Speelt AZ morgen dan??quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Pietje platspuiten voor morgen anders poept hij heel VBL onder vrees ik.
Ik vind hem de laatste tijd wat minder irritantquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Pietje platspuiten voor morgen anders poept hij heel VBL onder vrees ik.
Ik ben ook anti-Sierd, mafklapper dat het is.quote:
Dat heb ik met scrummie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd wat minder irritant
Benieuwd of Pietje overmorgen ook nog voor Feyenoord is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Guardiola voetbal.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:25 schreef RipCity het volgende:
Is het verboden om voor te zettten bij mci? Telkens dat gedribbel rondom de 16.
@onlogisch ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste tijd wat minder irritant
Ja gooi die bal gewoon voor op Foden, Sterling of Silva. Dat gedribbel werkt nooit voor city.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:25 schreef RipCity het volgende:
Doet denken aan PSV.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:25 schreef RipCity het volgende:
Werkelijk niets aan dit City doet denken aan PSV.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet denken aan PSV.
Al zit daar ook nog wat van de filosofie van Klopp bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |