M'n stiefmoeder vertelde dat ze vroeger een kat had die ook heel vaak op pad was, die zag ze heel vaak in de buurt maar nooit thuis. Soms worden katten gewoon puur buitenkatten. Werd ook gevoerd door mensen in de buurt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vroeger bleef m'n kat af en toe paar dagen weg. Geen idee wat ie deed.
Ik hou hoop en bid mee!
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Zit je ook zo te genieten? Of heb jij een voorkeur voor city?
Speelt AZ morgen dan??quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Pietje platspuiten voor morgen anders poept hij heel VBL onder vrees ik.
Ik vind hem de laatste tijd wat minder irritantquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Pietje platspuiten voor morgen anders poept hij heel VBL onder vrees ik.
Ik ben ook anti-Sierd, mafklapper dat het is.quote:
Dat heb ik met scrummie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd wat minder irritant
Benieuwd of Pietje overmorgen ook nog voor Feyenoord is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Guardiola voetbal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:25 schreef RipCity het volgende:
Is het verboden om voor te zettten bij mci? Telkens dat gedribbel rondom de 16.
@onlogisch ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd wat minder irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |