SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ga het proberenquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijkt prima weg naar komt wat gedateerd over. De hype die er was snap ik nog niet
Ga nog wel wat afleveringen kijken
Wat staat er op de lijst, vakantie of biljetjes?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar even slapen danGelukkig komt het vakantiegeld snel
Ik ook nietquote:
ben ik zo doorzichtig?quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op de lijst, vakantie of biljetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vakantie zal ook niet goedkoop zijn. Komt wel goed
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gelukkig zijn wij verstandigquote:
Soms ben ik wel een beetje slimquote:
Niet te bescheidenquote:
Hoezo niet joh loop niet zo te huilen manquote:
Ik huil nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo niet joh loop niet zo te huilen man
Ah dit was ik die naar een schip reisde en die ouwe al vanaf 3 mijl herkende maar nog geen zin had om verplicht sociaal te doen op Schipholquote:
Even wat gedaan voor m’n werk en nu ga ik me weer omdraaien. Heb ze laten weten dat ze niet teveel van me hoeven te verwachten vanmorgen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:20 schreef bitterbal het volgende:
K weet niet wat k moet doen. Gevraagd of ik bij iemand op bezoek zal komen maar nog geen reactie. Het is wel droog
Every now and then I get a little bit lonelyquote:
Volop zon hier vandaag en 18 gradenquote:
Hoiiiiii jongens, ik ben bitterbal, 37 jaar oud en mijn hobby's zijn poepen, sushi, zon, beestjes, strand, bootjes, hagelslag en lampjes, leuk hè nou ik hoor het wel tijger.quote:
afgezien van tijger klopt het wel jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiiii jongens, ik ben bitterbal, 37 jaar oud en mijn hobby's zijn poepen, sushi, zon, beestjes, strand, bootjes, hagelslag en lampjes, leuk hè nou ik hoor het wel tijger.
Ja hier ook.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom ik zou vlaggen, gewoon een normale werkdag.
ik heb er niet eens 1![]()
Sinds mijn vader overleden is op 5 mei vind ik het lastig.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiiii jongens, ik ben bitterbal, 37 jaar oud en mijn hobby's zijn poepen, sushi, zon, beestjes, strand, bootjes, hagelslag en lampjes, leuk hè nou ik hoor het wel tijger.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Sinds mijn vader overleden is op 5 mei vind ik het lastig.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Sinds mijn vader overleden is op 5 mei vind ik het lastig.
de hoeveelste is dat al vandaag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |