Zeker weten?quote:
ik had er ook 3 vanochtendquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Sinds mijn vader overleden is op 5 mei vind ik het lastig.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet eens meer op welke dag m'n moeder overleden is. Het was vrij kort voor haar verjaardag dus vier dat altijd nog een beetje met een stukje taart
Salamiquote:
Mja, hij stierf op Bevrijdingsdag tussen een massa mensen, jong. Dus dat vergeet je minder snel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet eens meer op welke dag m'n moeder overleden is. Het was vrij kort voor haar verjaardag dus vier dat altijd nog een beetje met een stukje taart
Naar idd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder overleed op nieuwjaarsdag, dus dat vergeet je niet zo snel.
Je bedoeld dat er allemaal mensen waren?quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, hij stierf op Bevrijdingsdag tussen een massa mensen, jong. Dus dat vergeet je minder snel.
Ja. Hij zakte ineens in.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er allemaal mensen waren?
Dat wel. Hij was 43, nu ben ik 43 dus dit jaar spookt me een beetje. Vooral vandaag, ik wil nog niet dood.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Achpff ja dat vergeet je niet meer
lang geleden?
Jongquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wel. Hij was 43, nu ben ik 43 dus dit jaar spookt me een beetje. Vooral vandaag, ik wil nog niet dood.
Ja had het gezienquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ballebal
https://www.ad.nl/rotterd(...)8s6762FT-FT-aLsP4fbk
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wel. Hij was 43, nu ben ik 43 dus dit jaar spookt me een beetje. Vooral vandaag, ik wil nog niet dood.
Oh dat is kut, altijd zo'n raar begin van het nieuwe jaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder overleed op nieuwjaarsdag, dus dat vergeet je niet zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |