Heel erg eens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd. Vond het optreden bij de nationale finale al catchy en er goed uitzien.
ja denk het wel, mensen zijn heel negatief over de clip online. Des te groter de verrassing straks denk ik maarquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:10 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom daalt Nederland zo hard bij de bookies, denk dat het voornamelijk aan het filmpje ligt want na de reacties van de pers stegen we juist
Nummer staat hier ook al tijden op repeat.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Isra๋l vanaf het begin al leuk maar dat durfde ik op een gegeven moment niet meer te zeggen![]()
Vind de clip ook maar niets tbh. Kaal en karig. :$quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:11 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
ja denk het wel, mensen zijn heel negatief over de clip online. Des te groter de verrassing straks denk ik maar
Ik vond haar al vanaf het begin een Sekreet 😊quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ronela moet eens stoppen met tweets vol janksmilies en nu weer deze. Ze wakkert al het negatieve alleen maar zelf aan. Wat een dramaqueen.
Sorry maar het is niet alsof ze met een werkende zon een top vijf inzending had ofzo.
De persconferentie staat al klaar. Zou raar zijn als de finale zelf niet uitzenden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:11 schreef molloot200 het volgende:
Weten we eigenlijk al of ze aanstaande zaterdagavond ESF 2021 weer uit gaan zenden via het YouTube kanaal? Deden ze vorig jaar wel precies een week van te voren, maar toen met 2019.
De halve finales en finale van dit jaar gaan wel live op tiktok schijnbaar vanwege dat contract, niet op YouTube...quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De persconferentie staat al klaar. Zou raar zijn als de finale zelf niet uitzenden.
Inclusief split screen met achter de schermen beelden naar het schijnt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
De halve finales en finale van dit jaar gaan wel live op tiktok schijnbaar vanwege dat contract, niet op YouTube...
Niet ideaal voor mensen zonder tv-zenders maar wel internet....quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inclusief split screen met achter de schermen beelden naar het schijnt.
Ja dat valt bij S10 ook best op en zorgt er meteen voor dat het podium er wat goedkoop uitziet. Zo raar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:32 schreef Funhouse het volgende:
Ik was de recap van gisteren aan het kijken en het valt me op dat sommige tegels van de LED vloer mat zijn en sommige glossy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom? Echt geen idee.
Het zou ook raar zijn als Nederland steeg natuurlijk. Er is niet zoveel wat erop wijst dat ze kan winnen, en daar gaat het om bij die odds. Dan is 9e best realistisch, denk ik.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:10 schreef aarontje112 het volgende:
Waarom daalt Nederland zo hard bij de bookies, denk dat het voornamelijk aan het filmpje ligt want na de reacties van de pers stegen we juist
Nog steeds verbaasd dat Oekraine ruim aan kop gaat. Het is meer sentiment dan echt het beste liedje. Hopelijk winnen ze niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn als Nederland steeg natuurlijk. Er is niet zoveel wat erop wijst dat ze kan winnen, en daar gaat het om bij die odds. Dan is 9e best realistisch, denk ik.
Neeee ik bedoel de finale van het ESF v๓rig jaar. Omdat ze in 2021 het ESF van 2019 nog eens uitzendden precies een week voor de nieuwe. Vind ik wel een leuke soort traditie want er is op zaterdag toch niks te doen in ESF-landquote:Op donderdag 5 mei 2022 12:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De persconferentie staat al klaar. Zou raar zijn als de finale zelf niet uitzenden.
Ook op Youtube:quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
De halve finales en finale van dit jaar gaan wel live op tiktok schijnbaar vanwege dat contract, niet op YouTube...
Daar hebben we inderdaad nog niets over gehoord. Was het vorig jaar EurovisionAgain die dat organiseerde?quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neeee ik bedoel de finale van het ESF v๓rig jaar. Omdat ze in 2021 het ESF van 2019 nog eens uitzendden precies een week voor de nieuwe. Vind ik wel een leuke soort traditie want er is op zaterdag toch niks te doen in ESF-land
Ik denk het inmiddels wel ja. Love it or hate it song (werkt goed bij televote). Jury moeten het wel punten gaan geven want vocalen zijn gewoon goed (ik denk 100% dat het een jury qualifier is). Voor mijn persoonlijke smaak zie ik het niet zitten, maar ik denk dat als ik het eenmaal op beeld zie aanstaande donderdag, ik dan precies snap waarom het naar de finale zou kunnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees even terug. Is er een kans dat Israel doorgaat?
Dat gaan we niet doen hoor! Dat vertik ik te geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |