Zeker weten?quote:
ik had er ook 3 vanochtendquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Sinds mijn vader overleden is op 5 mei vind ik het lastig.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet eens meer op welke dag m'n moeder overleden is. Het was vrij kort voor haar verjaardag dus vier dat altijd nog een beetje met een stukje taart
Salamiquote:
Mja, hij stierf op Bevrijdingsdag tussen een massa mensen, jong. Dus dat vergeet je minder snel.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet eens meer op welke dag m'n moeder overleden is. Het was vrij kort voor haar verjaardag dus vier dat altijd nog een beetje met een stukje taart
Naar idd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder overleed op nieuwjaarsdag, dus dat vergeet je niet zo snel.
Je bedoeld dat er allemaal mensen waren?quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, hij stierf op Bevrijdingsdag tussen een massa mensen, jong. Dus dat vergeet je minder snel.
Ja. Hij zakte ineens in.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bedoeld dat er allemaal mensen waren?
Dat wel. Hij was 43, nu ben ik 43 dus dit jaar spookt me een beetje. Vooral vandaag, ik wil nog niet dood.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Achpff ja dat vergeet je niet meer
lang geleden?
Jongquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wel. Hij was 43, nu ben ik 43 dus dit jaar spookt me een beetje. Vooral vandaag, ik wil nog niet dood.
Ja had het gezienquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ballebal
https://www.ad.nl/rotterd(...)8s6762FT-FT-aLsP4fbk
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat wel. Hij was 43, nu ben ik 43 dus dit jaar spookt me een beetje. Vooral vandaag, ik wil nog niet dood.
Oh dat is kut, altijd zo'n raar begin van het nieuwe jaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Best wel cool, maar niet voor mij.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Eerst kortwieken en daarna de wortels uitgraven?quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:48 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag eerst even m'n administratie bijwerken en dan verder tuinieren. Iemand enig idee hoe ik grote struiken uit de tuin kan halen?
Ja soms kan je alles uit de grond trekken ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst kortwieken en daarna de wortels uitgraven?
Met een touw aan je duster en 't dan ff filmenquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:48 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag eerst even m'n administratie bijwerken en dan verder tuinieren. Iemand enig idee hoe ik grote struiken uit de tuin kan halen?
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:58 schreef laforest het volgende:
Ik kijk net in mijn paspoort en besef dat ik pas 42 ben. Hoe dom kan ik zijn.
Heb ik nog een jaar.
Hmm het is op een steile heuvel, wordt met de hand uitgraven denk ik, zou niet weten hoe we daar een graafmachientje krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Met een touw aan je duster en 't dan ff filmen
Nee, uitgraven is t handigst. Bij voorkeur met een graafmachientje als ze echt groot zijn.
rupsvoertuig?quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm het is op een steile heuvel, wordt met de hand uitgraven denk ik, zou niet weten hoe we daar een graafmachientje krijgen.
...slapen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
Gaan mensen nog wat doen vandaag behalve werken?
Ja niet werken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
dat viel mij dus ook opquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
"Leukigheidje" trouwens. M'n rusthartslag begint nu pas weer een beetje te zakken post-corona.Het was meestal zo rond de 55-57 en na corona sprong 'ie omhoog naar 67. Nu dus eindelijk weer onder de 60.
Vanavond weerquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
"Leukigheidje" trouwens. M'n rusthartslag begint nu pas weer een beetje te zakken post-corona.Het was meestal zo rond de 55-57 en na corona sprong 'ie omhoog naar 67. Nu dus eindelijk weer onder de 60.
Waarom nietquote:
Op zich, als het daarbij blijft dankzij m'n pirken: dikke prima.quote:
Mja ik ben na de 2e keer nog niet terug de 'oude' maar afgelopen jaar heeft sowieso nogal een uitwerking op mn lijf gehadquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich, als het daarbij blijft dankzij m'n pirken: dikke prima.
Uitrusten. En genieten van de zon. Hoewel die nog steeds niet schijnt, dus of dat nog wat wordt vandaag...quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
Het is nogal een verschil of je er tiptop in gaat of vermoeid ja.quote:Op donderdag 5 mei 2022 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ik ben na de 2e keer nog niet terug de 'oude' maar afgelopen jaar heeft sowieso nogal een uitwerking op mn lijf gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |