bestralingen gaan beginnen vandaag
Waar ga je heen?quote:
Een soort letterbakkastje voor alle souvenirtjes die ik in mijn nieuwe baan van werkbezoeken en meeloopdagjes meeneemquote:
Thanks. Heb een uurtje te vullen en dan ben ik hier weg.quote:
Veel plezierquote:
Sterkte Fles, hopelijk doen ze goed hun werk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn kastje komt vandaag![]()
En mijn pa zijn bestralingen gaan beginnen vandaag
Nee want ik mag niet trainenquote:
Ieuwl slippersquote:
Mag ook niet teveel lopen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je kan wel kut roepen terwijl je in de zon loopt.
Normaal gesproken zou ik niet haten. Deze keer welquote:
Oh joy.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Krijg binnen 10 minuten twee keer de vraag waar de verdwenen vertaling van gister is. Als ik dat wist
Als die het ook maar zelf opruimt danquote:
Duimen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
K kom de 16e thuis. Zal je zien regen en sneeuw
Plausibel, even het warme weer opmaken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:20 schreef bitterbal het volgende:
K kom de 16e thuis. Zal je zien regen en sneeuw
Neeeeequote:Op donderdag 5 mei 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel, even het warme weer opmaken.
Alleen op de zaterdag hoor, dat vind ik op werk toch niet zo gepast.quote:
Welke zon is dat?quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en 3:31 extra zon vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:31 schreef Karzai het volgende:
Echt sneu dat het geen nationale feestdag is vandaag, schaf koningsdag af en ruil hem voor deze dag
Raar idd. Om de 5 jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:31 schreef Karzai het volgende:
Echt sneu dat het geen nationale feestdag is vandaag, schaf koningsdag af en ruil hem voor deze dag
Bij mijn nieuwe werkgever ben ik ELK jaar op 5 mei vrijquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:31 schreef Karzai het volgende:
nee joh veel te ver wegquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ben jij zo één, die op het strand gaat liggen?
Blijf van m'n koningsdag af.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:31 schreef Karzai het volgende:
ja dan is het zo gewoon allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon alles in de buurt en er amper komen.
Hoogopgeleide mensen die kunnen vaak nog thuiswerken inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie werken er nog thuis trouwens?
Leeft dat nog steeds?
* IJsdraakje huilt in moeten slepen met spullenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoogopgeleide mensen die kunnen vaak nog thuiswerken inderdaad.
4 dagen in de weekquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi want ik werk thuisquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was een sarcastisch briefje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh de oranje bak (plastic) puilde uit vanochtend en er zat vanalles in wat niet gescheiden was.
Hangt er nu een kaartje aan:
Ga zo door!
U scheidt uw afval prima enzo
In de hemel, bij de andere verdwenen vertalingen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Krijg binnen 10 minuten twee keer de vraag waar de verdwenen vertaling van gister is. Als ik dat wist
SPOILER: want herkenbaarheid ditdatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik moet ook weer eens naar een rivier. De Dinkel heb ik wel een keer gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ff aan t IJsseltje gaan kijken. Daar zijn wel wat strandjes, zeker als het zo laag staat als nu. Maar in een stromende rivier zwemmen is dan weer een kutidee.
Omdat we naar andere kanten moeten en omdat ik een auto van het werk rijd?quote:
Ik vind er ook weinig wonderlijks aan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat zo gek dan
mijn ouders hebben er 3 ¯\_(ツ)_/¯
Lijkt me zo prijzig. Ik zou er geen geld voor hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig wonderlijks aan.
In before een verhaal van US over zijn zusje die een garage heeft met 24 sportwagens, 13 oldtimers en 12 limousines.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat zo gek dan
mijn ouders hebben er 3 ¯\_(ツ)_/¯
Auto van het werk dus (dat vertaalt uiteraard wel naar m'n netto inkomen, maar daar voel ik daarna niks van) en een auto van 20 jaar oud.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me zo prijzig. Ik zou er geen geld voor hebben![]()
Maar ja wat zegt dat
En een kast voor Porsche-velgen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
In before een verhaal van US over zijn zusje die een garage heeft met 24 sportwagens, 13 oldtimers en 12 limousines.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
In before een verhaal van US over zijn zusje die een garage heeft met 24 sportwagens, 13 oldtimers en 12 limousines.
Ik begreep het gewoon ff nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Auto van het werk dus (dat vertaalt uiteraard wel naar m'n netto inkomen, maar daar voel ik daarna niks van) en een auto van 20 jaar oud.
En we zijn stiekem niet zielig.
Nee het zijn 13 sportwagens. Van het merk "Porsche" en ze staan in zijn eigen kelder. Verder klopt hetquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat had ik nog niet eens meegekregen.Ik zat er niet ver naast dus?
Oh, neuh, geen probleem verder hoor! Denk ook niet dat ik zelf een auto in bezit zou hebben nu, want écht nodig heb ik 'm niet. Maar werk-extra's.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep het gewoon ff nietWas niet om je ter verantwoording te roepen of zo
Sorry
Of buurvrouw Truttekut zet daar prinsheerlijk haar Ka neer als jij met de 'Stang thuiskomtquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Over oto's gesproken, ik moest lachen om een opmerking bij een van de buurtjes. Die hebben een bordje aan het huis hangen met "Ford Parking" of iets in die geest. Kregen ze van bezoek de opmerking "Ja maar dát is geen Ford!"
Ja, nee, een Mustang heeft niet dat specifieke embleempje nee.
Ik heb wel een gegrapt tegen ze dat ik de prive-parkeerplek waardeerde (Transit).quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of buurvrouw truttekut zet daar prinsheerlijk haar Ka neer als jij met de 'Stang thuiskomt
In de kelder? Is dat net zoiets als dat Johan Vlemmix een Porsche op zolder had?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het zijn 13 sportwagens. Van het merk "Porsche" en ze staan in zijn eigen kelder. Verder klopt het
Nee van US is het wel echt waarquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
In de kelder? Is dat net zoiets als dat Johan Vlemmix een Porsche op zolder had?
Van Vlemmix was het ook echt hoor!quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van US is het wel echt waarEcht hoor!
Is dit US?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Van Vlemmix was het ook echt hoor!
[ afbeelding ]
Hij heeft het verkocht, toch?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik woon een steenworp afstand van die plek trouwensSoestdijk 2
Ja halve velgen bij de kringloopwinkel ja?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:44 schreef Karzai het volgende:
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom
vreeeeeeeeeeeeeeeeeetboeiquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:06 schreef Ama het volgende:
Met honger naar de supermarkt gaan is een slecht idee.
daarom zet ik m'n muziek ook binnen aan met de ramen openquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:12 schreef Ama het volgende:
Mensen die buiten muziek aanzetten en denken dat je buren daar ook wel zin in hebben.
Zanger Rinus?quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:12 schreef Ama het volgende:
Mensen die buiten muziek aanzetten en denken dat je buren daar ook wel zin in hebben.
niks mis meequote:
Geklikt en gepostquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
CUL / Wat vinden veel mensen lekker wat jij niet lust?
Echt een topic voor @:ettovanbelgie
Hoe gaat het met ze?quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:58 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoe zo'n erge hartverzakking de ratjes gaan krijgen door de stofzuiger maar ja moeten ze toch aan wennen.
Ja af en toe hyperactieve momenten en verder veel slapen, hoort erbij. De oudste zoekt wel al mijn aandacht als hij wakker is.quote:
In Duitsland geflitst? Scheelt een hoop ten opzichte van NLquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Vakwerkhuisjes![]()
Haarspeldbochtjes
Geflitst
Slimme ratquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:02 schreef Ama het volgende:
Die heeft na 1 dag al door dat er snacks te halen zijn als je lief doet.
Neequote:Op donderdag 5 mei 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je in het zonnetje vandaag?
Daar gaan we niet echt van uit. Dit wordt veroorzaakt door een storm bij China of zo zeggen ze hierquote:
Morgen gaat poetler Belarus binnenvallen.quote:President Belarus: 'Oorlog duurt wel erg lang'
De Belarussische president Loekasjenko had niet verwacht dat de Russische 'militaire operatie' in buurland Oekraīne "zo lang zou duren", zegt hij in een zeldzaam interview met persbureau AP. "Ik ben niet genoeg ingevoerd in dit probleem om te zeggen of de operatie volgens plan gaat zoals de Russen zeggen, maar ik wil nogmaals zeggen: het duurt wel erg lang."
Goedkoper?quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Duitsland geflitst? Scheelt een hoop ten opzichte van NL
Stuk goedkoper buiten de bebouwde kom. En als je geluk hebt krijg je ook nog een foto van jezelf.quote:
Verzopen curryworstquote:
Het was binnen de bebouwde kom.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuk goedkoper buiten de bebouwde kom. En als je geluk hebt krijg je ook nog een foto van jezelf.
Binnen de bebouwde kom en bij wegwerkzaamheden is het wat duurder.
Honger hebben de kindertjes in Afrika,zou mijn oma zeggen nadat ze me een draai om de oren had gegeven, als ze nog geleefd had.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:06 schreef Ama het volgende:
Met honger naar de supermarkt gaan is een slecht idee.
Reed je 57 of 57 te hardquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was binnen de bebouwde kom.Denk dat ik krap 57 reed of zo
Kindjes in Afrika hebben gewoon trek, Ama had hongerquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Honger hebben de kindertjes in Afrika,zou mijn oma zeggen nadat ze me een draai om de oren had gegeven, als ze nog geleefd had.
Ze hebben in November de boetes qua bedrag ongeveer verdubbeld. Vroegrr kostte het echt niks in duitslandquote:
Maar er was ook geen discussie mogelijk met haar, als ze dan weer lever met uitjes bakte dacht ik slim te zijn door alvast een envelop te pakken en afrika er op te schrijven, kreeg ik weer een draai om mn oren.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben gewoon trek, Ama had honger
quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben in November de boetes qua bedrag ongeveer verdubbeld. Vroegrr kostte het echt niks in duitsland
Twee keer niks is alsnog niet zo heel veel natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben in November de boetes qua bedrag ongeveer verdubbeld. Vroegrr kostte het echt niks in duitsland
gelukkig is het niet twee keer de helft.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee keer niks is alsnog niet zo heel veel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |