Ja, en op het eind van de dag blijft het een tv-show, dus boeit het vrij weinig wat het publiek ziet voor de uitslagquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Het publiek ziet dus 2 minuut 30 lang 3 muren, en ziet haar alleen op het laatst, als ze door dat gat heen naar het publiek zingt? Of snap ik het verkeerd.
Rosa Linn heeft altijd heel goed gezongen tijdens de pre-parties etc.quote:
Als een middelmatig nummer ineens een goeie staging heeft is het direct top 10 materiaal. Ik word daar een beetje moe vanquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:00 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Armenië lijkt inderdaad beter te gaan scoren dan verwacht.
Ja, klopt. Bed ook vol 'papier'.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:00 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Klopt het dat er 3 muren met papier zijn? Dacht ik te zien in 'Achter de schermen' met Samya.
Tsja, de onderste kandidaten voor de Top 10 als Finland, Frankrijk of Portugal zijn toch ook middelmaatquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Als een middelmatig nummer ineens een goeie staging heeft is het direct top 10 materiaal. Ik word daar een beetje moe van
Ik denk het wel!quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Het publiek ziet dus 2 minuut 30 lang 3 muren, en ziet haar alleen op het laatst, als ze door dat gat heen naar het publiek zingt? Of snap ik het verkeerd.
Ronela moet eens stoppen met tweets vol janksmilies en nu weer deze. Ze wakkert al het negatieve alleen maar zelf aan. Wat een dramaqueen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ronela wordt online nogal aangepakt over de staging....
denk het ook, vraag me af waar de enorme daling van Italie ineens vandaan komt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ondertussen krijgen we denk ik voor het eind van de dag een nieuwe nummer 2 bij de bookies, Zweden is hard bezig om Italie voorbij te gaan...
Het werd eens tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ondertussen krijgen we denk ik voor het eind van de dag een nieuwe nummer 2 bij de bookies, Zweden is hard bezig om Italie voorbij te gaan...
Dat Blanco vandaag niet aanwezig is bij de Italiaanse rehearsal, zal ook niet meehelpen om Italië op de tweede plek van de odds te houden.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Misschien dus dat Blanco niet eens de tijd neemt om bij de eerste rehearsal aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
denk het ook, vraag me af waar de enorme daling van Italie ineens vandaan komt.
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het ook wel leuk dat Armenië weer een keer dingen goed kan stagen, want eigenlijk na LoveWave vond ik alle Armeense stagings best wel tegenvallen.
ja dat is inderdaad ook niet echt positief. Vond het vorig jaar ook zo irritant al met Flo Rida. Kom op zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien dus dat Blanco niet eens de tijd neemt om bij de eerste rehearsal aanwezig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |